zaterdag 29 januari 2011

Foto's verbouwingen

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn best al gedaan om al een heel deel blogs te beantwoorden, ik zal mijn best doen om geregeld terug te komen , als ik niet te moe ben 's avonds :-)

We zjn van het tweede verdiep (mijn mama haar woongedeelte) naar onze kelder al de leidingen van gas en water aan het vervangen, en nu we toch in ons badkamer ( nog van de jaren '60! ) bezig waren,





konden we ineens dat oud bad eruit gooien, of wat je een bad noemt, want ons kindjes glijden op het einde nog graag, (zonder water in bad ! ) eens van de éne naar de andere kant, tja ,als ze dat in dit bad deden, stond hun skelet aan de andere kant, maar hun velleke stond nog aan de beginkant hoor, zo ruw is dit bad!!, ook de bidet en de oude toilet zijn eruit gevlogen:-)





En ook wij willen geen bad meer, maar we zijn er nog niet volledig uit wat we wel of niet willen van stenen,lavabo, kasten,...
we hebben nog tegels in huis gevonden van de badkamer, dus we gaan de rand achter het bad terug even met deze tegels doen, (op deze foto zie je de nieuwe ledingen al)



en dan hebben we een goedkoop douchecabine besteld en ik zal een nieuw verfke aan de bovenkant van de muur en plafond doen en dan zal het nog even zo moeten dienst doen, want er zijn belangrijke dingen in huis dat nog moet gebeuren dat voorrang krijgt, zoals de elecriciteit gaat ook nog volledig vernieuwd worden en het tweede verdiep staat nog in volledige verbouwing!

De bulex komt ook niet terug in ons badkamer, die gaat in de kelder komen te hangen nu, dus de schacht van de keuken naar buiten, moest in de kelder opengeboord worden, tja, dat ging al heel moeizaam, goed betonnen huisje hier hé:-)
Maar na een tijd toch gelukt.......maaar.......toen zagen we ineens niks meer,.....ja ROET, oeps !!!!





Denkelijk heeft hier ooit in de keuken een kachel gestaan vrezen we,maar de schacht is vrij voor de bulex nu :-)
Enkel nog beter uitkuisen nu en de rest ook met de alleszuiger gaan opkuisen!

Vervolg leest u wel, als het jullie intresseert toch ,hihi.

groetjes,

15 opmerkingen:

Mascha zei

Wat een werk!
Veel succes met de verbouwing.
Groetjes Mascha

M@rjan zei

Verbouwingen geven een hoop gedoe en rommel, maar het wordt vast mooi als het klaar is. Succes!

Groetjes, Marjan

Sonja zei

Veel succes met de verbouwing ! Nog even op de tanden bijten ...

Nog een fijne dag,
Sonja

Jolanda Cuper zei

Ooh jee ik benijd je niet. Maar als het straks klaar is wordt het natuurlijk fantastisch! Ik was wel blij verrast toen ik net thuis kwam want je pakket is er! Hartelijk Bedankt en ik ga er zo snel mogelijk een kaartje mee maken!
Groetjes Jolanda.

Thea zei

Hoi Jaimie,
Heel veel succes met de verbouwing, knap dat je nog tijd vind om onze blogs te bezoeken. Je mag best een keer overslaan hoor doe ik ook wel eens.

Liefs
Thea

Annemarie en Merit zei

Meid wat een hoop werk maar het knap natuurlijk wel heerlijk op dus nog evcen de tanden op elkaar dan wordt het vast een paleisje!!

Aleida zei

Verbouwen, brrrrrr!
Je komt altijd rare dingen tegen.
Maar de andere kant krijg je wel een handiger huis.
Ik wens je sterkte!
groetjes,

Liszha zei

Pfffffffffff...........wat een rommel! k zou ook geen puf meer hebben om nog blogs te bezoeken.

Hetty zei

Oh wat een werk en ben benieuwd aks het klaar is. veel sterkte met de
verbouwing

gr hetty

Pauline zei

Een zeeer interessant verslag! Vertel gerust verder hoe het gaat.
Weet alleen niet wat een bulex of een lavabo is, maar ik ben een domme hollandse...

Gusta zei

brrr verbouwen ik moet er niet aan denken.maar heel veel succes het zal vast wel weer mooi worden.

groetjes Gusta

Gerda Hartman zei

Oh Jaimie, wat hebben jullie overhoop gehaald. Dapper hoor om alles gelijk aan te pakken. Het kan ook alleen maar opknappen hé. Hier is een nieuwe badkamer ook al jaren mijn wens. Maar gisteren heeft manlief eerst de kwast weer opgepakt om van zolder naar beneden alle deuren, posten, traphekjes, etc. te verven en dan hopelijk uiteindelijk in de hal een nieuwe vloer. Het begin is er weer. Echt winterwerk.

tiny zei

Wat gezellig dat je moeder bij jullie boven woont!
Jullie hebben nog een eind te gaan zie ik wel.
Wij hebben ook zoveel verbouwingen achter de rug.Leuk maar wel erg vermoeiend en stoffig.Nou veel sterkte en als je tijd hebt ben je altijd welkom op mijn bloggie!

groetjes tiny

Terray zei

Wow...dat is nog eens wat je noemt VERBOUWEN.
Wat een puinzooi zeg, ik denk dat ik de hele dag mijn man achterna zit met een bezem om alles aan te vegen hahahaha.
Maarja eerst moet het een rotzooi worden voordat het weer mooi zal worden.
Houd je ons op de hoogte van alle vorderingen. Ben wel benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.


Succes met slopen en verbouwen
Groetjes
Tertia

scraplouise zei

Wens jullie veel succes met de verbouwing, brrrrr moet er ff niet aan denken om met dit weer me koud water te wassen, sterkte.

gr.Louise