vrijdag 21 januari 2011

Kruissteek poesje

oHallo allemaal,

Ik heb mijn knutselruimte nog eens opgeruimd, wat maakt een mens toch rommel als hij creatieve ideeën heeft hé :-)

Mijn ventje heeft het persvoetje van de naaimachine (van mijn mama) er terug in gekregen, joepie, joepie,..
kunnen we toch al op één naaimachine terug beginnen met stofjes frutselen,
mijn naaimachine moet nog in herstelling binnen gedaan worden, zullen we ook maar eens gaan doen.

dan zal ik eens laten zien wat ik al gedaan heb aan het kruissteekkussentje...

Oh..... neenee....ik wil nog niet zien...laat het maar aan de mensen alleen zien hoor...



allee dan... hier gaan we.....zijn jullie er klaar voor.... 3...2...1..go !



haha stelt niet veel voor hé..


Groetjes,

21 opmerkingen:

Anneke zei

haha inderdaad, we maken er een boeltje van als we creatieve ideeën hebben :) Wat een leuke foto van jullie poes! En je kruisjessteek is toch al een begin he :) lief dat hoofdje!!
Groetjes Anneke

Tania zei

Wat een lief poezeltje!

Jolanda Cuper zei

Wat een schatje die poes en die kruisteekjes poes wordt een schatje!
Erg he die rommel je blijft opruimen!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

dat gaat vast mooi worden, ben heel benieuwd hoe het er verder uit komt te zien.

groetjes jolande

Pauline zei

Maar wel al heel erg leuk!

Aleida zei

Daar ben je nog wel even zoet mee! Zolang het maar leuk is!
groetjes,

susie zei

.. nu zie ik wel dat het een poesje gaat worden maar gisteren (zonder de tekening erbij) en met alleen een neus, nog nie hoor .. ;)
bril of nie ? hihi .. allee nog een beteke en 't is af ..

kissikis x

Hetty zei

Wat een leuke foto van jullie poes en
met de kruissteekjes gaat het goed het ziet er al heel leuk uit. Ja en opruimen moeten we denk ik allemaal elke keer

gr hetty

nicolet zei

Oooh wat leuk gedaan Jaimy!
Groetjes Nicolet

Linda zei

Ik vind hem nu al leuk, wat een schattig snoetje
gr linda

regina zei

hoi

dat ziet er toch al leuk uit!!

gr regina

Lia zei

Dat wordt vast een heel mooi plaatje, jammer dat je poes niet alvast wil meekijken,

groetjes Lia

M@rjan zei

Haha, poes denkt: Ik kijk pas als het af is! Dus... hup Jaimie, aan het werk!
Ziet er leuk uit!

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Lijkt me heerlijk om een knutsel hoekje of kamertje te hebben! Helaas is daarvoor geen ruimte hier.
Het poesje ziet er erg schattig uit, je hebt toch al een mooi beginnetje gemaakt toch =)

Marjolijn zei

Heel leuk hoor, en die poes van jullie wat een leuke foto!

Groetjes Marjolijn

Saskia zei

Wow! Wow! Ik zag je leuke potjes op de Meljen's Blog staan! SUPER!!! Nu ben je dus wereldberoemd hé!!! :)

En je borduurwerk ziet er ook mooi uit!!

Fijn weekend!

Saskia :)

Marianne zei

ziet er weer mooi uit Jaimi. hoeveel werkjes heb je nu opstaan?

cheneson zei

wat een schattige poes, de echte dan :)
ziet er een leuk borduurwerkje uit

Elisa zei

Wat een leuk werkje :)

Kaatje zei

haha maar het begin is al erg leuk!

groetjes,
Annika

stempelfreaks zei

wat ziet het er al leuk uit, ben benieuwd naar het eind resultaat.
Groetjes Astrid & larissa