vrijdag 14 januari 2011

Met onze foto's aan het frutselen

Hallo allemaal,

Ik had in de week onze fotodoos nog eens vast en na het maken van het fotokaartje voor mijn man, ligt er nu weer wat klaar in hoopjes, om eens iets mee te maken, dus er volgt nog wat :-)

Maar nu heb ik even dit gemaakt, het zijn niet de juiste afmetingen om een layout te noemen denk ik, of staan daar geen maten op? En is dit eigenlijk wel een layout ?? hihi, geen idee van zo een dingen hoor, maar ik doe maar wat op en heb lol terwijl.

Deze foto's van onze zoon zijn genomen op onze trouwdag, toen hadden wij enkel nog maar onze zoon, hij was toen 3j en 4m jong.
Oh ja en de datum moet dus 'O3 zijn en geen '93, hihi, wij zijn van '93 samen en zijn 10 jaar later getrouwd, dus ik maak er nog snel een 0 van sebiet, hoe dom van me LOL.

Ik ben niet zo happig om foto's van ons op internet te gooien, maar deze is van zolang geleden, dat ik het toch doe.

Dit is mijn creatie,



Ik ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar jullie reactie nu :-)

Groetjes,

24 opmerkingen:

anja zei

aan een LO zitten geen vaste maten,maar dit is werkelijk prachtig,super foto's.
liefs anja

regina zei

hoi

het is een prachtige lo!!

heel mooi gemaakt!!

gr regina

Aleida zei

Wat mooi, stoer en toch ingetogen!
groetjes,

Tinie zei

Wat een scheetje, kun je trots op zijn.

Groetjes Tinie

Pauline zei

Een heerlijk kereltje!

susie zei

Mooi gedaan meiske !
Is wel wel knap, zo met de zw/grijs/wit tinten.
Toch een schattig bazeke hé ! :)

Kissikis ...

Hetty zei

Wat een super mooie l.o. en wat een
leuke foto's

gr hetty

patricia zei

hoi jamie
ik vind dit een pracht van een lo ik vind persoonlijk zwart-wit heel mooi
groetjes patricia

Gerda Hartman zei

Ik vind het een prachtig kaartje zo. Heel nostalgisch in zwart/wit. Mooi hoor.

M@rjan zei

Ik vind het een geweldige LO! Erg leuk gedaan in deze tinten. Het lijkt een beetje A4, maar inderdaad zijn er geen vaste maten, het is jouw LO.

Lia zei

Ik vind hem schitterend, wat een lekker ventje he?

Groetjes Lia

Kristel zei

Woww dit is schitterend Jaimie!! Helemaal super!
Groeten Kristel

Saskia zei

Jaimie,

Dit is PRACHTIG!!! Zo lief en zo stijlvol!!!!
Ook mooie foto's!!

Fijn weekend, Saskia :)

Cards by Jol zei

prachtige lay-out.
ziet er mooi strak uit.

groetjes jolande

Ilonka zei

Hoi Jamie wat een lieverdje de kleine en wat een schitterende layout.

groetjes Ilonka

Anneke zei

Heel leuk is die! Echt geweldig gedaan!! En er staan helemaal geen maten op scrappen, zolang je er maar plezier aan hebt ;)
Groetjes Anneke

Pierelantijntjes zei

Hallo Jaimie,
Wat een ontzettende mooi LO. Wat een lief mannetje!
Een heel fijn weekend verder,
Liefs Ester

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende layout.

Terray zei

Lief, schattig en heel mooi gemaakt!!

Groetjes
Tertia

Carla zei

Mooie layout Jaimie!
Heel mooi met dat zwart/wit.

Groetjes Carla

cheneson zei

schattig kindje heb je , dat zal hij nu mss niet graag meer horen ;)

marika zei

jaja,z'is verkocht!Die da nooit lootjes ging maken heeft nu toch haar eerste lootje klaargestoomd!En dan ook meteen een hele mooie.
Knap gedaan lief dinnetje!Da's weer een verslaving erbij,haha

groetjes,marika

Patricia Garcia zei

Love the black and white combo, Very nice pictures too!

Hugs,
Patricia

Tamara zei

wauw Jaimie
wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt, knap hoor!
xx Tamara