zaterdag 15 januari 2011

Mijn eerste swap!

Hallo allemaal,

Eerst dank u zeggen aan jullie, voor de mooie reacties op mijn vorige postjes hier !!

Ik heb voor de eerste keer mee gedaan aan een swap, van de nederlandse swappers



en de eerste swap was, ruil tien stempelafdrukjes en één clearstempel.
Mijn swappartner is Renata, zij heeft haar swap al opgezonden aan mij, dank u Renata !!

dit is wat er in mijn envelopje stak, tof hé!



Ikzelf moet mijn stempelafdrukjes ook aan Renata opzenden, zij is ervan op de hoogte, dus ik mocht het posten :-)
maar door dat ik ziek was, is mijn swap wat laat , dacht hem gisteren te posten, bleek de post al dicht te zijn, en vanmorgen is de dakwerker komen kijken, dus konden we hier niet weg, maar maandagmorgen gaat dat van mij direct de deur uit hoor !
Ik heb voor mijn stempelafdrukjes en stempel een mapje gemaakt, ik kan dit laten zien, de stempelafdrukjes ziet Renata toch niet, moest ze mjn blog lezen nu, hihi.

Dit is de voorkant, een 3D plaatje erop en de tekstjes zijn van Karin, die heb ik met blauwe chalk gedaan, anders was het te wit, het vlindertje is gehaakt door mijn mama natuurlijk want dat kan ik niet hoor.



en dan de achterkant is zo,



Ik hoop dat Renata het wat vind.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een leuk idee, ziet er allemaal gezellig uit!

Groetjes Tinie

anja zei

heel erg leuk toch om zo post te krijgen
liefs anja

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een leuke post!
Genieten hè!
Veel plezier ermee!
Groetjes Jolanda.

beyond the invisible zei

Wat leuk om zo'n pakje door de brievenbus te krijgen! Jij kan weer even vooruit.
Het pakje wat je aan Renata gaat sturen, ziet er ook heel leuk uit.
Dankjewel voor je lieve woorden op mijn blog... doet me erg goed hoor.
lieve groetjes, jolanda

Wendy Kamp zei

Wat een leuke post heb jij gekregen, kan me voorstellen dat je er blij mee bent!

Groetjes,
Wendy

CreaRenata zei

Oooh wat schattig! Ik vind het een prachtig mapje en ik weet zeker dat het in het echie nog mooier is!

gr. Renata

Aleida zei

Nou, Renate is er dus blij mee! Het ziet er ook gezellig uit. Ook wat je gekregen hebt is leuk, kun je weer eens wat andere afdrukjes kleuren dan je eigen. Ben benieuwd naar je kaarten!
groetjes,

Anneke zei

Lijkt me echt heel leuk zo'n swap :)
En je hebt leuke afdrukjes gekregen daar kan je weer geweldige kaartjes mee maken!
Groetjes Anneke

Michelle zei

Wat een leuke swap.
Je hebt erg leuke dingentjes ontvangen, maar ik weet zeker dat ze ook super blij met die van jouw zal zijn!

Liefs Michelle

marika zei

wat een leuke afdrukjes en stempel heb je gekregen zeg!Veel plezier ermee.
Je mapje is ook erg leuk geworden.

groetjes,marika

tiny zei

Wauw je hebt heel leuke stempelafdrukjes gekregen.Vooral die Kever, wij zijn n.l. oldtimergekken.
En je hebt zelf zo'n mooi mapje gemaakt.
Heel mooi!

groetjes tiny

Kitty zei

Wat een leuk idee zo'n swap je heb leuke afdrukjes gekregen maar wat er in dat leuke mapje zit zal ook vast de moeite zijn.
Leuk gemaakt dat mapje.

Groetjes Kitty

Liesbeth zei

Wat leuk, dat kun je zeker goed gebruiken! groetjes Liesbeth

miriam zei

Wat een leuk idee je kunt weer even vooruit

gr miriam

Karin zei

Hey Jaimie,
Leuk iets bekends te zien.... hi,hi
Groetjes
Karin