dinsdag 11 januari 2011

Naar de handwerkwinkel geweest:-)

Hallo allemaal,

Ja, ik ben terug, kindjes hadden gisteren na twee weken vakantie terug school, voor de vakantie zijn ze ziek geweest, dus de mama had twee weken de tijd om ziek te kunnen worden, maar neeeeeeen natuurlijk , ik kies voor de zondagnacht, voor de drukte terug begint, om ziek te worden, maar wat was dat lang geleden dat ik me zo slecht gevoeld heb ség, gisteren een dagje op de zetel doorgebracht (en als ik dat al doe, hihi), maar gelukkig vandaag toch al terug een dikke 70% ok, de andere 30% wil nog niet denk ik :-)

Maar vandaag zijn mijn mama en ik naar ons vast handwerkwinkeltje getrokken en aiaiai natuurlijk heb ik wat gekocht hé, dacht misschien dat mijn andere 30% dan wel ok kwam LOL,

Dit is wat ik heb gekocht, allemaal verschillende soorten kleuren borduurstof, één compleet pakket om een kussentje mee te maken en nog 3 drie boekjes van Rico design,



Ook heb het nieuwe (gratis) brochure van Lanarte meegenomen,



En met dit kruissteekje was ik begonnen,



maar zoals je ziet nog niet veel aan gedaan hé, en vrees dat het nu plaats moet maken voor mijn nieuwe kussen-pakketje :-)

Ik probeer straks langs te komen op jullie blogje hoor,

Groetjes,

25 opmerkingen:

Saskia zei

Dat is weer een hoop werk wat je hebt gehaald. Je gaat ook zo snel, slaap je wel of ga je s'nachts door.
Fijne avond nog.
Groetjes Saskia

Annemarie en Merit zei

zo zo jij kan weer vooruit voorlopig, gelukkig dat je je weer wat beter voelt want moeders ziek dat is helemaal niks...

Cards by Jol zei

jij kunt voorlopig vooruit.
ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden.

groetjes jolande

Linda zei

Veel plezier met je spulletjes
gr linda

cheneson zei

dan weet ge weer wat doen
bij welke winkel ga jij ?

beyond the invisible zei

Wat vervelend dat je ziek geworden bent, maar gelukkig knap je al weer aardig op hé?
Wat een leuke spullen heb je gekocht zeg! Jij hoeft je in ieder geval niet te vervelen.
lieve groetjes jolanda

Wendy Kamp zei

Wauw jij bent goed geslaagd! Nu kun je weer lekker aan de slag, ben benieuwd wat voor een moois je ermee gaat maken hoor.

Groetjes,
Wendy

Pauline zei

Gauw terug naar de 100% hoor! Maar al die leuke aankopen gaan je vast helpen herstellen.
Ik heb dat kussentje in een andere uitvoering, was erg leuk om te doen!( met een konijntje er op).

tiny zei

Van harte beterschap meid!
Het lijkt wel of iedereen de griep heeft!
Ik heb gelukkig alleen last van mijn keel.

Je hebt leuke dingetjes gekocht, weer volop te freubelen.Misschien ga ik morgen wel aar de scrap/kaartenwinkel, ik heb weer veel spulletjes (nodig)jajaja nodig??!!hahaha

groetjes tiny

M@rjan zei

Nou, als je zin hebt om spulletjes te kopen, dan gaat het gelukkig al beter. ;)
Leuke dingen heb je gekocht, veel plezier ermee.

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Je hebt leuke spulletjes uitgezocht!
Dat kussentje is ook erg schattig, ben benieuwd hoe die er straks gaat uitzien..

Liefs Michelle

stempelfreaks zei

wat heb je allemaal weer leuke spulletjes gekocht. Zijn weer benieuwd naar je creaties.
Groetjes Astrid & Larissa

Margo zei

Wat een leuke spulletjes !
Ik heb het griep-virus hier ook overgekregen van mijn oudste dochter :(
Zeg zoals jij veel leuke dingen maakt, ik heb een PIF op mijn blog staan, is dat niks voor jou?
Liefs
Margo

yvon zei

Ik ben weer benieuwd wat voor moois je hiervan gaat maken.
Groetjes, Yvon

anja zei

hi jaimi
bj mij is de jongste ook weer naar school.
ik hoopdat jij snel de oude bent
veel plezier met je nieuwe spulletjes.
gr anja

Anneke zei

Leuke spulletjes heb je gekocht!
En veel beterschap he meis!!
Groetjes Anneke

Jolanda Cuper zei

Prachtige aankopen en beterschap gewenst!
Groetjes Jolanda.

cristel zei

hopelijk knap je vlug weer op maar aan voorraad zal het niet ontbreken
grtjs

Hetty zei

Wat een mooie spulletjes heb je weer gekocht
ben benieuwd naar je creaties ermee

gr hetty

regina zei

hoi zo je hebt lekker ingeslagen!
ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!!

gr regina

Gerda Hartman zei

Heerlijk hé zo shoppen bij je favoriete handwerkwinkeltje. Je kunt weer lekker vooruit. Veel plezier ermee.

Mascha zei

Leuke hobbyspulletjes heb je gekocht.
Groetjes Mascha

marika zei

allez vooruit,ge zijt dus van plan om uw schade in te halen.
En hoe ist nu met uw andere 30%,helemaal gezond nu?

groetjes,marika

miriam zei

Je kunt in ieder gaval voorlopig vooruit ,dat heb ik ook altijd zo graag gedaan maar kan dat niet meer met mijn handen jammer genoeg.

Beterschap

gr miriam

creanja zei

zo jaimie jij hoef je niet meer te vervelen hallo zeg wat een hoeveelheid.! veel plezier hoor!