dinsdag 25 januari 2011

Nog eens voor mijn eerste 100 volgers van nu!!!

Hallo allemaal,

Ik las gisteren dat Birgitte (Bietje) de candy niet mee kon doen, omdat ze geen kaarten maakt en dat vond ik wel jammer,
en ik weet dat er nog volgers bij zijn die ook borduren, dus dames en heer (want we mogen de Peter niet vergeten hé!).

Ik verloot nog een tweede candy, namelijk een boekje van Rico design, (ik had het net gekocht, maar scan mijn tekeningen er wel even uit), en dan ook nog een lichtgeel !! ( op de foto lijkt het beige, maar dat is het niet hoor!) pearl-aida stofje,
(ook net gekocht, maar ik had er twee lichtgele gekocht, dus jullie kunnen er ééntje winnen en met pasen in zicht, is lichtgeel toch een leuk kleurtje denk ik hé),



Ik hoop dat ik hiermee mijn borduur-volgers dan een leuke candy heb gegeven zo?? HIHI, anders weet ik het ook even niet meer hoor :-)

Zoals de candy hieronder (voor de eerste candy, kijk het bericht beneden dit!!), lieve eerste 100 volgers !!, laat een reachtie achter indien je graag wil mee doen, en op 25 Januari trekt mijn man dan een naam uit de pot.

Ik vind het zelf wel superspannend eigenlijk!! Hihi, sebiet slaap ik niet tot 25 januari :-)

Groetjes,

13 opmerkingen:

marika zei

ewel,da vind ik nu echt super van u!
ik ben er niks mee,maar voor uw borduur-volgers is dat inderdaad een hele leuke candy

groetjes,marika

Margreet zei

Hoi Jaimie, wat een leuke aktie! Ik doe graag mee, spannend...Groetjes, Margreet

Pauline zei

Joepie!!! Ook borduurspullen! Daar maak je mij altijd blij mee, dus ik doe natuurlijk graag mee met je verloting.

groetjes en liefs Pauline

beyond the invisible zei

Wat lief dat je ook aan de borduursters gedacht hebt Jaimie!
Het ziet er prachtig uit!
lieve groetjes jolanda

Marianne zei

Een leuke candy Jaimie, en wat fijn van je dat je ook de kruissteekborduursters een kans geeft. Succes iedereen.

cheneson zei

heel leuk, ik doe ook mee

groetjes

Saskia zei

Ik doe graag mee hoor, spannend.
Groetjes Saskia

Elisa zei

Oh wat super leuk, 100 volgers, wel een hoop zeg :) nou ik doe graag mee :)

En op naar de 200 volgers he :)

Tania zei

Hallo,
ik ontdek net je leuke blog via de blog van Pauline. Proficiat met je 100 volgers. Ik kom ook uit Antwerpen. Ik ben een fervente borduurster, als je zin hebt, bekijk dan maar even mijn blog.
Groetjes,
Tania

Patricia Garcia zei

Congrats 100, you are an amazing crafter!! Love yoour blog!!!

Hugs,
Patricia

Bietje zei

Wat lief van je. Hier wil ik wel heel graag aan meedoen.
Je had dat niet hoeven te doen hoor. Ik lees je verhalen toch wel en geniet er ook van. Soms bewaar ik een afeelding van een stempel of zo. Die zijn prima te gebruiken als stitcherie of zo.
Dank je wel.

Karin zei

Hey Jaimie,
Ik heb al meegedaan met je andere candy en ik kom hier enkel om je te zeggen:
"Da's een prachtig gebaar" dat je voor je borduurvolgers doet.
Groetjes,
Karin

hennie zei

Wat ben je toch een schat Jaimie.
Dank voor de vele bezoekjes van jou op mijn blog.
Groetjes en een fijne dag hennie.