maandag 17 januari 2011

Plastiek potjes worden geschenkpotjes

Hallo allemaal,

Ik heb twee plastiek potjes een nieuw leven gegeven, ik heb er geschenkpotjes van gemaakt, voor een meisje met badbruishartjes in en voor een jongen met bruisballekes in, op beide potjes een tekstdigi van Meljens Designs en op het dekseltje bij beide verschillende bloemen op elkaar geplakt,

Dit is mijn creatie geworden,







Nu moet ik verder doen, maar straks kom ik een reactie plaatsen op jullie blogje,

Tot later,

Groetjes,

34 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat is dat leuk geworden en origineel
groetjes patricia

Tamara zei

wat een onwijs leuke potjes heb je er van gemaakt Jaimie!
fijne avond
xx Tamara

Sandraatsjuh zei

Jaimie,

Wat een leuke idee......
En mooi gemaakt!!!!

Liefs Sandraatsjuh

Pauline zei

Alweer zo,n leuk idee!

groetjes Pauline

Tinie zei

wat een super origineel idee!
Prachtig.

Groetjes Tinie

cheneson zei

waar vind ge die bloemetjes en mooie papieren ?
ik zou graag een geschenk doos maken voor mijn man, is altijd leuker dan gewoon cadeau papier vind je gerief bij ava papier handel ?

groetjes

nicolet zei

Wat een onwijs leuke weggevertjes heb je gemaakt Jaimy!!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Zo dat ziet er wel heel erg leuk uit

gr hetty

creanja zei

heel leuk jaimie! gr anja

Aleida zei

Zo! Eerst een kadootje en dan nog lekker schoon worden ook! (en de moeder krijgt er een dweil bij?)
Alle gekheid op een stokje, het ziet er prachtig uit!
groetjes,

Gerda Hartman zei

Wat een super leuke cadeautjes zo. Jaimie, er werd net al weer gevraagd waar de bonbons waren gebleven (lol).

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een leuk idee! Zulke potjes wil iedereen wel voor de verjaardag!
Groetjes Jolanda.

Michelle zei

Ze zijn erg leuk geworden, wat een idee hey!

M@rjan zei

Erg leuk idee om aan recycling te doen! Ze zien er mooi uit!

Groetjes, Marjan

Linda zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan
gr linda

miriam zei

Heb je weer mooi gedaan jaimie
Ze zijn leuk

gr miriam

regina zei

hoi

heel erg mooi een heel leuk idee!!

gr regina

Thea zei

Superleuk!!!!

Groetjes
Thea

Terray zei

Wat ontzettend mooi en origineel zeg Jaimie.
Waarvan zijn die bloemetjes? papier? fimoklei?
Prachtig, voor volwassenen kan je er iets van bonbons in doen.

Groetjes
Tertia

Kaatje zei

ze zijn heeeel leuk!

groetjes,
Annika

Wendy Kamp zei

Ahh wat een schattige potjes heb je er van gemaakt zeg! Heel mooi gedaan en een heel leuk idee ook!

Groetjes,
Wendy

yvon zei

Die zijn ECHT leuk Jaimie.
Groetjes, Yvon

cristel zei

een mooi gerecycled kadootje
grtjs

Saskia zei

Heel tof en zo origineel!! Knap!!

Groetjes, Saskia :)

Cards by Jol zei

wat een leuk idee weer van je, ze zien er super uit.

groetjes jolande

Bietje zei

Oudere meisjes vinden dit ook een heel leuk kadootje. Het is dat wij alleen een douche hebben, anders zou ik ze zelf ook willen. Ach, alleen de potjes zelf al zijn al heel leuk om neer te zetten.

tiny zei

Echt heel leuk en lief die potjes.

groetjes tiny

Liesbeth zei

Wat een leuk en origineel cadeautje!
groetjes Liesbeth

Anneke zei

Wat een orgineel idee'tje :)
Zo leuk
Groetjes Anneke

Mascha zei

Wauw, wat een super idee.
Groetjes Mascha

Sonja zei

Hallo,

Wat leuk dat je volger bij me bent geworden. Ik ben het ook van jou geworden onder de naam choceli.
Heb gemerkt dat je een diversiteit aan creativiteit tentoonspreidt en ben dan ook van plan om je hele blog nog eens te doorneuzen als ik wat meer tijd heb.

alvast groetjes,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot

marika zei

o,wat een leuk idee zeg.Dit moet ik onthouden

groetjes,marika

Marianne zei

wauw, die zijn leuk geworden.

Carolina Girl (Cely) zei

So cute. I wonder where I could buy those cups in the US.