zondag 9 januari 2011

Thema aardbei, taskaartje+snoepdoosje :-)

Hallo allemaal,

Het is me dan pas vandaag gelukt dit te posten, ik was er al van dinsdag mee bezig en terjuist eindelijk af gemaakt.

Ik heb een kaartje in de vorm van een tas gemaakt en een preparé-doosje omgetoverd tot snoeppotje :-)

het patroon van de tas komt van Mirkwoods designs, de text-en digi komen van TLC, op het doosje heb ik de aardbeien uitgeknipt en in 3D erop geplakt.

Nu mijn creatie, in de kaart zit nog een label met een zakje aardbeithee aan en in het doosje zitten aardbeispekken,



Hier zie je de label uit de kaart,



En..., wat zit er in het doosje....aardbeispekjes, ik vind die lekker, ietsje TE, want tijdens het maken , ging de zak vlotjes leeg en mijn mama helpt mij daar graag bij :-)



Verder ben ik ook begonnen aan het katten-kruissteekje, volgende keer daar een foto van, maar ook dat ligt even stil nu.

Dank u om weer langs te komen !

Groetjes,

31 opmerkingen:

jopie zei

ohh wat ziet dat er lekker uit krijg er trek in maar na de feestdagen even aan de lijn groetjes jopie

Hetty zei

Wat een super mooie creatie heb je
weer gemaakt

gr hetty

Aleida zei

He, wat een leuk stelletje! Echt iets om weg te geven. Je krijgt met die aardbeien echt zin in de zomer!
groetjes,

regina zei

hoi

oooo wat leuk!!

mooi gemaakt en een leuk idee!!

en ja die spekken zijn erggg lekkker!!

gr regina

Kitty zei

Dat ziet er echt leuk uit en wat idee om het doosje te gebruiken op deze manier.
Super.

Groetjes Kitty

Linda zei

Wat een leuk setje is dat zo......lekker hoor
gr linda

anja zei

ziet er erg lekker uit,super gemaakt meid.
diegene wie dit krijgt zal dit zeker waarderen.
gr anja

scraplouise zei

Wat ziet dat er geweldig leuk uit, leuk om kado te doen maar nog leuker om te ontvangen.

Fijne dag,

Louise

Ilonka zei

Wat een supermooi creatie !! SCHITTEREND meis.

liefs Ilonka

Kristel zei

Dat ziet er schitterend uit Jaimie! Prachtig gemaakt en vast ook lekker!
Groeten Kristel

Mascha zei

Dat heb je weer leuk gemaakt.
Groetjes Mascha

Saskia zei

Jaimie,

Wow... heel origineel, lief en... lekker!!! Knap gedaan!!

Groetjes, Saskia :)

Pfffff... inderdaad terug in de routine... zo stillekes in huis nu.

marika zei

allez,tis dan toch gelukt!
en zo te zien ook erg mooi geworden

groetjes,marika

Pauline zei

Het is weer erg leuk en lekker ook nog!

Lia zei

Wat ziet dat er leuk en gezellig uit Jaimie!!

groetjes Lia

M@rjan zei

Dat ziet er zeer fruitig en aanlokkelijk uit! Mooi gedaan!

Groetjes, Marjan

Tamara zei

wat een super leuke creatie en leuk idee.
xx Tamara

Kaatje zei

mjammie wat een leuk en lekker stelletje!

groetjes,
Annika

beyond the invisible zei

Wat heb je dit mooi gemaakt... het staat ook zo mooi bij elkaar allemaal.
lieve groetjes, jolanda

Cards by Jol zei

dat heb je weer mooi gemaakt, heel leuk papier heb je gebruikt en de spekjes, nou daar lust ik ook wel pap van.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat heb je dat toch weer leuk gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

creanja zei

wat een mooi idee heb je gemaakt! echt heel leuk om zo iets te ontvangen! gr anja

susie zei

Dit is weer echt mooi gemaakt hoor meiske.
Van aardbei-thee ben ik nie zo zot maar ...
die snoepekes !!! Die zijn le-ekkerrrr !!!

dikke knuf x

Annemarie en Merit zei

Wat heb jij een leuk projectje gemaakt heel leuk met al die aardbeien..ene die spekkie's ja blijf daar maar eens af dat valt natuurlijk niet mee.

tiny zei

Wat een leuk idee.Ik heb jaren terug ook een kaart met gevulde theezakjes gemaakt, en die vonden ze erg leuk.Dit is een een ander model en ook echt heel leuk!
Maar wel lastig opsturen met die spekjes erbij!
Maar wel lekker!

groetjes tiny

Anneke zei

Hoi Jaimie,
wat is dat aarbeien tasje leuk!! En dat snoeppotje ook :)
Groetjes Anneke

Jolanda Cuper zei

Onzettend leuk om iemand zoiets te geven! Zorg dat je de deksel op het doosje houd, anders is die leeg voordat je het aan iemand kunt geven! Hi hi ja je kunt natuurlijk ook een nieuwe zak spekjes kopen dan komt het ook weer goed!
Snoep ze Jolanda.

cristel zei

mooi en zo lekker yum yum yum
grtjs

Michelle zei

Dat ziet er erg leuk uit, leuk bedacht ook!

scrappingann zei

Hoi Jaimie,

Waanzinnig mooi geworden, het doet mij goed om allemaal nieuwe dingen te zien, ik heb het nu wel gehad met kerstkaarten :-)

Groetjes van Scrappingann

Gerda Hartman zei

Wat leuk zeg, vooral dat doosje vind ik enig.