vrijdag 28 januari 2011

Verbouwen + award gekregen

Hallo allemaal,

Zoals jullie al zullen gemerkt hebben, blijft het hier op mijn blog en op jullie blog van mijn kant stilekes hé ,
wel dat komt omdat we hier even met iets anders bezig zijn.......verbouwen!

Oh ja, Jolanda en Elisa, ik heb woensdag jullie pakje opgezonden , dus ik hoop dat jullie het misschien vandaag al hebben mogen ontvangen? Hihi, toen ze in de post zeiden hoeveel ik mocht betalen, verschoot ik wel even en antwoorde " ik kan al beter zelf naar Nederland wandelen", dat zijn toch geen redelijke prijzen meer hé, maar dames het is jullie gegund hoor, dus netjes gepost :-)

Ik heb van Patricia een award in ontvangst mogen nemen, dank u Patricia, maar was de award hier vergeten te plaasten, dus bij deze ga ik dat nog doen nu.



Ik geef hem door aan al mijn volgers !!

Jullie zien mij wel weer verschijnen op jullie blogjes hoor, maar op het moment zitten we weer met een zieke thuis, ééntje met een hoge koorts, ocharme !

Groetjes,

17 opmerkingen:

Karin zei

Hello Jaimie,
Van harte gefeliciteerd met je Award en nog eventjes volhouden. Ook aan verbouwing komt een einde en dan kan je weer knutselen.
Groetjes,
Karin

Jolanda Cuper zei

Ooh Jaimie succes met de verbouwing en beterschap voor je zieke kind! Heb je post nog niet mogen ontvangen je hoort het zo snel als ik het heb!
Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Jolanda.

susie zei

Eerst was er het geluid van de zware boor DDRRRRR, die door de muur ging dan klangelanglang PPOEFF ... iets dat naar beneden donderde, dan een wolk roet ... POEHHWW .. , die ineens naar ene kant vloog ..
en ... daarna zag het zwart hé meiske, inclusief jouw manneke !!
FF adembenemend (letterlijk!) allemaal en zeker NIET in de goeie zin van het woordje 'schoonheid' !!!!! OEH !! Pakte wel op de adem hé .. heuheu heuheum ..

Ach maar aan alles komt een einde hé meisje :) xxxxxx

Nog gefeliciteerd met je award.

cheneson zei

veel beterschap aan de zieke, en veel succes met de verbouwingen

groetjes

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd met je
Award en heel veel sterkte met
de verbouwing

gr hetty

Marianne zei

gefeliciteerd met je award en succes met de verbouwingen.

Linda zei

succes met je verbouwing
gr linda

Pauline zei

Sterkte met de verbouwing en de zieke! en je hebt gelijk, verzending is erg duur, ook vanuit Nederland naar jullie, erg jammer.

Margo zei

Veel succes met je verbouwingen !

Annemarie en Merit zei

veel succes met de verbouwing en beterschap voor de zieke.

gr annemarie en merit

Cards by Jol zei

succes met de verbouwing en maar hopen dat de zieke snel beter is.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Succes met de verbouwing!
groetjes Liesbeth

Marley zei

Heel veel succes met de verbouwing. Liefs, Marley

yvon zei

Heel veel beterschap voor je kindje en gefeliciteerd met je award. Succes met de verbouwing.
Groetjes, Yvon

Thea zei

Hoi Jaimie,

Beterschap met je kindje en veel succes met de verbouwing. Ik las net de reactie van je mam en moest wel even lachen.

Lieve groetjes
Thea

Gerda Hartman zei

Had je al gemist. Jammer dat je weer een zieke hebt. Veel beterschap toegewenst en sterkte met de verbouwing.

miriam zei

gefeliciteerd en succes met de verbouwing.

Beterschap met de zieke ik heb er hier ook 1 met hoge koorts die heeft gisteren een pencelinekuur gekregen

gr miriam