dinsdag 25 januari 2011

Voor mijn eerste 100 volgers van nu!!

Hallo allemaal,

Ik zag vandaag dat ik juist 100 volgers heb , lieve mensen dank u voor het volgen en reageren steeds !!

Als dank wil ik graag iets weggeven aan één van mijn 100 volgers!! van nu, dus enkel voor de eerste 100 volgers , ik wil niet dat mensen nu mijn blog gaan volgen om dit misschien te krijgen, ik wil enkel volgers, die ook écht graag mijn blog zien en graag terugkomen, dank u voor het begrip!

Ik verloot graag dit pakje....,

een volledig boekje van 36 blaadjes van Basic Grey (indian summer), een lintje en 6 witte papieren bloemen



Dus aan de 100 volgers van nu, indien u graag dit pakje krijgt, laat dan een reactie achter hier en op dinsdag 25 Januari steek ik al die namen in een pot en laat ik mijn man een naam trekken.

Ik hoop dat jullie het een leuk klein pakje vinden?

Groetjes,

45 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
ik zou heel graag meedoen met je candy
je moet voor het bericht bovenaan te laten staan gewoon even als je bericht maakt bij berichten opties de datum aanpassen
groetjes patriica

Gusta zei

wat leuk zeg.ik doe graag mee.
want ik vind het pakketje top meid

Groetjes Gusta

Aleida zei

Ik zou geen papier meer kopen, maar papier krijgen is natuurlijk wat anders! Ik doe graag mee met je candy voor " oude" volgers! Je man mag heel graag mijn naam uit de pot halen!
groetjes,

Tinie zei

Wat een leuk idee!!! Groetjes Tinie

Pierelantijntjes zei

Hallo jaimie,
Wat geweldig dat je 100 volgers hebt. Gefeliciteerd hoor!
Ik vind het een prachtige candy en zou graag meedoen.
Helaas weet ik niet hoe je je bericht bovenaan laat staan.
Een fijne week verder,
liefs Ester

Tamara zei

Hoi Jaimie
wat leuk dat je een candy weggeeft.
Daar waag ik ook graag een gokje voor...
En wat super goed dat je al 100 volgers hebt. Ik volg je blogje ook trouw, je verhalen brengen elke keer weer een glimlach op mijn gezicht :-)
Fijne avond

Anneke zei

Hoi Jaimie,
Gefeliciteerd met je volgers!!
Ik waag graag mijn kansje :)
En ivm het berichtje, ik denk als het al geplaatst is en dan de datum erin aanpast lukt het normaal. Als het niet wilt lukken stuur me maar een mailtje en ik help je graag verder ;)
Groetjes Anneke

marika zei

wat leuk dat je dit doet!

groetjes,marika

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

wij doen heel graag mee met je candy. Je schrijft altijd van die heerlijke verhalen een genot om te lezen,en dan al die creatieve uitspattingen die volgen we ook graag.

Linda zei

Wat lief van je, nou ik waag graag een gokje in je candy, wat een leuk papier is dat. Ik zag dat het inmiddels al gelukt was met je datum.
groetjes Linda

jans zei

wat lief van je zeg om zo je volgers te bedanken ik doe graag me grt jans

Lia zei

Lieve Jaimie, ik hoop dat ik nog heel lang je blog mag volgen, vind het altijd zo gezellig om te lezen wat je maakt en meemaakt.
Vind het heel erg lief van je dat je een prachtig hobbypakketje gaat verloten tussen ons.

Groetjes Lia

cheneson zei

hey jaimie

ik doe ook graag mee.

leuk pakje

groetjes

M@rjan zei

Gefeliciteerd met de 100 volgers, Jaimie! Ik doe niet mee met je candy, maar wens je er nog eens 100bij! :)

Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik doe heel graag mee met je candy !
Ik had even wat post in te halen (vervelende griep ook !)
Maar dat is bij deze gebeurd, ik vind dat je een erg leuk mapje hebt gemaakt voor je swap en de foto's in zwart-wit, dat is heel erg mooi gedaan !
Leuke kleine potjes ook hieronder !
Liefs
Margo

Sonja zei

Whow, heb ik even sjans zeg. Ik ben net volger van je geworden en hoor dus ook bij deze 100 volgers.
Wel ik wil graag mijn kans eens wagen en doe mee met je candy.

groetjes,
Sonja (alias choceli)
http://scrapadoe.blogspot.com

Sonja zei

Whow, heb ik even sjans zeg. Ik ben net volger van je geworden en hoor dus ook bij deze 100 volgers.
Wel ik wil graag mijn kans eens wagen en doe mee met je candy.

groetjes,
Sonja (alias choceli)
http://scrapadoe.blogspot.com

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een leuk en lief idee!
Ik doe natuurlijk mee zoiets leuks kun je niet afslaan!
Kom eigelijk bijna altijd kijken en genieten van jou mooie verhalen en produkties!
Groetjes Jolanda.

Bietje zei

Proficiat met deze mijlpaal. Ik hoor ook tot de eerste 100. Maar ik maak geen kaarten, dus laat ik dit aan mij weggaan.
Toch wilde ik je even feliciteren.

sjouks kaarten zei

Hoi Jaimie!

Wat gaaf zeg dat je al 100 volgers hebt en vanwege dit feit een leuke candy weg wilt geven.
Dus waag ik maar een gokje...

Groetjes Sjoukje

Ps. Leuk dat je altijd van die leuke reacties op mijn blog achterlaat.

Cards by Jol zei

wat leuk dat je gaat tracteren, ziet er mooi uit, ik ben gek op het papier van Basic Grey en wil graag een gokje wagen.

groetjes jolande

Christa's blog zei

Jaimie Gefeliciteerd met je 100 volgers. Dat geeft een goed gevoel hé. En ik wil heel graag meedoen met je candy.
grtjes
Christa

beyond the invisible zei

100 volgers alweer... van harte gefeliciteerd hoor!
Je candy is superleuk natuurlijk... welke kaartenmaakster wil nou niet graag zo'n mooi papierblok van Basic Grey??
Je berichtje bovenaan laten staan doe je geloof ik door de datum te veranderen... je vult dan een datum in die nog komen moet zoals bijvoorbeeld 30 januari 2030. Zoiets is het volgens mij, maar ik weet het niet zeker helaas.
lieve groetjes, jolanda

Kaatje zei

wat lief dat je dat doet! Als trouwe volger wil ik ook wel een kansje maken op dit leuke pakket :-)

groetjes,
Annika

yvon zei

Jeetje Jaimie, 100 volgers, wat geweldig zeg. Van harte gefeliciteerd hiermee. Het is je van harte gegund. Enne, toffe candy, ik doe mee.
Groetjes, Yvon

regina zei

hoi

gefeliciteerd met je 100 volgers!!

en ik waag graag een gokje voor deze leuke candy!!

gr regina

Hetty zei

Zo wat is dit een super leuk idee en ja volgers ben ik allang en kom steeds bij je langs want je verhalen zijn altijd erg leuk en ook wat je maakt hoor

gr hetty

Karin zei

Hey Jaimie,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van 100 volgers. Dit is een teken dat je Blog de moeite waard is. En dat is ie zeker.
Ik heb dit papier besteld bij mijn hobbywinkel, samen met nog een ander... kreeg ik toch het berichtje dat het uitverkocht was.
Dus doe ik maar een gokje bij jou.
Ik wil je ook van harte danken voor al je lieve reacties die je telkens geeft op mijn berichtjes.
Groetjes,
Karin

Kristel zei

Wat een leuk idee Jaimie! Je geeft zef ook altijd reacties en bent een trouwe bezoeker!
Groeten Kristel

Saskia zei

Jaimie,

Wow, proficiat met al je volgers! Iedereen wil natuurlijk je gezellige blog lezen!!

Basic Grey papier en mooie bloemen en zo... daar waag ik m'n kans voor!!!

Lieve groetjes,
Saskia :)

creanja zei

hoi jaimie, ik wil wel graag meedoen hoor! vindt het papier erg mooi, je bent een trouwe bezoekster van m,n blog! maar je weet dat ik nog langgg geen 100 volgers heb en ik weet niet of ik die ooit krijg?? dus gefeliciteerd met de mijlpaal!

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, tof zeg je candy. Ik ben al weer een tijdje je volger en doe graag mee met de candy. Super hoor dat blok papier!
Lieve groetjes van Ageeth x

Roos zei

Hi Jaimie, ik ben eventjes niet op je blog geweest en waarom??? geen idee, aan de spulletjes die je maakt ligt het niet hoor meid want die zijn hartstikke mooi.
Ik kom wel op het juiste tijdstip langs hahaha want ook ik ben graag van de partij als er iets verloot gaat worden. Nu maar duimen draaien tot aan de 25 ste.

anja zei

meid dit is super
leuk dat je dit doet.
loiefs anja

Afke zei

Hoi Jaimie,
Gefeliciteerd met je 100 volgers. En leuk dat ik daar ook bij ben! En nog leuker dat je me ook zelfs tipt voor deze candy! Ik doe graag mee.
Groetjes,

Afke

Marianne zei

Proficiat met je 100 volger Jaimie. ook voor de kaartenmaaksters is dit een leuke candy. Deze paperpad heb ii noh niet ;-). Succes allemaal.

Gerda Hartman zei

Jaimie, wat leuk 100 volgers. Gefeliciteerd!

Liesbeth zei

Wow wat leuk! Super van je!
En op naar de volgende 100 volgers ;)
groetjes Liesbeth

Myriam zei

Hoi Jaimie,

Wat een leuke manier om je volgers te bedanken. Ik ben gek op papier van BasicGrey en dat blokje heb ik nog niet dus ik doe graag mee aan je candy. :) Op naar de volgende 100 volgers!

Liefs, Myriam

Marjolijn zei

Geweldig, ik doe graag mee hoor, vind de kleurtjes super!

Groetjes Marjolijn

josine zei

Wat een leuk pakketje! Succes met verloten onder al je volgers ;)

Wendy Kamp zei

Wat een leuke candy geef je weg Jaimie! Ik wil zeker een gokje wagen hoor.

Groetjes,
Wendy

Marianne Schut zei

Hai Jaimie, van harte gefeliciteerd met je 100 volgers! Op naar de volgende 100!, heel veel succes allemaal met het meedoen aan deze prachtige candy! Liefs Marianne

Scrapfanaat Peter zei

Hoi Jaimie,

Bedankt voor je leuke reacti op mijn blog, ja inderdaad reizen wij veel maar wij hebben geen kinderen dus kunnen we altijd makkelijk weg. Nu gaan we weer in maart, bestemming nog niet bekend.Leuk dat ik nog meekan doen met jou candy. ik zal hem nog op mijn blog zetten wie weet lezen de dames en andere heren hem nog net op tijd.
IK waag graag een gokje bij je.

Succes met je candy verloting.

Groetjes Scrapfanaat Peter

stempelfreaks zei

Hoi jaimy, wat een leuke candy geef je weg. Wij hadden hem wel gezien maar hebben al 2 weken problemen met de computer. Gelukkig heeft manlief hem gisteren weer aan de praat gekregen. Dus op de valreep kunnen we nog een kansje wagen. Bedankt!!!
Groetjes Astrid & Larissa