donderdag 20 januari 2011

Waar ben ik mee bezig...

Hallo allemaal,

Tja, waar ben ik mee bezig, buiten de was,... de strijk,... de bedden opmaken, ...achter mijn jong aanlopen, om ze uit elkaar te trekken, ggrrr, ...
ken je dat gevoel, dat je denk nu is het genoeg, ik heb het gehad met ze !
Dat je met één oog naar hen ziet en met één oog naar de muur en dat je denkt " dat behang is nog niet zo dik, ik kan ze er gerust nog achter plakken ' Ohhh, erg hé, maar soms zo pijnlijk realistisch LOL.
Maar ik zie mijn kindjes graag hoor, dus beide zijn nog ok hoor :-)

Ok terug naar waar ik mee bezig ben, tja eigenlijk weer met vanalles en nog wat, maar laat even zien (en je moet goed zien hé,hihi) wat ik nu op hout heb gezet.
Wat het word, ik moet deze dubbel uitzagen , bodem ertegen, latjes opzij en dan heb ik een bakje daarna.



Hihi, nu staat dit al wel op het hout en het staat al opzij nu, want dan heb ik weer een ander idee en ga ik dat weer uitvoeren, half hé, nooit af hoor, zou wel eens zeer handig zijn, moest mijn geduld zo eens tevoorschijn willen komen, af en toe om iets af te werken :-)

Ik kom straks op jullie blogje reageren hoor!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Sonja zei

Amai Jaimie, ziet er een moeilijk project uit (alleh, in ieder geval lijkt het voor mij moeilijk). Veel succes ermee, ben benieuwd hoe het er gaat uitzien. En wat betreft de kinderen. Ik heb dit probleem niet, want heb er maar ééntje om van te houden ;o)

Nog een fijne dag,
Sonja

Linda zei

haha zulke kids lopen hier thuis ook rond, maar ze kunnen ook best lief zijn hoor (soms). ik ben benieuwd wat je nu weer maken gaat.
gr linda

Pauline zei

Jaaaa, zo herkenbaar he!
Mijn wand heeft overal bobbels, vanwaar ze achter gezeten hebben...die jong van me.
Er zijn van die dagen, zeker als ze klein zijn, dat je zo bij de politie kan, geen opleiding nodig hoor!
En dan wil je ook nog eens wat voor jezelf...niet alleen maar mammie spelen.
En ook wat afmaken...maar ja, de tijd he!
Succes er maar mee,op een dag zijn ze zomaar ineens 18!

groetjes Pauline

regina zei

hoi

ben erg benieuwd wat je er van gaat maken!

haha ja kids af en toe ,die van mij zijn gelukkig al groot!!

gr regina

Anneke zei

haha, ja inderdaad. Ik heb zelf nog geen kindjes maar ik zou ook zo zijn ze :) Ik heb het al soms met de hond! hahah...
En ik ben weer zeer benieuwd naar wat je allemaal gaat maken ;)
Groetjes Anneke

Tamara zei

hahahaha..herkenbaar hoor, Ik heb dan wel geen kinderen, maar mijn hondenkindjes kan ik ook wel eens achter het behandg plakken ...hihi :-)
Ik ben ook erg benieuwd hoe deze creatie er straks uitziet.
Veel plezier ermee
xx Tamara

cheneson zei

haha dat ken ik , ik denk soms straks zwier ik ze door de ruit :) maar langs de andere kant zijn het zo n schatjes

veel plezier met uw geknutsel

M@rjan zei

Hahaha, herkenbaar. Al is het voor mij langer geleden. Als ze straks groter zijn kom je meer aan jezelf toe, echt!
Je nieuwe projectje ziet er leuk uit, meid wat een ideetjes heb jij toch!
Groetjes, Marjan

Cards by Jol zei

die tijd met de kids heb ik gehad, ze zijn nu volwassen.
ben benieuwd naar je nieuwe projekt, succes ermee.

groetjes jolande

Aleida zei

o JA, dat heb ik ook wel gedacht.
Ben benieuwd wat het wordt.
groetjes,

Afke zei

Hoi Jaimie,
Volgens mij is het heel gezond om die kinderen achter het behang te willen plakken, zo af en toe. Waar heb je anders behang voor?
Net als ieder ander ben ook ik zeer benieuwd naar je zaag-project.
Groetjes,
Afke

Margo zei

Hi Jaimie,

ik kreeg het hier ook serieus 'op mijn seskes' van de wintermoods van de kinderen, dus ik heb 'strenge' regels gemaakt en aan de deur gehangen in de keuken en sindsdien is de structuur terug en daarmee is ook een beetje de rust weergekeerd :)
OEF !!!!
Ik heb echt alles gepland : van 15.30 tot 16.15 fruit, van 16.15 tot 16.30 brooddoos en koekendoos afwassen, van 16.30 tot 17.00 huiswerk, van 17.00 tot 18.00 boven spelen (met de nadruk op boven!) om 18.00 eten en daarna mogen ze tv kijken tot 19.00! Het eten gaat een pak vlotter moet ik zeggen en ik ben een uurtje zonder kids zodat ik rustig mijn eten kan klaarmaken, ik heb de regeling maandag ingevoerd en het werkt ! Veel succes in ieder geval :)
Groetjes
Margo

Marjolijn zei

Heel herkenbaar met kids, soms ook met honden hihi.

Groetjes Marjolijn

tiny zei

Toen ik de foto zag dacht ik eerst dat je je vinger voor de lens hield.Maar nu zou ik zeggen een schavot, 2 rondjes om de handen van de kinderen door te steken.hahahah Nee, plak ze dan maar achter het behang!We wachten af wat het wordt.

groetjes tiny