zaterdag 22 januari 2011

weer eens iets anders hé :-)

Hallo allemaal,

waar zijn ons dochter en ik mee bezig, met dit...



deze is van ons dochter,



natuurlijk is dat niet alles wat ik heb gedaan, je kent mij ondertussen hé, vijf dingen tegelijk hé, hihi,
dus nu het naaimachine terug werkte, heb ik terug een naaiwerk boven gehaald, waar ik aan begonnen was,
het moet dit worden, een slaapzakje voor een pop , en het patroon is van Wollyonline,



maar ik had eerder nog nooit geen rits ingezet, dus zo ziet al één deeltje eruit, maar of dat al ok is?



Dit 3D plaatje ligt ook klaar om er een kaartje van te maken (sorry foto is wazig )



Er zijn ook een paar steekjes aan het poesje bijgezet,



En de strijk,...euh....wie...wat....waar.... :-)

Groetjes,

22 opmerkingen:

Tinie zei

Zo zeg dat is bij jullie niet bij te houden........wat een dingen tegelijkLOL. Wat je dochter heeft gemaakt vind ik prachtig!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Zo dat ziet er allemaal weer super
mooi uit

gr hetty

Anneke zei

Jij bent ook druk bezig geweest zie ik :) Leuk allemaal!! Wordt je er niet moe van?? :) hihi...
Ik wel hoor, heb vandaag chocmouse voor 120 man gemaakt!! haha was dat een werkje zeg! Ben helemaal op :) Slaapwel
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

wat ben je weer druk bezig, het werkje van je dochter ziet er prachtig uit en ik zie dat jij weer genoeg om handen hebt.

groetjes jolande

Linda zei

Wat leuk dat je zoveel tegelijk doet. mijn dochtertje doet dat soort werkjes ook graag, leuk hoor,
gr linda

Elisa zei

Alles ziet er leuk uit :)

patricia zei

hoi jamie
wat ben jij toch een duizendpoot als ik dit zo allemaal lees
groetjes patricia

regina zei

hoi

jij bent lekker crea bezig erg leuk allemaal!!

gr regina

Lia zei

Nou je verveeld je niet zeg, leuk hoor, prachtig wat je dochter heeft gemaakt,

groetjes Lia

Bietje zei

Het lijkt wel of jullie alleen maar creatief bezig zijn. Wat een productie!
Kun je wat meer vertellen over de vos? Hoe die gemaakt is? Het lijkt op iets wat ik ook ooit gedaan heb. Wij kleurden een stuk papier met wasco in allerlei kleuren in. Daarna met wasco een laag zwart erover en met een scherp voorwerp krasten we de tekening uit. Maar jullie tekening lijkt daar veel te fijn voor, te veel dunne lijntjes.

scraplouise zei

Hahaha je bent ook een echt een duizendpoot, je dochter is ook al zo creatief, prachtig hoor wat ze gemaakt heeft.

gr.Louise

Jolanda Cuper zei

Je hebt weer super mooie dingen in de maak! Dat van je dochter is schiterend!
Groetjes Jolanda.

M@rjan zei

Mooi wat je dochter daar zit te doen! Jij lijkt wel een duizendpotje, in elk pootje een andere knutsel, haha.

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Die vosjes zien er erg leuk uit, lijkt me ook wel grappig om te doen.

cheneson zei

mooi slaapzakje, daar zal uw dochter wel blij mee zijn

Riet zei

Wat zijn jullie toch druk bezig Jaimie.
Geweldig van je dochter,en ja je bent altyd met heel veel dingen bezig.
Super allemaal.

Liefs Riet.

marika zei

allez,ge zijt weer druk bezig met van alles en nog wat.
Jammer dat ge zo ver woont hé,kon u anders helpen me de slaapzak.Heb jarenlang onze kleding zelf gemaakt

groetjes,marika

marika zei

allez,ge zijt weer druk bezig met van alles en nog wat.
Jammer dat ge zo ver woont hé,kon u anders helpen me de slaapzak.Heb jarenlang onze kleding zelf gemaakt

groetjes,marika

Margo zei

Wat zijn jullie lekker creatief bezig geweest zeg !
Mooie dingen die jullie gemaakt hebben !
Groetjes
Margo

Aleida zei

Leuk, al die verschillende dingen! Succes met afwerken.
groetjes,

Kaatje zei

wat ben je toch productief met allemaal leuke dingen!

groetjes,
Annika

Pauline zei

Haha, die strijk.....die blijft gewoon wachten helaas!
Maar ach, zo samen met je dochtertje bezig zijn is ook wat waard hoor!