maandag 28 februari 2011

Begin van een houtwerkje

Hallo allemaal,



Groetjes,

14 opmerkingen:

Sarah zei

Zal er leuk uit zien, ga je het in kleuren dan ?

Mvg Sarah

Thea zei

Dat lijkt me een kip ;-) Ben zeer benieuwd wat dit verder gaat worden.

Groetjes Thea

Jolanda Cuper zei

Het lijkt wel het begin van een tatoe op een arm. gelukkig maar dat het een mooie houten kip wordt!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Ga je het uitzagen en dan verven?
Ben benieuwd!

Groetjes Tinie

marika zei

ben benieuwd!

groetjes,marika

regina zei

hoi

ik ben er erg benieuwd naar???

gr regina

Cards by Jol zei

je maakt me nieuwsgierig, ik doe een gokje, voor pasen?

groetjes jolande

Carla zei

Pasen komt er weer aan... Leuk hoor! Ben benieuwd hoe 'ie is als het af is.
En ik dacht ook eerst net als Jolanda dat je een kippen-tattoo ging zetten hihi...

Groetjes Carla

cristel zei

ben ook erg benieuwd maar pasen komt eraan he
grtjs

Sandraatsjuh zei

Toen ik hem zag dacht ik ook meteen aan pasen....... En ja het zal Jaimie ook niet zijn om daar iets mooi passends bij te maken!

Ben benieuwd naar het resultaat

Ps hoe is het met de kinderen?

Karin zei

Hello Jaimie,
Dat wordt beslist een paasversiering, of ben ik abuis?
Ik ben in ieder geval al heel nieuwsgierig hoor.
Groetjes,
Karin

Mascha zei

Ben benieuwd!
Groetjes Mascha

Margo zei

He wat knap, ben benieuwd hoor !
Groetjes
Margo

jopie zei

het word vast een kip zie uit naar wat het wordt iets met pasen? groetjes jopie