dinsdag 22 februari 2011

Een kruidenflesje

Hallo allemaal,

Dank u, dank u , dank u, lieve mensen, jullie weten niet hoe jullie woorden ons helpen op het moment !!!! héél véél dus :-)

Ik heb dit kruidenflesje,



in een nieuw jasje gestoken :-), om af te geven aan ons dochter na haar onderzoeken in het ziekenhuis donderdag, omdat ze nuchter moet binnen gaan, en ze absoluut niet mag eten en zelfs drinken, dus mama zal haar drinkenbus en dit flesje met iets lekkers in meenemen, voor mijn flinke meid, want ik weet dat ze dat héél flink gaat doen, en ocharme een ziekenhuis is toch best allemaal eng hé (of dat vind ik zelf toch, hihi) !

Zo ziet het flesje er nu uit, ik heb geen enkel randpons, dus ik heb zelf maar wat proberen te doen, niet te nauw zien dus :-)





Onze zoon zit uren op de kamer met de lego , en gelukkig kan hij dat nu terug, daarvoor kon zijn hoofdje zelfs dat niet meer aan, maar nu bouwt hij heel der scenes uit films na!
Hihi, als ik nu nog even wacht, heeft hij misschien ons huis in legoblokken bijgebouwd :-)

Groetjes,

24 opmerkingen:

Saskia zei

Jaimie, Ik zal donderdag aan jullie denken hoor! Je hebt alvast een superlief en mooi geschenkje gemaakt!! Fijn om te lezen dat de zoon zijn rust heeft teruggevonden... eens eventjes 'mogen' en niets 'moeten'! Ik ben benieuwd naar zijn lego-bouwsels, maar die zie ik misschien binnenkort op zijn blogje?

Lieve groetjes!!!

Saskia & co.

Tinie zei

Je hebt er iets heel liefs van gemaakt, de gedachte erachter vind ik nog leuker dan het geheel!! (wel goed opvatten he!) Ik wens je heel veel sterkte toe met de kinderen!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een lief klein cadeautje voor je dochtertje. Fijn dat je zoontje zo lekker met zijn lego kan spelen.
gr linda

Kaatje zei

heel leuk gedaan! Nogmaals veel sterkte.

groetjes,
Annika

Pauline zei

Je bent een hele lieve mamma....

Milnie zei

Héél veel sterkte!! Fijn om te lezen dat je zoon al iets meer rust heeft en daardoor even heerlijk kind kan zijn! ik ga voor jullie duimen donderdag!

liefs

Irene zei

Jaimie, wat een lief flesje is het geworden, wat zal ze daar blij mee zijn als alles achter de rug is en ze weer iets mag drinken! Fijn dat je manneke weer lekker aan de LEGO zit, dat is en blijft het meest fantastische speelgoed vind ik!

Liefs,

Irene

jans zei

wat een lief gebaar en sterkte met alles heb even wat gemist maar ben nu weer bij grt jans

Marianne zei

leuk gedaan Jaimie, fijn dat het weer wat beter gaat met het zoontje.

Marjolijn zei

Wat leuk gemaakt zeg!
Veel sterkte met alles hoor!

Groetjes Marjolijn

scraplouise zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt voor je kleine meid sterkte van de week en blij te horen dat het met je zoontje wat beter gaat.

gr.Louise

Cards by Jol zei

daar zal je kleine meid blij mee zijn, ziet er kleurrijk uit.
veel sterkte donderdag en fijn dat het met je zoontje ook een klein stukje beter gaat.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat is dit ern super lief kadootje voor je dochter

gr hetty

Mascha zei

Wat een lief geschenk heb je gemaakt. Heel veel sterkte voor jullie.
Groetjes Mascha

Gerda Hartman zei

Lief hoor. Sterkte en beterschap met de kindjes.

cheneson zei

daar zal je dochter wel blij mee zijn :)
fijn dat je zoon zijn gedachten al wat kan verzetten
hopelijk blijft het de goede kant opgaan

Margo zei

Wat een lief flesje !
Veel succes in het ziekenhuis en hopelijk blijft het de goede weg opgaan met je zoon !
Groetjes
Margo

Debby zei

Hoi jaimie

Fijn om te horen dat je zoon weer een beetje de rust gevonden heeft om met zijn lego blokken te spelen. voor hem een hele opluchting denk ik dat hij even niet naar school hoeft en het rustig op zijn tempo aan kan pakken.

Natuurlijk is het spannend voor je dochter onderzoeken in het ziekenhuis en dan ook nog nuchter zijn. voor een klein meisje een hele ervaring. sterkte en ik zal een kaarsje voor jullie branden.

het flesje is helemaal leuk geworden. zal je meisje erg blij mee zijn als ze de onderzoeken gehad heeft.

heel veel sterkte de aankomende tijd en een dikke knuffel voor jou -xx- Liefs Debby

Aleida zei

Je hebt het heel lief gemaakt voor je dochter. Fijn dat je zoon weer de creativiteit op kan brengen om met lego dingen te bouwen.

sterkte en groetjes,

susie zei

ZO LIEF XXX

M@rjan zei

Wat een lieve mama ben jij toch. Sterkte met je dochtertje, niet leuk allemaal. En wat fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje, hoop dat het een opgaande lijn is.

Groetjes, Marjan

Annemarie en Merit zei

wat vervelend allemaal wat jij en de kids doormaken, hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht.
Veel sterkte ermee, je hebt er weer iets leuks van gemaakt zal dochter lief wel leuk vinden. Je bent een TOP moeder.

gr annemarie en merit

tiny zei

Heel veel sterkte met het ziekenhuisbezoek.Het is zo moeilijk als je je kind zelf niet kan helpen.Maar met dit kleine kadootje zal ze heel blij zijn.En weten dat jullie heel veel om haar geven.

liefs tiny

Anneke zei

Dat is echt lief! Mijn mama maakte vroeger ook altijd zo'n dingen als ik moeilijke tijden had of ik naar het ziekenhuis moest! En ik koester het nog allemaal ;) Veel stertke nog!