zaterdag 5 februari 2011

Eerste melktandje

Hallo allemaal,

Hihi, maar even een berichtje over een tandje, voor jullie misschien stom :-)
maar voor mij de laatste keer dat ik meemaak dat er een eerste melktandje in het potje van mijn kindjes zal vallen,
vandaag was ons dochter zo blij, haar eerste tandje is eruit, nu is ze eindelijk groot zei ze LOL
en de dingen die ze opnoemde ze nu mocht doen, denkt ze even hé,
ja hihi, denk het niet, dat is rebels willen doen, schatje, niet groot !!!!

Groetjes,

6 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuk hè geniet er maar van voordat je het weet is ze echt groot!
Groetjes Jolanda.

M@rjan zei

Dat is lang geleden voor mij, maar ik heb ze nog ! Laat haar maar even wachten met groot zijn... :)

Groetjes, Marjan

Hetty zei

Leuk is dat en bewaar ze maar goed
en geniet er maar lekker van want ze zijn zo groot

gr hetty

Cards by Jol zei

ha ha, mooi dat ze nu bedenkt, wat ze zou mogen doen, ha ha ha, omdat ze groot is.
ik heb van die 2 van mij ook al de melktandjes nog, komt de tandenfee nu ook nog langs?

groetjes jolande

Lia zei

Ja leuk hoor, straks weer een fase voorbij, ook ik heb al de melktandjes nog, netjes gescheiden van elkaar, zo dat ik weet van wie welke tand is.
Mijn moeder heeft zelfs van mij en van mijn broer er een in een armbad verwerkt.
Laat ze nog maar even klein blijven hoor,

groetjes Lia

Margo zei

Helemaal niet stom hoor !
Is toch weer wat he als mama, die kleine pruts die haar eerste melktandje verliest !
Groetjes
Margo