zondag 20 februari 2011

Gedichtje

Hallo allemaal,

Mag ik jullie allemaal héél héél erg bedanken voor jullie lieve lieve !!! reactie op mijn vorig berichtje !!!
Het helpt mij op dit moment enorm véél , dank u !!!

Ik heb natuurlijk mijn pen weer genomen en dit is eruit gekomen,


Een lege gedachte in een toch wel vol hoofdje :

Soms is de gedachte in zijn kinderhoofdje zo zwaar,
dan krijgt hij het niet meer zo goed voor elkaar.

Dan lijdt hij op dat moment enkel veel emotionele pijn,
en wil hij er dan ook liefst gewoon niet meer zijn.

Deze gedachte maakt je als ouders zo bang,
en dan denk je “ deze gedachte gaat al veel te lang “.

je trekt bij de dokters aan de alarmbel,
en roept “ Helaba, mijn kind zit niet goed in zijn vel “ !

Na een grondig onderzoek,
zeggen ze “ inderdaad, het is in zijn hoofdje even zoek “ !

“Uw kind voelt zich niet fit en lekker” !
Dus voor hem ‘s morgens even geen wekker !

Ook even geen school en ander gedoe,
want zijn hoofdje is daarvoor nu te moe!

We gaan hem gewoon thuis zetten op rust,
dat is voor hem nu een must !

Hopelijk zien we hem binnen een maandje terug open bloeien,
en kan hij weer vrolijk, gelijk een kind moet, verder opgroeien!

Geschreven door Jaimie

29 opmerkingen:

Ilse zei

Hey Jamie

Ik las nu pas dat je zoontje zich niet zo lekker voelt . Heb je mijn email adres nog ? Als je je hartje eens wil luchten, ik ben paraat !
Veel sterkte !
Knuffels,

Ilse

Tinie zei

Ik lees nu pas dat je zoontje niet goed in zijn vel zit, maar wat heb je een geweldig gedicht gemaakt, past totaal niet bij je zoontje dat ik dit schrijf, maar ik was er stil van. Ik wens jullie heel veel sterkte en wijsheid toe!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een mooi gedicht heb je gemaakt, heel veel sterkte voor je kindje,
gr linda

yvon zei

Ontzettend mooi gedichtje Jamie. Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe.
Groetjes, Yvon

Tania zei

Wow Jaimie, wat een prachtig gedicht! Ik heb een zoon die een jaartje jonger is. Mijn moederhart breekt als je zoiets leest. Heel veel moed gewenst in deze moeilijke tijd.

Thea zei

Lieve Jaimie,

Ik las het berichtje over je zoon, ik ben een paar dagen niet in blogland geweest vanwege mijn verjaardag.
Je hebt een prachtig gedicht geschreven en ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toewensen.

Liefs
Thea

M@rjan zei

Wat heb je dat mooi verwoord! Sterkte hoor,met je kleine mannetje!

Groetjes, Marjan

cheneson zei

heel mooi gedichtje, ik hoop dat je zoontje zich snel beter voelt, niets is zo erg als een ziek kindje te hebben
als ja wil mag je mij altijd mailen om je hart te luchten

groetjes en veel sterkte

Irene zei

Mooi Jaimie en helemaal waar...als kinderen niet goed in hun vel zitten, breekt echt je ouderhart. Nu maar lekker verwennen en tot rust laten komen en dan hopen dat hij snel weer vrolijk door het leven gaat!

Lieve groetjes,

Irene

jolanda zei

lieve Jaimie, wat naar is het om te horen dat het met je zoontje niet goed gaat. Hopelijk doet wat extra rust hem goed en knapt hij snel weer op. Verwen hem maar lekker!
Je gedicht is echt heel erg mooi!
Sterkte voor jullie allemaal, liefs jolanda

susie zei

Hé meiske zo mooi verwoord en zo echt ! Het pakt !
Het doet hem GOED dat hij even NIET naar school MOET en het nu RUSTIGER aan kan doen hé.
Dikke knuffel , xxx

Karin zei

Hello Jaimie,
Wat een pakkend gedichtje. Ja, soms kan men zijn gevoelens het best uiten in woorden op papier. Weet dat achter elke wolk de zon schijnt. Ik hoop dat dat zonnetje vlug schijnt voor jou en je ganse familie.
Groetjes,
Karin

Cards by Jol zei

wat triest dat bij zo'n klein mannetje zijn hoofd al kan overlopen, ik hoop dat het snel de goed kant op gaat en hij weer gewoon kind kan zijn.
je gedicht is prachtig, mooi dat je het zo onder woorden kan brengen.
Heel veel sterkte,

liefs jolande

Margo zei

Hoi Jaimie,
hopelijk voelt je zoontje zich inderdaad snel beter, met mijn dochter gaat het intussen een beetje beter !
Je hebt een prachtig gedicht gemaakt !
Groetjes en sterkte !
Margo

scraplouise zei

Prachtig gedicht Jaimie en ik hoop dat het gauw wat beter met jullie zoontje gaat, sterkte.

gr.Louise

Saskia zei

Ik lees het nu pas van je zoon, heel veel sterkte met hem en rust doet hem misschien wel goed.
Wat heb je een mooi versje geschreven recht uit het hart, mooi hoor.
Groetjes Saskia

Cindy, mama van Yoni zei

Lieve Jaimie,

Bij deze wil ik je nog eens veel sterkte wensen met je kleine vent. Als ik iets kan doen, je weet me te vinden, hé?

xxx

Roos zei

Ach wat erg, ik lees zojuist van je zoontje.
Ik hoop van harte dat hij snel weer op mag knappen. Je moeder heeft bij mij een waxinelicht houdertje gewonnen, dan moet ze er maar snel een kaarsje in branden voor jullie kleine ventje.
Eigelijk kunnen jullie allemaal wel een oppeppertje gebruiken zo te lezen.
Sterkte met alles, groetjes Roos

Aleida zei

Je hebt het mooi verwoord. Soms heeft het tijd en rust nodig, fijn dat hij dat dan kan krijgen.
Sterkte.
groetjes,

Riet zei

Prachtig gedicht Jaimie.
Meis let op je zelf,wat moet je veel door maken op het moment.
En de kindertjes wat erg voor ze,hoop echt dat het mee mag vallen allemaal.
En dat jullie even wat rust krijgen,zo verbouwing is ook niet niks.
Lieverd heel veel sterkte met alles.

Dikke knuffel Riet.xx

jopie zei

wat heb je mooi gedichtje voor je zoon en gezin geschreven ik wens je heel wel sterkte in de komende tijd en volkomen genezing voor je dierbare zoon lieve groetjes jopie

Terray zei

Jeetje Jaimie, dat is niet mis wat er allemaal aan de hand is. Jullie zitten flink in de lappenmand.
Hopelijk komt het zonnetje snel bij jullie kijken.
Mooi gedichtje heb je gemaakt
Sterkte met alles

Lieve groetjes
Tertia

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Wat mooi verwoord!! Alleen jammer dat hij niet lekker in zijn vel zit.. hopelijk voelt hij zich snel weer beterder... al zal het stapje voor stapje gaan... maar dat geeft niet met kleine stapjes komen jullie er ook wel!

Sterkte en beterschap

miriam zei

wat een mooi gedichtje jaimie

het is nooit fijn als je kinderen niet zo goed in hun vel zitten .

liefs miriam

tiny zei

Hallo Jaimie,

Ik lees nu net dat je zoontje niet lekker in zijn velletje zit.Ja ook kinderen kunnen hier last van hebben.Wij als volwassenen kunnen dit al moeilijk verwerken.Laat staan een kind.Ik wens jullie als gezinnetje dan ook heel veel sterkte toe.
knuffel
tiny

Christa's blog zei

Het zal je deugd doen, dat je het een beetje van je af kunt schrijven. Een passend gedicht, ook al een talent op zich.
Jullie emmer is ook meer dan vol, alles komt dan ook samen.
Hopelijk komt alles stilaan terug op zijn plooi.
Liefs
Christa

Anneke zei

Prachtig dat gedicht!! Ik hoop dat alles snel beter gaat me je zoontje! En een maandje rust zal hem goed doen :) Dat was bij mij vroeger op school ook zo! Groetjes Anneke

Gerda Hartman zei

Wat een mooi gedichtje. Ik hoop dat het inmiddels weer beter met hem gaat nu hij wat rust heeft.

creanja zei

veel sterkte jaimie, en het is wel een heel mooi idee dat potje orgineel! je moet er maar opkomen hé groetjes anja