dinsdag 8 februari 2011

Kruissteekje + award gekregen

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie lieve reacties, maar je moet het niet vervelend vinden hoor :-), doe ik ook niet meer, ik was gewoon benieuwd of er misschien iemand het kende of iemand kende die het had ofzo..

De voorbije dagen heb ik nog wat steekjes bijgezet aan het poesje en nu ziet het er al zo uit,



Ik heb in mijn knutselruimte ook nog papier klaar liggen voor een kaartje, maar er komt niet veel uit mijn handen vrees ik, misschien morgen wel, hopelijk .

Geen idee of ik deze foto al had laten zien, maar ik vind het zo een lieve foto, dat ik ze wilde plaatsen, dit is ons Rosse'ke,



Van Sandra heb ik deze award in ontvangst mogen nemen, dank u Sandra !!!!



Ik geef deze award door aan al mijn volgers !!

Groetjes,

26 opmerkingen:

Tinie zei

Het wordt prachtig!!!

Gefeliciteerd met je gewonnen award.

Groetjes Tinie

scraplouise zei

Je schiet al op hé, het wordt erg mooi!.

gr.Louise

Kristel zei

Dat ziet er al super uit! Begint al aardig op te schieten!
Groeten Kristel

Linda zei

Ohhh wat wordt het poesje mooi, echt schattig
gr linda

Elisa zei

Wat word het toch leuk :)

Cards by Jol zei

gaat al echt wat worden je borddurtje en de foto is een lievie.

groetjes jolande

Aleida zei

Elke dag een steekje, een hemdsmouw in een jaar. (oud spreekwoord) Maar het klopt wel.
Het begin al heel wat te worden!
groetjes, (en graag gedaan, ik hoop dat je er leuke lotgenoten vindt)

Karin zei

Hello Jaimie,
Proficiat met je Award. Ben ook juist ene aan het uitdelen. Moeilijk, normaal doe ik er ook niet aan mee, maar nu zoek ik tussen mijn bloggertjes drie die nog maar pas zijn begonnen. Het geeft hen een beetje moed om verder te doen.
En... prachtig werkje. Best dat mijn kleindochter dat niet ziet. Zou ze ook willen doen, ze is gek op katten.
Groetjes,
Karin

cheneson zei

hele mooie kat, je borduurwerkje gaat goed vooruit lijkt een beetje op uw rosse'ke :)

Christa's blog zei

Een paar steekjes aan het borduurwerk, het zullen er wel wat meer zijn denk ik. Je vliegt er nogal in.
Wij zijn gisteren met onze poes van bijna 19 jaar naar de dierenarts geweest. Ze heeft een neusverkoudheid en keelontsteking,nu heeft ze een inenting met antibitica gekregen en dat werkt 14 dagen, dat is wel gemakkelijk hé.
Groetjes
Christa

saramshobby zei

Proficiat met je gewonnen award.

Je borduurwerkje begint er echt schattig uit te zien ;)

Mooie foto :)

mvg saramshobby

jolanda zei

Wat schiet je al lekker op met je borduurwerk zeg! Het wordt erg leuk hoor.
De kat vind ik ook een snoepie!
Gefeliciteerd ook met je award... heel toevallig heb ik die vandaag ook gekregen! :-))
groetjes, jolanda

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd!
En wat een snoezige poesjes!
Groetjes Jolanda!

marika zei

dat ziet er al mooi uit zenne.'tSchiet precies wel goed op hé

groetjes,marika

Marjolijn zei

Zo je gaat hard met je kruissteekjes zeg.
De award heb je al zag ik maar ik ga hem toch nog een keer aan je geven hoor. Vind het zo leuk om al je verschillende hobby's te zien en zo leuk dat je zo vaak de tijd neemt om een berichtje achter te laten!

Groetjes Marjolijn

M@rjan zei

Leuke poes heb je en je kruissteekpoes begint er al goed op te lijken. Gefelciteerd met je award!

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Je gaat lekker snel. Twee lieve poezen zie ik!

Wendy Kamp zei

Gefeliciteerd met je award! De poes wordt erg mooi hoor, daar zit een hoop werk in he.

Groetjes,
Wendy

Lia zei

Je borduurwerkje word langzaam een heel mooi schilderijtje Jaimie, en wat een lieve snoet heeft jullie kat/poes.

groetjes Lia

Margreet zei

Ohhh dat poesje wordt steeds schattiger, wat een plaatje Jaimie!

groetjes van Margreet

miriam zei

Gefeliicteerd met je awaard jaimie
Wat een plaatje je borduurwerkje

liefs miriam

Mascha zei

Je bent al bijna klaar mer je borduurwerk. Het wordt wel schattig.
Groetjes Mascha

Marianne zei

gefeliciteerd met je award. een mooie vordering bij je borduurwerkje. Deze gaat binnenkort afraken hé ;-)

creanja zei

wat een mooi borduurwerkje, ik heb er helaas niet veel geduld voor ! wel voor iets kleins maar zo groot nee dat maar niet !

susie zei

O je zit weer wa verder met je steekskes ! Goed hé ! ;) en gefeliciteerd met je award meiske !

Nog veel knutselplezier !
Knuf xx

tiny zei

Zo Jaimie je bent weer een heel stuk opgeschoten met je borduurwerkje.Die is volgnde week al af!!!

Mijn schilderij was trouwens nog in de maak, dus het stelt nog niets voor.Maar ik denk dat ik hem ook abstract houdt.

groetjes tiny