vrijdag 18 februari 2011

Kruissteekje is af!!

Hallo allemaal,

Hier is het verschrikkelijk druk, onze zoon voelt zich niet lekker in zijn hoofdje, dat zit even te vol, dus die is een maand thuis geschreven van school, ons dochter moet volgende week naar het ziekenhuis, voor een echo en RX en hopelijk weten we dan eindelijk daarna wat er nu juist mis met haar, zelf heb ik een ontsoken maag en iedere spier die ik heb, zit ook vast nu :-)
Mijn ventje is ocharme ook moe van de combinatie ploegenwerk en verbouwen , ocharme,
Daar tussen moeten we ook nog school-, dokter-, winkelbezoeken (voor de gehele verbouwing) doen,..

Ik ben enkel op het moment met mijn kruissteek bezig, voor de rest geen tijd gehad,

Maar het kussentje is sinds vandaag eindelijk af,



Nu kan ik verder doen met het kruissteekje voor ons dochter , de pony.

Ik zag in mijn reacties, dat ik twee awards in ontvangst mocht nemen , één van saramshobby, wauw zij heeft hem zelf gemaakt ség ! Dank u Saramshobby!!



en éne van Cheneson, Cheneson dank u!!!



dames, Jullie kennen mij al hé, ik geef de awards wel door aan al mijn volgers hé!!

Ik ben niet op mijn pc geweest, dus ik weer ook niks van jullie blogje op het moment sorry, maar mijn aandacht gaat nu eerst naar mijn gezin uit. Ik zal proberen om terug te komen kijken en reageren, maar sorry als het me niet lukt gelijk anders.

Groetjes,

33 opmerkingen:

Marley zei

Ohhhh wat een schatje is het geworden! Liefs, Marley

Linda zei

wat is ie lief geworden echt een schatje. en voor jullie alle goeds gewenst hoor.
gr linda

cheneson zei

veel beterschap gewenst
je naaiwerkje is heel mooi geworden, goed gedaan

Jolanda Cuper zei

Goed van je dat je even tijd voor jezelf neemt om te prutsen. Dan kun je de battery even weer opladen om al die tegenslagen te boven te komen. Het is een prachtig kussentje! Sterkte met alles!
Groetjes Jolanda.

Saskia zei

Jaimie,

Ooooh... supermooi, je kussentje! De stof past er perfect bij!!

Ik wens jullie allemaal een portie goede moed en 'n beetje rust!!

DIKKE knuffel, Saskia :)

Cards by Jol zei

je kussen is heel mooi geworden.
Ga jij je maar bezig houden met je gezinnetje hoor, dat bloggen komt wel weer.
Heel veel sterkte de komende tijd met alles.

Liefs Jolande

M@rjan zei

Sterkte daar met de mailaise! Mak je niet druk over andere blogs, hoor. Leuk af en toe maar eens lekker tegen je mooie kussentje.

Groetjes, Marjan

scraplouise zei

Waauw wat is die schattig geworden, en veel sterkte met alles.

gr.Louise

Irene zei

Wat is dit lief geworden, je bent wel echt een poezenmens he...als je even tijd hebt tussendoor kijk even op mijn blog naar het kaartje voor mijn poezenvriendin, dat zal jou ook wel aanspreken!!!!
Wat ziten jullie ineens allemaal in de lappenmand, rustig aan voor je zoon en hopenlijk snel meer duidelijkheid voor je dochter, je man en jij even een tandje lager met de verbouwing en nu maar snel lente worden en opknappen allemaal!

Irene

marika zei

wauw!je kussentje is erg moi geworden.
Ik leef met je mee meid,je weet me te vinden alss je het nodig hebt hé

dikke knuffel voor jullie allemaal,xxx
Marika

Tinie zei

Wat een schattig geheel is het geworden!! Heel leuk!

Groetjes Tinie

Marianne zei

gefeliciteerd met je awards, en ook een dikke duim voor het kussentje, 't is heel mooi geworden.
Veel beterschap voor iedereen daar.

Pauline zei

Heel veel beterschap voor jullie allemaal daar!
Alles komt ook altijd tegelijk he??
Knap dat je dan toch het kussentje af hebt weten te maken!

Hetty zei

Zo het kussen is wel heel erg mooi
geworden en ik wens jullie allemaal
veel beterschap

gr hetty

Anneke zei

Wat een lief kussentje :) En veel beterschap daar bij jullie!!
Groetjes Anneke

Sonja zei

Het geeft toch een heel ander beeld als het af is, hè ... schattig !

groetjes,
Sonja

Wendy Kamp zei

Je kussen is heel mooi geworden, wat een schatje zeg!
Veel beterschap!

Groetjes,
Wendy

Kristel zei

Dat ziet er super uit Jaimie! Heel mooi kussentje! Veel beterschap meiss!
Groeten Kristel

Aleida zei

Dan zit er niks anders op dan rust nemen! Die blogs komen later wel. Je familie gaat toch voor. Je kussen is heel lief geworden, daar krijg je toch een warm gevoel van!
Sterkte!

saramshobby zei

graag gedaan, veel beterschap toegewenst :)

je werkje is echt mooi geworden :)

mvg saramshobby

Carla zei

Heel lief, leuk kussentje heb je gemaakt!

Sterkte met alles... en niet jezelf voorbij lopen hoor ;o)

Groetjes Carla

regina zei

hoi

oo die is mooi geworden ,dat heb je snel klaar!

gr regina

yvon zei

Meid, neem lekker de tijd voor jezelf en je gezinnetje, dat gaat altijd voor. Dat bloggen komt vanzelf wel weer. Veel beterschap.
Groetjes, Yvon

Kaatje zei

sterkte met alles!

je borduurwerk is prachtig!

groetjes,
Annika

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik kan me levendig voorstellen dat al je spieren vastzitten !
Mijn oudste dochter heeft het op het moment ook heel erg moeilijk en haar hoofdje zit ook te vol en dan piekert ze over alles en krijgt ze hoofdpijn en daar zit je als mama natuurlijk mee in je maag he !
En dan komt daar al de rest nog bij ... we zijn toch echt supervrouwen !
Je kruissteek is echt heel mooi geworden en je hebt er gelijk al een kussen mee gemaakt !
Geweldig gewoon !
Hou je goed he !
Groetjes
Margo

miriam zei

Dag jaimie

heel veel sterkte met alles ,natuurlijk gaat je gezin voor .
Hij is wel mooi geworden je kussen

liefs miriam

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kussentje en wat naar dat het allemaal zo tegenzit met de gezondheid. Beterschap en sterkte met alles. Er breken vast betere tijden aan.

Tania zei

Wat is dat kussentje mooi geworden! De hartjes maken het helemaal af. Zorg maar goed voor al je geliefden!

scraphobby zei

hij is wel erg mooi geworden.
gr marian

Michelle zei

Veel sterkte en beterschap voor jouw en je gezin. Je kussentje is erg schattig geworden !

Liefs Michelle

Pierelantijntjes zei

Ach Jaimie, wat een zorgen allemaal. Ik hoop toch dat je af en toe tijd neemt om iets voor jezelf te doen wat je leuk vind hoor, want een moeder moet altijd zorgen en zelf komt ze vaak op de laatste plek. Hou je taai, en ik vind je kussentje echt prachtig geworden!
Liefs Ester

G-style zei

Hallo Jaimie,
bedankt dat je weer bij me langs kwam en een reactie achterliet.
Ik lees hier bij jou dat je zorgen hebt binnen je gezin, ik hoop dat alles goed komt en wens je daar veel sterkte bij !
Toch een fijne zondag gewenst , groetjes Gea

Debby zei

dat klinkt allemaal niet best. heel veel sterkte. hopelijk doet het maandje rust je zoon goed. en sterkte ook voor je meisje hopelijk komt er iets uit de onderzoeken. voor jou ook beterschap en je mannetje natuurlijk ook beterschap.

lief kussentje heb je gemaakt
heel veel liefde en sterkte de aankomende tijd -xx- Debby