zondag 27 februari 2011

Minty vertelt :-)

Hallo allemaal,

Ik ben Minty, de mama-poes,



Moet ik eens laten zien wat ons vrouwke aan het doen is??.....ahah julie willen één ding.....neen dat kan niet bij ons vrouwke :-)

Ze loopt van haar mama haar woongedeelte op het tweede verdiep, (waar haar ventje aan het werken is),
naar haar wasplaats in de kelder, daar komt ze dan weer met wasmanden vol was en droog uit,
dan hoor ik in de knutselruimte gezaag, hihi, neen niet van ons vrouwke, maar wel van haar figuurzaag,
dan gaat ze weer naar boven, de keuken in....het ruikt daar ook zo lekker...
mijn neusje ruikt iets lekker, maar wat toch hé?....ik mag er nooit bij van het vrouwke, dan word ze boos op mij,
ik hoor haar iets zeggen van.... warme appeltaart (voor het (snel) receptje , zie op mijn keukenprobeersels)

Oh wacht, ik zal het eens laten zien, want ons vrouwke is met de taart en een tasje thee gaan zitten nu,



Ook heb ik het vrouwke terstraks met dit bezig gezien, ik denk dat het een dekentje gaat worden voor haar dochter haar poppenbedje, alhoewel het vrouwke aan het kleuren was en weer kleuren en nog eens...



Nu ga ik nog even binnen slapen hoor, hier is het lekker warm, buiten krijg ik maar natte vuile pootjes nu, en dat heb ik niet graag :-)

Groetjes,

11 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Slim beestje dat hij dat allemaal zo op het blog kan zetten! Denk wel dat hij gelijk heeft hi hi!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Ik vind het toch maar knap zoals jij het altijd maar weer neerzet, ik lees het graag

gr hetty

Christa's blog zei

Het is een uur dat ik al lang in mijn bed moest liggen, kom ik op deze blog toch een foto tegen met zo'n lekkere appeltaart zeker, ja daar heb ik nu echt wel zin in. Ik ben dan maar naar de ijskast gegaan en nog een puddingske gegeten.
Morgen beklaag ik het me weer, want er zit me een 2 kilo in de weg.
Grtjes
Christa

patricia zei

hoi jamie
het is elke keer bij jou een plezier om langs te komen voor jou leuke verhaaltjes
en ook voor de lekere dingen die je maakt
groetjes patricia

Margo zei

Wat een leuk verhaaltje !
De appeltaart ziet er heerlijk uit !
Ik ben echt benieuwd wat je daar aan het maken bent, daar zag ik eerder deze week ook al een klein piepje van denk ik :)
Groetjes
Margo

Sarah zei

mooie foto's en een zeer leuke tekst erbij. Hoe doe je dat toch ?

Mvg Sarah

miriam zei

wat een leuk verhaaltje zo jaimie
Ben toch wel nieuwsgierig wat je aan het maken bent.
je appelpunt ziet er in ieder geval lekker uit

liefs miriam

M@rjan zei

Dat is nog eens een bijzonder poes! Je hebt het weer lekker druk en wat zou daar nou weer voor moois uitkomen???

Groetjes, Marjan

Kristel zei

Een heerlijk verhaal Jaimie!
Groeten Kristel

Tamara zei

Hoi Jaimie
wat heb je weer een leuk verhaal geplaatst en wat heb je een leuke dingen gemaakt de laatste tijd! Ik vind het knap van je hoor! Zoveel knutselen, bakken en ondertussen ook nog verbouwen, respect!!
Fijne maandag en geniet van de appeltaart, ik zou zo een stukje lusten...mmmmm...:-)
xx Tamara

Linda zei

geweldig verhaaltje zo haha
gr linda