woensdag 23 februari 2011

Nieuwe kruisteekjes begonnen

Hallo allemaal,

Ppff, hoe meer het naar morgen gaat, hoe zenuwachtiger wij ,als ouders, worden,
want wat gaat er uit de onderzoeken komen??.....
het is onvermijdelijk maar de ergste dingen gaan door je hoofd, ik weet het, zou niet mogen en het is misschien "maar" stress op haar darmen ofzo, maar toch gaan je gedachten een eigen leven leiden nu hoor :-(

Om niet te "proberen" teveel te piekeren, ben ik nu met deze kruissteek bezig,
jullie zullen ze al eens gezien hebben hier op mijn blogje hoor, maar nu ben ik ze dus ook begonnen :-)



ik heb nu een tweede kruissteek erbij gehaald, om af te wisselen, want anders is het maar saai hé :-)



Groetjes,

21 opmerkingen:

Irene zei

Dat wordt vast weer heeeeeeel leuk Jaimie, lekker borduren en vannacht lekker slapen wens ik jullie allemaal toe en kop op morgen!!!

Liefs,

Irene

cheneson zei

Hopelijk komt er niets al te erg uit het onderzoek ,probeer zo positief mogelijk te blijven, en met zo een borduurwerkje is het niet moeilijk je gedachten wat te verzeten

groetjes

Saskia zei

Mijn moeder zei altijd "positief denken" en lekker borduren erbij dan moet het goed gaan.
Succes morgen.
Groetjes Saskia

Mascha zei

Ze zijn beiden heel erg leuk.
Veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken.
Groetjes Mascha

Tinie zei

Wat een werk, maar wel heel mooi!!!

Groetjes Tinie

saramshobby zei

k'zal aan je denken morgen, niemand gaat graag naar ziekenhuizen, hé ;) Veel geluk morgen


je werkjes zien er echt leuk uit, ben benieuwd naar meer :)

mvg saramshobby

Cards by Jol zei

met het borduren kun je je gedachten misschien verzetten, heel veel sterkte.

groetjes jolande

Nicole zei

Dank je Jaimie t was ook erg leuk om te maken en.....de paaseitjes zijn na de foto terug gegaan in de pot:P.

Jij bent ook weer met wat moois bezig!

Liefs Nicole

Jolanda Cuper zei

O jee wat ga je nu weer voor een schatje maken super! Heel mooi!
Groetjes Jolanda.

Cindy (mama van Yoni) zei

Hey Jaimie,

Ook langs deze weg wil ik jullie nog even sterkte en moed toewensen voor morgen als je in het ziekenhuis bent.
Ik zal aan jou/je kleine meid denken en duimen dat alles goed mag gaan en er niets ernstig uit de onderzoeken zal komen.

Dikke knuf,
Cindy

Christa's blog zei

Jaimie, ik wil je even laten weten dat ik aan jullie denk. Ik weet wat er nu allemaal door jullie heen gaat.
Wat een leuk flesje heb je gemaakt voor je dochter, dat noemt men moederliefde...
Liefs
Christa

yvon zei

Hallo Jaimie, ik wil jullie voor morgen heel veel sterkte toe wensen en zal aan jullie denken.
Groetjes, Yvon

Hetty zei

Wat is dit weer mooi aan het worden en morgen heel veel sterkte en ik hoop heel goed nieuws

gr hetty

Linda zei

Wat een schattige borduurtjes weer. Ik wens jullie veel sterkte
gr linda

Debby zei

logisch toch dat je de zenuwen hebt. want zo'n onderzoek is toch heel spannend en je bent natuurlij reuze neiuwsgierig wat er met je meisje aan de hand is. heel veel sterkte vandaag

-xx- Debby

marika zei

dat worden weer 2 hele mooie werkjes.Nog goed dat je je wat kunt ontspannen zo.
Ik denk aan jullie

dikke knuffel,marika

tiny zei

Ik begrijp je heel goed, ik maak me ook altijd té veel zorgen.Ik hoop niet dat je lang op een uitslag moet wachten.

knuffel
Tiny

Anneke zei

Veel succes vandaag! En ik ben benieuwd naar je kruisjessteek als die af is :)
Groetjes Anneke

Terray zei

Sterkte vandaag, ik hoop dat er wel iets uit de onderzoeken naar voren komt zodat je weet wat er aan de hand is en je ermee verder kan.....
Goed hoor om je afleiding te zoeken in je hobbie, wat wordt die paarden leuk zeg! Laat ik maar niet aan mijn dochter zien want dan mag ik ook aan de borduur ;-)

Groetjes en sterkte
Tertia

Michelle zei

Veel succes voor vandaag!
Je bent leuke nieuwe werkje begonnen, dat paardje is ook erg leuk! =)

Pauline zei

Wat een geweldige borduurwerken heb je! Dat geeft vast wel een beetje afleiding.
Succes met alles en veel sterkte, moed en kracht...een mens lijdt vaak het meest aan het lijden dat hij vreest...hoop dat dat ook nu zo is!!

Dikke zoen,
Pauline