zondag 6 februari 2011

Ons huisdiertjes

Hallo allemaal,

"Ség, Witte (linkse kat),"
"ja Zwette(rechtse kat), wat is er? "
"Witte, zie jij dat ook?, het vrouwke, heeft zoveel spullen bij, ze gaat de konijnenren uitkuisen denk ik,"
"Ja, Zwette, ik denk dat je gelijk hebt, wacht hé, ik zal eens gaan zien hé"



"Jaaaa, Zwette, je hebt gelijk hoor, ik ruik het al ,en ons Rosse (achterste kat) gaat eens zien in het hok!



Ah ons Angelina (linkse kat) is er ook nu ,"Roooosssseeee!!!" , "pas op hé, zusje"




"Witte'ke", roept zo eens niet ség !!



"Mama mama, (de voorste kat is de mama-poes), ons rosse"ke is in de konijnenren gesprongen !"



Daar is uw zusje al sé, ons Floortje is al gaan zien"



"Amai Mike, ons proper hok, had veel belang bij dat katgedoe hé"



Groetjes,

15 opmerkingen:

Thea zei

Aaaah! Wat lief Jaimie.

Groetjes Thea

Michelle zei

Wat een schatjes allemaal <3

cristel zei

leuke foto's
grtjs

Tania zei

Leuk zo'n poezenbende! En die konijntjes zijn ook superlief.

Aleida zei

Ik was eerst even bang dat je de katten meegeverfd had...... Gelukkig, de rooie zijn nog rood.
groetjes,

Jolanda Cuper zei

Ooh kijk uit, ben altijd bang dat ze de konijnen willen opeten!
Groetjes Jolanda.

Elisa zei

Wat een super leuke foto's
<3 konijntjes

stempelfreaks zei

wat een super lief geheel. Schatjes zijn het.
Groetjes Astrid & Larissa

Margo zei

Hehe, wat een leuk verhaaltje !

Saskia zei

Hihi... heel tof!!!!

Tamara zei

wat een moppies allemaal Jaimie!!
xx Tamara

creanja zei

Wat een gezellige boel zeg, kom je er bij mij ook zo,n lieverd brengen:)

groetjes anja

cheneson zei

wat een leuke beestenboel heb je :)

Margreet zei

Wat een gezellige beestenboel Jaimie, ontzettend leuk geschreven verhaal en geillustreerd met mooie foto's! Je kunt een kinderboek gaan schrijven, "Zwette & Co" of zoiets ;-))

groetjes van Margreet

Deborah zei

Wat een grote dierenfamilie :)
Superschattig!