zaterdag 26 februari 2011

Schattige foto en wat lekkers gemaakt :-)

Hallo allemaal,

Oooooh, kijk eens moeder-dochterliefde is niet alleen bij ons mensen aanwezig hoor :-)



Vandaag heb ik me toch terug proberen te relaxen, (wel moeilijk als je dochter klaagt van buikpijn en je kan als mama niks doen, buiten warmte, liefde en een buikmassage en warmtekussentje geven), maar toch ben aan het bakken geslagen hoor,

Zo heb ik tomatenschuitjes



en muffins met chocoladestukjes gemaakt,



Voor heel het receptje ervan, kan je kijken op mijn andere blog, mijn keukenprobeersels

Jullie zien op de laatste foto ook dat ik begonnen met het egeltje in kruissteek, hihi, alléé het begin ervan hé, niet teveel verwachten hoor :-)

Groetjes,

27 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Wat ziet dat er lekker uit Jaimie.
Het gedicht in je vorige post is heel erg mooi...fijn dat je zo je gevoelens kan verwoorden. Beterschap voor je dochter hoor!
Liefs Ester

patricia zei

hoi jamie
wat ziet het er lekker uit
groetjes en veel beterschap voor je dochter
patrcicia

Hetty zei

Wat lief die foto van de katten en nog veel beterschap met je dochter

gr hetty

Linda zei

Wat een lieve foto van de poezen. Je baksels zien er ook heerlijk uit, ehhh hoe laat eten we??? haha
gr linda

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ach wat lief die poezen! En je kookkunst ziet er ook heerlijk uit.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Pauline zei

Mmmmmmmmmmm, dat ziet er goed uit!
Prima om je gedachten te verzetten op deze manier.
En ja, we hebben allemaal onze manier om met stress om te gaan, ik ga dus als een gek haken of borduren zoals je zag op mijn blog!
Want dan kunnen mijn handen niet stilliggen.

Anneke zei

Hmmm... ik krijg er weeral honger van :) Het ziet er lekker uit!! En ja spijtig dat je niets kan doen, een lekker warm dekentje en ik gebruik altijd een pittenzak kussentje voor op mijn buik :)
Groetjes Anneke

regina zei

hoi

ooo wat een schatjes!

en je hebt weer lekker dingen gemaakt!

gr regina

Elisa zei

Wat een leuke foto's allemaal. Vooral de laatste.

Michelle zei

Wat schattig die katten zo lekker bij elkaar. Je hebt lekkere dingentjes gebakken, chocolade muffins zijn altijd goed. Beterschap voor je dochtertje.

Liefs Michelle

Lia zei

Heerlijk de katten zo bij elkaar, is je dochter al een beetje opgeknapt, wel zielig he een kindje ziek, maar van mama's baksels wordt ze best weer beter,

groetjes Lia

Gusta zei

mmmm dat ziet er lekker uit.
en heel veel sterkte met je dochter

Groetjes Gusta

Aleida zei

Sneu voor je dochter, die buikpijn! En wat een gedoe in het ziekenhuis! Ik heb er nu ook ervaring mee, het gaat lang niet altijd zonder slag of stoot!
Je borduurwerk ziet er weer veelbelovend uit.
Sterkte!
groetjes,

Jolanda Cuper zei

Wat sneu die buikpijn, sterkte daarmee! Wat een schattige poesjes en heerlijk eten! Groetjes Jolanda.

Carla zei

Wat een kroelkonten zijn jouw katten zeg! Hele lieve foto.

En je kunt inderdaad niet meer doen dan liefde geven en proberen haar zo goed mogelijk te verzorgen.
En je hapjes zijn zien er lekker uit.
Ik ga gelijk even verder kijken hoe je het allemaal hebt gemaakt.

Groetjes Carla

cristel zei

prachtige foto en heerlijk ziet het er uit je laat me watertanden
grtjs

marika zei

oooh,da's zeker een hele lieve foto.Fijn dat je je toch wat kunt ontspannen ondanks alle zorgen.
groetjes,marika

Margo zei

Wat zijn ze snoezig, je katten !
En die 'keukenprobeersels' zien er weer heel erg lekker uit !
Groetjes
Margo

Gerda Hartman zei

Echte snoezepoezen zo saampjes. Hier altijd blazen als de een te dicht in de buurt van de ander komt. Kan je benijden om dit plaatje.

Kristel zei

Inderdaad erg schattige katten! En dat eten ziet er weer verukkelijk uit Jaimie!
Groeten Kristel

Annemarie en Merit zei

ziet er allemaal verrukkelijk uit,het beste met dochter lief!!

Ilse zei

njamie njamie

Wendy Kamp zei

Ahhh wat lief die 2 poezen zo gezellig bij elkaar, echt een leuke foto!
Wat rot dat je dochter steeds zo'n pijn heeft, hopelijk gaat het snel wat beter.
Je keukencreaties zien er heerlijk uit hoor, je bent weer erg druk geweest zo te zien.


Groetjes,
Wendy

Marijke zei

Wat een leuke foto van je katten, echt lief. En hopelijk gaat het wat beter met je dochter?? Heel veel sterkte.
Marijke

Amarins zei

Wat een leuke foto zeg. Heerlijk zo borduren aan je egeltje. Je vroeg of ik nog 2 patroontjes moest borduren! Ik moet er nog 5 stuks, in totaal komen er 9 op de lap.
Groetjes,
Amarins

scraplouise zei

Wat een schattige foto van moeder en dochter.............mmmmm het water loopt mij in de mond.
Hopelijk voelt je dochter zich wat beter en wat een prachtig gedicht heb je gemaakt.

gr.Louise

susie zei

MM .. zo lekker dat het was !!! :)
En zo mooi dat het mij gepresenteerd werd ..
xxxxx knuf :-))