donderdag 10 februari 2011

Smeerkaasdoosje +award gekregen

Hallo allemaal,

En ik heb voor mijn ventje een brief geschreven, jaja ook na 17j, krijgt hij nog briefjes hoor :-)
Ik zie mijn ventje héél graag en sinds wij een huisje hebben gekocht,is mijn respect en liefde voor hem, alleen nog meer gegroeid !!! En dit is géén valentijncadeau !! Je moet je geliefde niet alleen op 14 Febr laten weten dat je hem graag ziet hoor, dat moet je héél het jaar door doen !!!!

En ik had een leeg smeerkaasdoosje vast



en ik wist ineens dat ik daar mijn briefje wilde in steken,
dus hop aan de knutsel, heb er wel een paar dagen over gedaan, ging wat moeizaam,denk dat de verbouwing te hard in mijn hoofd zit, hihi, maar uiteindelijk is dit uit mijn handen gekomen, geen idee van waar ik de digi heb gehaald??
Op de bovenkant heb ik een kaart geplakt, moet er nog iets op zetten sebiet.









Hihi, mijn mama en ik zijn terstraks iets gaan drinken met Saskia......
mijn mama en ik hebben ons geamuseerd en goed gelachen, ik hoop dat Saskia nog ok is :-)
Saskia, alles nog ok met je, na een drink met ons hihi.

Bij Saskia op haar blog staat ook een oproep om een kaartje te zenden aan Katie..doen jullie mee??

Oh ja, ik heb deze award, ook van Marjolijn gekregen, dank u Marjolijn !!!



Ik geef hem door aan al mijn volgers !!

Mag ik jullie weer danken voor jullie leuke reacties!!

Groetjes,

23 opmerkingen:

Margo zei

Wat lief zeg, en je hebt gelijk, ik doe dit ook het hele jaar door, niet enkel met Valentijn !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Wat een lief attent doosje is dat geworden Jaimie en ozo waar dat het niet alleen met valentijn moet gebeuren.
Juist op gewone dagen is het onbetaalbaar en heeft het meer diepgang, mijn mening dan hoor ;-)
Het zal bij je ventje een smile geven van oor tot oor en nog wel meer denk ik ... a big hug :-)

groetjes van Margreet

regina zei

hoi

wat een prachtig doosje heb je gemaakt voor je menneke!!

gr regina

Aleida zei

Zal hij blij mee zijn! En zo te horen hebben jullie het gezellig gehad met Saskia.
groetjes,

Saskia zei

Hé Jaimie,

Ja, ja, ... alles nog ok met mij hoor!! Ik heb jullie gezelschap goed overleefd, hihi!!

Mooi doosje voor je ventje!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Linda zei

Helemaal leuk is ie geworden.
gr linda

Carla zei

Hoi Jaimie,
Wat heb je dit leuk gemaakt zeg!
En inderdaad niet alleen op 14 februari de liefde verklaren, maar altijd.

Groetjes Carla

Michelle zei

Wat een lief doosje!
Wij doen ook nooit aan Valentijn, we hebben pas nog samen een aquarium opgestart.. ook een mooi cadeau toch?

Tania zei

Wat een leuk doosje! Je man zal het zeker heel erg leuk vinden.

Sonja zei

Proficiat met je award en vind je kaasdoosje origineel gemaakt. Hopelijk is de kaasgeur eruit (hihi)

groetjes,
Sonja

scraplouise zei

Wat heb je dat prachtig opgepimt, ik denk dat je manneke dat prachtig vindt.

gr.Louise

yvon zei

Daar zal hij vast erg blij mee zijn. Het doosje is prachtig geworden.
Groetjes, Yvon

Kristel zei

Dat is een supermooi doosje geworden! Prachtig Jaimie!
Groeten Kristel

Tinie zei

Wat een super leuk idee, is mooi geworden zeg!!!

Groetjes Tinie

Pierelantijntjes zei

wat een prachtig doosje is het geworden en wat ontzettend lief om een briefje aan je lief te schrijven, en zo in dat doosje te doen.
Alvast een fijn weekend,
liefs Ester

Jolanda Cuper zei

Ooh wat romantisch dat zit wel goed! Heel mooi gemaakt en zo lief!
Groetjes Jolanda.

susie zei

Goed gevonden meiske ! Het dozeke is vree schoon geworden.
Wat is liefde toch mooi !!

Knuf en x

Cards by Jol zei

dat heb je mooi gemaakt voor je ventje, zal hij vast heel blij mee zijn.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Wat lief en manlief heeft het dik verdiend met zijn geklus.

miriam zei

Wat lief van je en dan nog zo leuk gemaakt ook

gr miriam

Myriam zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Goed idee om zo'n smeerkaasdoosje te gebruiken. Ik had er nog niet bij stilgestaan om daarmee aan de knutsel te gaan. Je man zal ongetwijfeld heel blij zijn met je mooie creatie.

Liefs, Myriam

marika zei

ooo,maar da's lief van u zeg!!!U ventje boft maar met zo'n vrouwtje als u zenne,maar ik denk dat hij dat ook wel weet.
Geniet vaan elkaar hé!

groetjes,marika

Irene zei

Hoi Jamie,

wat is dit een beeldig doosje geworden, de liefde voor je manneke spat niet alleen van het beeldscherm af zie ik wel, je hebt gelijk hoor, het hele jaar laten merken dat je happy bent is stukken beter dan 1x per jaar!
Leuk dat je op mijn blog bent geweest, tot ziens!

Irene