vrijdag 4 februari 2011

verfje voor en na in ons badkamer

Hallo allemaal,

zo zag één van de muren ervoor, boven de tegels eruit,



tja, en ik moet het nu tijdelijk nog steeds met deze ouderwetse tegels (en lavabo) doen, dus toch maar een kleurtje gezocht dat er bij paste, of dit vind ik toch :-)...............de kleur is geworden...........warm groen (geen olijfgroen , dat was te donker)

Nu ziet het er zo uit,



Valt het jullie ook op, dat het warm groen de tegels niet zo beige doet uitkomen, leuk hé :-)

Ik heb nog verf over en ik denk dat ik onze beneden wc er ook een likje van ga geven, is het daar ook even opgefrist, maar ben nog niet zeker, met mij weet je nooit hé ,vind misschien wel ergens in de kelder nog een andere verfpot, hihi.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,,,,

ZO dat is veranderd.. de tegeltjes lijken wel wit zeg! mooie kleur ook... ja wat is het toch fijn als je resultaat ziet van je werk he!!

Klus ze!

Roos zei

Dat ziet er meteen heel anders uit, door dat nieuwe kleurtje. Ik heb appeltjes groen op de keukenmuur, is ook zo lekker fris.
Prettig weekend alvast!

Pauline zei

Daar knapt het direct al van op!

Marjolijn zei

Ziet er mooi uit hoor!

Het gips mag er over een week af bij Jake, we zijn nu dus echt aan het aftellen!

Groetjes Marjolijn

Cards by Jol zei

ziet er mooi uit, mooie kleur, lekker fris, past inderdaad mooi bij de tegeltjes.

groetjes jolande

scraplouise zei

Wat een verschil, prachtig kleurtje hoor.

gr.Louise

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat een likje verf toch allemaal kan doen he :)
Ik vind het groen zo heel mooi!!
Groetjes Anneke

Margo zei

wat leuk he, het geeft direct een ander zicht en daar kan je zelf ook zo blij van worden he !
Groetjes
Margo

Gerda Hartman zei

Dat knapt op. Succes met de volgende schilderklus.

cheneson zei

mooi kleurtje, wit is ook maar wit he

Aleida zei

Dat is een hele opfrisbeurt! Kun je er ook weer even tegen aan. Ik denk dat deze kleur niet snel verveeelt.
groetjes,

Tania zei

Wat een likje verf al niet kan doen hé. Mooi hoor!

creanja zei

weer lekker opgeknapt! altijd leuk, wij moeten de kamer gaan doen!

groetjes anja

Hetty zei

Zo het begint er al heel mooi uit te zien en dat groen is erg mooi

gr hetty

Deborah zei

De muren van mijn keuken zijn ook ongeveer zo'n kleur en de kasten zijn "vuil"wit.
In de toonzaal was het ook dat kleur, dus het past perfect.
Groetjes Deborah