woensdag 2 februari 2011

Voor ons buren

Hallo allemaal,

Hier ben ik al terug sé :-)

Ik kon vanmorgen mijn knutselruimte terug aan de kant zetten, en ik had gisteren al een idee om voor ons buren iets te maken, een gedichtje, om sorry te zeggen voor het lawaai nu tijdens ons werken.
En tja als je dan al je knutselgerief terug tussen je vingers mag laten glijden, is er snel een bakje gevuld met het gewenste gerief en zit je boven in de living ineens te knutselen :-)



En dit is eruit gekomen, op de achterkant staan ons namen geschreven, ik ging het aan de deur hangen bij de buren, maar ik zag ineens één van de buren al en zo is er al ééntje afgegeven, want ze zijn in tweevoud gemaakt hoor





Ok dat is dus klaar, normaal ging ik ons badkamer schilderen, maar dat plan is even anders gedraaid, want de plamuur is nog niet droog, en dan moet er nog geschuurd worden daarna, dus ja even wachten..

maar dat is niet zo erg, want de winkel belde net, om te melden dat onze docuhecabine geleverd is, dus het word wéér naar de winkel rijden, ppff, ik kan geen douchen/baden/wc potten en lavabo's meer zien, heb er teveel gezien de laatste dagen :-)


groetjes,

17 opmerkingen:

Tinie zei

Ha ha ha geweldig!!! Als iedereen zo met elkaar om zou gaan........!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Hello,
Dat vind ik nu een hele leuke en originele manier om je bij je buren te verontschuldigen. En ik weet zeker dat ze het zullen waarderen.
Groetjes,
Karin

Pauline zei

Lief gemaakt en een goed idee!

Debby zei

wat een leuke manier om je buren te laten weten dat je het erg verevelend vind dat hun last hebben van geluids overlast.

heel erg lief en ze zullen het nu vast veel minder erg vinden

groetjes Debby

Mascha zei

Wat lief om dit te maken voor jullie buren.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Wat een lief gebaar! Het lawaai wordt er niet minder om, maar ik denk dat je buren het nu zeker beter kunnen verdragen!
lieve groetjes, jolanda

scraplouise zei

Wat een leuk idee zeg, en erg attent van je.

gr.Louise

Bietje zei

Dat is nog eens een lief en attent gebaar naar de buren. Ze zullen het jullie niet kwalijk kunnen nemen na zo'n lief kaartje.

Margo zei

Wat heb je dat tof gedaan zeg !

cheneson zei

leuke manier om sorry te zeggen voor t lawaai, dat zulle ze zeker leuk vinden.
oei als je geen wc en bad meer kunt zien dan gaat het nog moeilijk worden ;)

Jolanda Cuper zei

Leuk idee! Dat zal gewaardeerd worden! Succes!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Zo krijg je geen burenruzie! Lief dat dat het eerste is wat je gemaakt hebt nu je je spullen teruggevonden hebt. Leuk die spijkersplitpennen!
groetjes,

Thea zei

Hoi Jaimie,

Een ontzettend leuk idee richting de buurtjes.

Fijne avond,
lieve groetjes Thea

Hetty zei

Wat een lief idee om dit aan de
buren te geven zullen ze zeker
waarderen

gr hetty

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat een mooi gebaar!! Zo leuk voor de buren :)
Groetjes Anneke

Gusta zei

wat een lief gebaar.en erg leuk gemaakt

Groetjes Gusta

Gerda Hartman zei

Wat een ontzettend leuk gebaar. Zo is al het lawaai vast snel vergeven en vergeten!