vrijdag 4 februari 2011

Wat een geweldige verrassing !!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag was er post voor mij vanuit NL ????

ik dacht NL????? ik heb toch niks besteld ?!! En geen adres op de envelop??

Dus ja nu was ik wel héél benieuwd geworden hoor :-) Voorzichtig envelop draaien en keren, een lichtjes met schudjes, en heel voorzichtig in knijpen, wie weer wat knijpt er terug hé :-)

En kijk nu toch eens wat een geweldig mooie kaart (gemaakt met het gewonnen papierblokje).

Deze heb ik mogen ontvangen van Jolanda Cuper !!! Gewoon super !!! Dank u Jolanda !!!!



en zoals jullie zien ook direct een plaatsje heb gegeven tussen mijn spullekes in mijn hobbyruimte.

Ik heb vandaag niet geschilderd in de beneden wc, er stonden andere dinges op onze to do list, maar we hebben sinds vanmiddag terug een douche, en het was een nummer'ke trekken in de badkamer nu hoor , iedereen wil wat van dat warm water hebben!

Groetjes,

8 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuk dat je zo blij bent met mijn kaart!Je hebt hem verdient! Geniet ervan! Dat zul je ook wel van die heerlijk warme douche doen!
Goed weekend Jolanda.

Tinie zei

Wat lief om een kaartje te ontvangen, hij is prachtig!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Ik zag het kaartje opm Jolanda's blog. Wat lief van haar en wat leuk dat jij er zo blij mee bent.
Sterkte met de verbouwing, ik benijd je nu niet.

stempelfreaks zei

wat kief om zo'n leuk kaartje te krijgen.
Groetjes Astrid & Larissa

Cards by Jol zei

wat leuk om zo'n mooi kaartje te mogen ontvangen.
wat een luxe he, een warme douche.

groetjes jolande

Margo zei

Wat lief zeg !

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en wat lief
dat ze die heeft gestuurd

gr hetty

Michelle zei

Wat een mooie kaart!
Zo te zien heb je veel hobby spulletjes, leuk om te zien =)