zaterdag 5 februari 2011

Yes, de kastjes staan op zijn plaats !

Hallo allemaal,

Hier ben ik al terug, want de geverfde kastjes staan op zijn plaats nu.
Helaas zijn mijn foto's niet altijd scherp genoeg, ze zijn ook al genomen, met de rolluik dicht.

aan de linkerkant van de badkamer staat er ééntje naast de douchecabine, ik heb er glazen stolp en potje opgezet, voor de versiering daarvan ben ik in mijn doos met bloemschikgerief gedoken, en de doos met kaarsen, gekleurd zand,..
ook heb ik er nog een handdoek, badmat, en washandje opgelegd.



ons dochter heeft haar potje op de grond gezet , naast het kastje, en we hebben ook een schattig kikkertje op de grond gezet, die gaat zien of de kindjes zich wel goed wassen ::-)



waar de stoel staat moet normaal een wc komen, maar die hebben we nog niet in huis nu.



het tweede kastje staat aan de rechterkant, naast de nog steeds oude lavabo, deze is ook nog aan vernieuwing toe hoor :-)



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tijdelijk kan het er wel door vind ik :-)

Groetjes,

6 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Mooi geworden hoor Jaimie.
Fijn weekend verder,
lieve groetjes van Ester

Hetty zei

Nou het ziet er al heel gezellig uit

gr hetty

Cards by Jol zei

ziet er gezellig uit en met deze kastjes heb je lekker veer opbergruimte.
wat een likje verf kan doen he, mooi hoor.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Ik moest hier eerst eens even bijlezen, want er is weer veel klusavontuur (lol). Je kastjes zijn mooi geworden. Zo kun je er weer even tegenaan.

Liesbeth zei

Ziet er goed uit hoor! Je kastjes zijn erg mooi geworden!
groetjes Liesbeth

Marianne zei

Dat ziet er leuk uit Jaimie.