donderdag 3 februari 2011

Zenden jullie ook een kaartje aan Lieke ???

Hallo allemaal,

Via Debby haar blog kwam ik op de stichting van Lieke terecht.
Het verhaal van Lieke, (een meisje van 6j met kanker), heeft me zo geraakt !!!
(mede nog harder omdat ik ook een dochter heb van die leeftijd en we zelf in de familie ook al met deze vreselijke ziekte hebben moeten afrekenen, en het brengt zoveel, verdriet, onmacht, kwaadheid,...teweeg binnen een gezin !)

Jullie kunnen de stichting van Lieke HIER vinden en Lieke een kaartje ofzo zenden, dat heeft ze graag!

Dames, dames, ...en heer...
Jullie hebben daar toch ergens een schoon dozeke staan, met van die zelfgemaakte kaarten in,
jaja....ik zie jullie al denken...jaaaa dat dozeke !
Doe het eens open en bezie die prachtige kaarten eens, zit er niks moois tussen voor Lieke??
Oooh ja, je hebt er ééntje,...dat is tof sé....en nu het envelopje in...
Maar waar liggen die postzegels nu wéér hé.....ah juist...daar!
Maak de lipjes maar nat, laat de tong maar eens overde postzegel gaan...
voila sé...nu het adres'ke er nog op zetten en een fris wandelingetje naar de postbus :-)

Doen jullie ook mee? Ik en ons dochter hebben in ons doos met kaarten gezocht en dat van ons ligt klaar om op te sturen naar Lieke!!

Deze kaartjes gaan naar Lieke,



Ook heb ik ineens eens gehoord (via mail even, want ik ben eigenlijk de badkamer aan het verven, samen met mijn ventje) of ze in het UZA in antwerpen ook geen kindjes hebben liggen die graag eens een kaartje krijgen, want dan zend ik er met plezier ook naar daar hoor, wat is het nu voor ons, en voor de ouders, om een glimlach op het gezichtje van hun kindje te zien, is toch gewoon mooi, niet?!


Groetjes,

9 opmerkingen:

scraplouise zei

Werd er helemaal naar van bij het lezen van haar verhaal, te triest voor woorden.
Ik ga een mooie kaart voor haar maken.

gr.Louise

Tinie zei

Bedankt voor je schrijven, stuur er een kaartje naar toe!

groetjes Tinie

Pauline zei

Ben gelijk in de doos gedoken, want ook ik heb wel zelfgemaakte kaartjes.
Het verhaal raakt elke moeder natuurlijk diep....
Ga het zo gelijk op de post doen!

groetjes en liefs
Pauline

Annemarie en Merit zei

tuurlijk sturen we een kaartje iedeen heeft inderdaad een doos staan waar er zo eentje uitgehaald kan worden. Maar wat lief dat jij het ook nog ondanks jullie's super drukke bezigheden, op je blog plaatst!!
succes he met het klussen.

gr annemarie en merit

Cards by Jol zei

ik zit hier met kippevel en stuur zeker ook een kaartje,

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Ooh lief ga op zoek naar het adres en stuur een kaartje!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Ik heb het adres al opgeschreven en er gaat van de week nog een kaartje
naar haar toe

gr hetty

Debby zei

helemaal super dat je ook mee doet aan een kaartje voor Lieke. ik kwam ook via via haar verhaal tegen, maar een kaartje sturen is voor ons een kleine moeite en voor lieke en haar familie even afleiding van deze vreselijke periode

Irene zei

Vorige week las ik op het blog van Scrapcard Girls een verwijzing naar jouw blog en Lieke, wat is het leven soms toch oneerlijk!! Vandaag heb ik een kaart op mijn blog gezet die ik met Lieke in mijn achterhoofd heb gemaakt en die ook aan een challenge kan meedoen. Misschein vindt je het wel leuk een kijkje bij me te komen nemen om te zien wat het geworden is? Morgen gaat hij op de post en ik hoop dat die kleine meid heel veel post krijgt en een beetje blij wordt!
Groetjes
Irene