vrijdag 11 maart 2011

Award gekregen

Hallo allemaal,

Ik had van Sjoukje deze award gekregen,


maar had nog geen tijd gevonden hem te plaatsen, dus bij deze doe ik dat even snel nu,....Sjoukje dank u !!!

Ik moet zeven dingen vertellen nu, ppff, even denken hoor...

Ik ben graag mama,alhoewel ik ze van tijd ook graag eens zou willen verkopen:-)
Ik vind het ouderschap ook wel iets moois, maar tegelijk ook iets beangstigend, moeilijk en ook confronterend, je kinderen zijn je spiegelbeeld hé, en ik kijk niet graag in de spiegel hoor :-)
Ik ben graag en nog steeds gelukkig getrouwd, maar elke dag word er gewerkt aan de relatie hoor, niks is voor niks hé :-)
Ik zou graag wat meer tijd hebben om creatief te zijn!
Ik sta graag in de keuken en de geur in de keuken is dan zo hhhmmm.
Ik geniet van onze huisdiertjes, het zijn allemaal brave beestjes hoor.
Ik hoop dat mijn schoonvader niet meer teveel naar het ziekenhuis moet, want volgens mij denkt die dat het zijn vakantieverblijf is hoor, ik zal hem eens zeggen, dat ik betere vakantiebestemming weet hoor :-)

Ik geef nu de award door aan al mijn volgers !! Jullie verdienen hem allemaal !

het enige creatieve hier bleef nog steeds beperkt tot mijn keukenprobeersels.

Groetjes,


6 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd met je award!
Kinderen zijn het grootste en onbetaalbaarste bezit. Maar soms is 1 rol behang niet genoeg hi hi!
Groetjes Jolanda.

M@rjan zei

Gefeliciteerd met je award, Jaimie. Ik las ook het berichtje over het wachten.. sterkte daarmee, het is moeilijk!

Groetjes, Marjan

stempelfreaks zei

Gefeliciteerd met je award!! Sterkte met je dochter. Vervelend dat lange wachten.
Fijn weekend
Groetjes Astrid & Larissa

Irene zei

PROFICIAT Jaimie!!!

Irene

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd Jaimie. Enne, dat Japans smaakt naar meer, heb net nog een boek gekocht (lol). Fijn weekend en doe de groetjes aan je mama.

Marianne zei

proficiat met je award.