woensdag 23 maart 2011

Bovenkant van het poppendekentje

Hallo allemaal,

oh ja Cheneson, hihi, jij vroeg in een reactie, waar ik de tijd vond, tja awel die vind ik niet hoor, ik ben gewoon een bezige bij en zit geen sec stil hoor, het is zoooo moeilijk, ik doe echt ook vanalles door elkaar een hele dag, dit dekentje is ook deels genaaid terwijl de patatjes opstonden,..
ik verveel me geen minuut hoor en daar zorgen mijn kindjes wel mee voor :-)

De bovenkant steekt in elkaar, het is nog niet af hoor, ik wil er nog iets op naaien.
De échte quilters onder ons , niet te scherp zien hé, zit er nu niet net iets jullie oog ? :-)



En nu gaan we naar de post, want ik heb een kaartje voor Lieke.
Denken jullie ook nog eens aan haar en haar familie , dat zal ze leuk vinden hoor!

Groetjes,

20 opmerkingen:

Margo zei

He dat ziet er echt heel tof uit !
Liefs
Margo

patricia zei

hoi jamie
wat is het leuk geworden
en het kaartje voor lieke is dit weekend op de post gegaan
patricia

Irene zei

Wat schattig Jaimie..ik neem toch aan dat het voor je dochtertje is of maak je een ander poppenmoedertje blij??? Ik geloof graag dat jij geen seconde rust hebt want je doet wel heeel veel tegelijk! Hoofdzaak je hebt er pret in en niet in de knoop komt ...haha, wel toepasselijk bij dit dekentje!

Het is zo leker buiten dus ik ga snel terug, groetjes Irene

nicolet zei

Ik vind het er mooi uit zien Jaimy!!
Groetjes Nicolet

Aleida zei

Ben benieuwd hoe het uiteindelijke wordt.
groetjes,

Carla zei

Leuk dekentje wordt dit.
Maar ook ik snap niet waar je de tijd vandaan haalt.... Ik wil al 5 dagen een kaart maken, maar dat lukt me niet...

Groetjes Carla

Riet zei

Wat mooi Jaimie,de kleuren zijn echt super.
Wat zal je dochter blij zijn als het af is.

Liefs Riet.

Sarah zei

ziet er mooi uit, leuke kleuren

mvg sarah

Marianne zei

dat ziet er al heel mooi uit Jaimie

cheneson zei

mooi dekentje, ik begin meestal pas aan handwerkt als de kindjes op t school zijn of in hun bed , anders laten ze mij geen seconde met rust :)

susie zei

Das al een mooi begin meiske !
Hoe jij dit allemaal zo met je hand ineen zit te naaien.
Knap hoor !
Dikke knuf xx

Hetty zei

Zo dat ziet er al heel mooi uit

gr hetty

Lia zei

Wat een schattig poppendekentje heb je gemaakt, lieve kleurtjes,

groetjes Lia

Anneke zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar :) Lijkt me lekker warm zo'n dekentje :)
Groetjes Anneke

Annemarie en Merit zei

wat ben je toch een duizendpoot, geweldig zo'n leuk dekentje

Jolanda Cuper zei

Daar zul je , je dochter zeker blij mee maken!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

dat vordert al aardig en ziet er mooi uit.

groetjes jolande

miriam zei

ben benieuwd wat je daar van gaat maken jaimie

groetjes miriam

Patricia Garcia zei

This looks awesome, lovely colors!!

HUgs,
Patricia

Gerda Hartman zei

Ben benieuwd of je ondertussen weet wat er op komt?