dinsdag 29 maart 2011

Cath Kidston's boek

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat ons Floortje haar tunnel iedere keer netjes dichtgegooid word hoor, ze moet steeds opnieuw beginnen graven hoor ;-)

Dan verder is het hier drukjes, we moesten naar verschillende winkels en in het passeren kwamen we de veritas tegen en tja daar moest ik een stiftje van hebben en deze boek heb ik nu eindelijk toch gekocht hoor!! Ik wilde hem al even, maar nu dus ook echt gekocht! Hij staat vol patronen, leuk ..leuk..



Ik probeer op jullie blogs te komen kijken hoor!

Groetjes,

13 opmerkingen:

Pauline zei

Zo! Ik ben benieuwd wat je uit het boek gaat maken!
en wat heerlijk dat je konijn zo fijn kan graven elke dag, dat kunnen ze bij mij niet helaas.

Tinie zei

Ben heel benieuwd naar je nieuwe creaties uit het boek!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Haha, is maar goed ook, dat konijn was anders al aan de andere kant van de wereld geweest!
Je nieuwe boek ziet er veelbelovend uit!

Groetjes, Marjan

Tamara zei

ik ben ook benieuwd naar je creaties uit dit boek!
Enne, wat fijn dat jullie konijnje zo lekker en veilig kan graven. Ik wou dat dat bij ons in de tuin ook kon :-)
Veel plezier met je nieuwe boek!
xx Tamara

Irene zei

Kreeg je vragen over de tunnels van Floortje??? Dat konijn woont bij jullie in het paradijs maar de tuin zal inmiddels wel een grote gatenkaas zijn of valt dat mee???
Bofkont met je leuke boekje, ik kijk uit naar wat er gaat komen.

Groetjes, Irene

Tania zei

Veel plezier met je nieuwe boek. De tas op de cover ziet er in ieder geval al erg leuk uit.

cheneson zei

verkopen ze dat boek bij veritas ? heb ik nog niet gezien
ist interessant

Yvon (jioya) zei

Ik heb dit boek laatst ook gekocht en heb er zeker geen spijt van, ik zelfs ook de borduuruitgave gekocht.
Veel plezier ermee.

Groetjes Yvon.

Gerda Hartman zei

Dat boek wil ik graag eens inzien. Eens kijken of ik het ergens op de kop kan tikken.

Margreet zei

O dat lijkt mij een héél leuk, handig en leerzaam boekje Jaimie!
Misschien ook wel iets voor mij want ik rotzooi altijd maar wat aan met stofjes naaien. Wel met een kritisch oog, maar toch ;-)

groetjes van Margreet

Marianne zei

dat ziet er een leuk boek uit Jaimie

Jolanda Cuper zei

Dat lijkt mij ook een super boek! Prachtig!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

leuk boek, heb het gisteren even ingekeken bij de veritas.