zaterdag 5 maart 2011

De schouw gaf even een paniekmoment !!!

Hallo allemaal,

Dank u voor de reacties, en natuurlijk wat dachten jullie....

Jaja, ik heb dit ijsmachine gekocht,



de schijf zit nu in de diepvries, maar moet er min.18u in blijven zitten nu, ppfff en ik wil zo graag dat machine testen hé, en ik en geduld aiaiai :-)
Oh ja, Marianne, dank u voor de tip voor de extra schijf, maar ze was de helft van het machine, dus ik heb het nog even niet gedaan, ik ga eerst even dit machine testen, zien of ze het hier wel lekker vinden en indien ja, dan koop ik me een schijf bij!!

Dan ons paniekmoment terjuist !!!

Amai amai....ze zijn eergisteren en gisteren de dakgoot en schouw komen maken, MAAR blijkbaar hadden die werkmannen al het puin (gruis en steen!) DOOR de schouw laten vallen, wisten wij dus niet hé!!!
Dus ik was gisteren in mijn knutselkelder aan het opruimen en ik vond al dat er een waas hing?? en ik kreeg na een tijd precies koppijn (maar ik had mijn ipod in, dus dacht zal daarvan zijn), maar terstraks kom ik met de kindjes terug in de kelder en het eerste wat ik merk is, amai dat is hier zo warm??
ik ga naar mijn ventje zijn keldergedeelte , waar de verwarmketel staat en ik merk dat die keldermuren en het deurglas nat is ?? en het is daar zoooo warm??
dus ik roep direct mijn ventje erbij, die raakt ook direct mee in paniek en roept dat de kinderen naar boven moeten en wel direct !!
Bleek dat de kelder vol CO2 hing, de schouw trok niet meer, want die lag vol puin en zo kwam alles gewoon terug binnen in de kelder !!!!!!!!!!!!
Direct alles open , gelukkig gaat dat in onze kelder, we konden vanvoor een klapraampje open zetten en vanachter drie ramen en de buitendeur !!!
dan heeft mijn handige ventje iets gemaakt, de verwarming afgezet, de buizen uit de plafond en zo al het puin eruit geschraapt, tot hij voelde dat de schouw terug wind trok !!!!
Dit kwam uit eruit, een emmer vol, want de tweede emmer was ook nog een deel, dus dat maakt toch één emmer tesamen!



en zo wéér een avontuur van ons huis sé, geef toe het is hier nog altijd even spannend hé :-)

Ben daarna met de kindjes in de tuin gegaan,



gewoon het gedacht aan veel verse lucht was al genoeg om aan de opkuis van de tuin te beginnen, LOL

Ik hoop snel iets creatiefs te kunnen doen, het enige creatieve nu is "mijn keukenprobeersels".

Groetjes,

13 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Je moet een boek gaan schrijven! Echt waar wat jij allemaal beleefd hi hi. Gelukkig is het goed afgelopen! Veel plezier met je ijsmachine!
Groetjes Jolanda.

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, tjee wat hebben jullie weer een avontuur beleefd zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Ik hoop dat je weer snel wat knutseltijd gaat krijgen. Alvast veel plezier met de ijsmachine hoor.
Groetjes van Ageeth x

creanja zei

dat was linke soep hé! gelukkig heb je een handige man! ik heb ook een ijsmachine maar die moet in z,n geheel in de vriezer:(

gr anja

miriam zei

Gelukkig jaimie dat het goed is afgelopen .
Veel plezier met je ijsmachine

liefs miriam

Tamara zei

Hahaha…dat heb ik ook altijd, dan koop je iets nieuws en dan wil je het gelijk gebruiken hè! ;-)
Maar jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn!! Gelukkig is alles goed gekomen. Je heb maar gelukmet zo’n handige man! Jaimie, ik hoop ook dat je weer snel kan knutselen, want ik kijk altijd graag naar je creaties! Fijn weekend
xx Tamara

cristel zei

man man man houdt de pech bij jullie nu niet op en ik ben ook net als jouw moet het gelijk uitproberen of het werkt maar soms moeten we geduld hebben he
grtjs

Hetty zei

Wat een avontuur hebben jullie weer gehad maar gelukkig is het goed afgelopen. En veel succes met de ijsmachine maar ben benieuwd hoe het ijs smaakt

gr hetty

Roos zei

O jee, dat was even schrikken natuurlijk. Gelukkig is alles goed afgelopen doordat je het "op tijd" ontdekte.
Ben benieuwd hoe je ijs geworden is, gelukkig zit er een deksel op de vriezer, ander had je ijs met "puin-crunch" gehad hahaha.
je moet er maar om blijven lachen meid, succes verder met de verbouwing.

Cards by Jol zei

jullie leventje is niet saai, fijn dat jullie nog op tijd ontdekte dat er zoveel co2 in de kelder hing, ik ben benieuwd hoe je ijs smaakt.

groetjes jolande

scraplouise zei

Wauw wat een verhaal, gelukkig is alles goed afgelopen en konden jullie van het hopelijk heerlijk ijs genieten.

gr.Louise

Marianne zei

gefeliciteerd met je aankoop, die schijven zijn idd duur, ik heb de mijne ook pas nadien bijgekocht hoor, 't is zoals je zegt, eerst maar eens proberen of het wat is.

marika zei

amai,gij laat er geen gras over groeien zeg,hihi.Ben benieuwd naar uw eerste crèmeke.

Maarre,wat die werkmanen gedaan hebben is wel levensgevaarlijk he.Tis zo dat er ongelukken gebeuren.Gelukkig dat uw ventje zo handig is

knuffel,ikke

Pauline zei

Zoooooooooo, dat is gevaarlijk geweest zeg!
Gelukkig liep ook dit weer goed af, je hebt een Engel van boven zeker , Jaimie!!