donderdag 24 maart 2011

Details op het poppendekentje en beginnend tilda-peertje ?

Hallo allemaal,

Vanmorgen zag ons tafel er zo uit , ik was met het poppendekentje bezig, iets te zoeken voor erop nog en ik kreeg eens de vraag van zoonlief of ik voor hem een peer wilde maken uit de Tildaboek, maar hij heeft wel grappige stof ervoor gekozen hé, met beestenpootjes op :-)


Hier zijn je een close-up van wat ik denk erop te doen in de hoeken,


Vandaag ben ik dus niet verder geraakt dan wat jullie hier zien, het kan niet alle dagen feest zijn op hobbygebied, gelijk je merkt hé :-)

Groetjes,

9 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
dat is spijtig genoeg waar dat het niet alle dagen feest kan zijn maar je deken is wel heel mooi aan het worden
groetjes patricia

cristel zei

nee spijtig genoeg zijn er nog andere dingen dan hobbyen he maar ziet er weer leuk uit creatieve duizendpoot
grtjs

Jolanda Cuper zei

Het begin en de inspiratie is er en dan komt de rest als je tijd hebt vanzelf!
Groetjes Jolanda.

nicolet zei

Succes Jaimy!
Groetjes Nicolet

Pauline zei

Zo is het! Bovendien was het vandaag heerlijk weer en dan wil je ook wel eens wat anders.
Mooie kleuren heb je gekozen hoor, benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

Roos zei

Ooh ik zou het liefst de hele dag aan de freubel zijn, helaas moeten er ook zoveel andere dingen gedaan worden.....het is niet eerlijk whahaha!

cheneson zei

toch ook soms tijd te kort dan ;) wel heel mooi

Irene zei

We wachten rustig op het beslist fraaie eindresultaat Jaimie, alles op zijn tijd!!

Irene

Kristel zei

Ben benieuwd Jaimie!!
Groeten Kristel