zondag 13 maart 2011

Een dikke pluim!

Hallo allemaal,

Mijn goede voornemens om vandaag creatief te doen, is helaas mislukt,

Enkel dit kaartje heb ik nog kunnen afwerken, ik had het gisterenavond al gemaakt, maar moest nog een detail aanbrengen, ik heb dit kaartje gemaakt om aan mijn man zijn petekind (van 14 jaar) te geven, zij zal eind Juni in de examenperiode zitten en hopelijk slaagt ze en mag ze een jaartje hoger en kunnen we haar daarna dit kaartje met een centje in geven, maar zo heb ik het al klaar liggen hé :-)


Groetjes,

24 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Ha je bent in ieder geval op tijd met je kaartje!
Groetjes Jolanda.

Kitty zei

Dat is erg leuk geworden zeg je heb meer gedaan dan ik vandaag, ben lekker op mereute geweest.

Groetjes Kitty

Saskia zei

Schattig kaartje!!

Tamara zei

Wat een schattig kaartje zeg!
Fijne zondag avond
xx Tamara

Tinie zei

Ik vind dit een super lief schattig kaartje!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

lief kaartje, leuk gedaan zo met de veer erbij.

groetjes jolande

regina zei

hoi

een heel leuk kaartje!!

gr regina

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat een leuk kaartje !
En ja willen we niet allemaal veel meer knutseltijd ?
Gaat je zoon morgen terug naar school ?
Ik zal duimen hoor !
Liefs
Margo

Anneke zei

Mooi kaartje!
Groetjes Anneke

Hetty zei

War een super leuk kaartje

gr hetty

cristel zei

heel erg leuk kaartje en hij is in ieder geval al af bij mij is het meestal op het laatste stukje
grtjs

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje en zeker die pluim SUPER!!

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, ze zal heel blij zijn met dit kaartje ;)

Mvg Sarah

M@rjan zei

Harstikke leuk kaartje en ja, op tijd ben je zeker. Altijd slim om alvast wat klaar te hebben liggen.

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Wat een schattig kaartje. Ben benieuwd hoe je dekentje gaat worden.

marika zei

wat een leuk kaartje zeg.Leuk idee,die pluim

groetjes,marika

scraplouise zei

Wat een lieverdje leuk idee die pluim!.

gr.Louise

tiny zei

Hallo Jaimie,

Zo de vakantie is weer voorbij, tijd om de bloggies eens na te lopen.Je hebt weer niet stil gezeten zag ik.Wat ziet dat ijs er heerlijk uit!!!Mmmmmm..maar ik ben weer een aantal kilo's aangekomen dus even niet voor mij!!Je kaartje is super!Ik ben benieuwd naar het resultaat van je roze en blauwe blokjes.De konijnen hebben een mooie loopren gekregen, zo leuk als ze vrij rond kunnen lopen.Jammer dat jullie de uitslag nog steeds niet binnen hebben, maar een aantal uitslagen waren toch goed, dus houd moed meid!
Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb om een berichtje te maken,maar je ziet het wel verschijnen.
knuffel tiny

Kaatje zei

superleuk kaartje!

groetjes,
Annika

Marianne zei

Die is mooi op tijd klaar Jaimie, en nu maar duimen dat ze slaagt.

Margreet zei

Erg lief kaartje geworden Jaimie, dat heb je ruimschoots op tijd klaar in iedergeval ;-)

Het poppendekentje zal ook vast schattig worden.

groetjes van Margreet

Aleida zei

Je hebt gelijk, klaar is maar weer klaar!
Jammer dat je niet aan je andere frutsels bent toegekomen. Maar er komt altijd weer een nieuwe dag...
groetjes,

susie zei

Wat een schatje van een kaartje meiske !
Dit heb je weer mooi gedaan hoor,
leuk met het pluimke !

Dukke knuf x