donderdag 10 maart 2011

Gek van het wachten !!

Hallo allemaal,

we zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en we weten nog niks meer op het moment,
er is nu bloed getrokken om te zien of haar organen ok zijn en dus is het weer afwachten op die uitslag ervan en dan zien ze weer verder.

Net het ziekenhuis gebeld, de eerste resultaten waren binnen , bloedcellen en lever was ok, oef, dat is al zeer goed nieuws !!
Voor de rest (waaronder glutten-allergie,..) moet ik een week wachten, zucht...

Groetjes,

22 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat kan wachten lang duren
maar geen nieuws is soms goed nieuws
dat is toch wat mijn oma altijd tegen me zei
groetjes patrica

yvon zei

Jaimie, ik wens jullie veel sterkte en we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is. Toch??
Groetjes, Yvon

Ilse zei

jaimie
ik wens jullie heel heel veel sterkte en moed . ik duim voor jullie kleine meid.
dikke zoen,
Ilse

cheneson zei

dat wachten altijd, ik heb ook op zo n gluttenallergie test gewacht, dat is stresserend he hopelijk is ook die test goed

groetjes

Tinie zei

Heel veel sterkte!!!

Groetjes Tinie

Annemarie en Merit zei

Hat aller aller beste toegewenst, wachten is zooo vervelend. gelukkig zijn de uitslagen die je nu gekregen hebt goed.

het beste ermee annemarie en merit

Jolanda Cuper zei

Sterkte!
Gelukkig dat de echt erg dingen al uitgesloten zijn!
Geduld is een schone zaak maar wel erg moeilijk op zo'n moment!
Groetjes Jolanda.

Mascha zei

Ik wens je heel veel sterkte met het wachten. Want dat is echt heel vervelend.
Groetjes Mascha

Cards by Jol zei

fijn dat de eerste uitslagen goed zijn en nu maar weer afwachten, sterkte.

groetjes jolande

Aleida zei

Sterkte met wachten.
groetjes,

Margo zei

Hoi Jaimie,
voor sommige uitslagen is het inderdaad heel erg lang wachten he !
Veel sterkte ermee en veel beterschap voor je kleine meid he !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Gelukkig dat de eerste uitslagen goed zijn, en ik kan me voorstellen dat lange wachten is zenuwslopend, sterkte ermee.

gr.Louie

Irene zei

Wat wordt jullie geduld op de proef gesteld Jaimie maar gelukkig weet je van een paar dingen al wel dat die goed zijn en dat is ook wat waard!!!
Koppie op,

Irene

Hetty zei

Wat fijn dat de bloedcellen en lever
goed is en wat rg om weer te moeten wachten, ik wens jullie veel sterkte

gr hetty

regina zei

hoi

heel veel sterkte!
het is erg vervelend dat je zo lang moet wachten!

gr regina

cristel zei

ben blij voor je dat die 2 dingen al in orde zijn en je wachten kan soms heel vervelend zijn
grtjs

Gerda Hartman zei

In ieder geval al goed nieuws. Voor de rest helaas geduld hebben. Sterkte met het wachten en hopelijk goede berichten.

Sandraatsjuh zei

Och jeetje Jaimie, wat een toestand joh!

Hopelijk bellen ze jullie snel.. want er is niks vreselijker dan wachten!!!

Ps maar paard heeft bandages om zijn BENEN.... en geen poten foei jaimie... Hahah deze had ik voor de foto.. ik gebruik normaal gesproken inderdaad beenbeschermers voor de pezen en zoals het woord zegt ter bescherming.. hij zwabbert soms nog wel eens met zijn benen.... hihihi


Sterkte met wachten...

Liefs

Margreet zei

So far so good Jamie, maar nu dat wachten op de uitslag hè dat is echt niet leuk, duimen dat ze jullie nu toch snel uit die onzekerheid halen hoor en BELLEN!

Sterkte ermee, evenzogoed toch een prettig weekend gewenst.

groetjes van Margreet

Margreet zei

Iiiii ...
de i vergeten pfff
Slip of the finger, nu ff goed doen dus ;-)
Jaimie, nogmaals ik duim dat alles goed verloopt.
Adiossss

jopie zei

wat naar allemaal al die onderzoeken ik wens je veel sterkte lieve groetjes jopie

Cindy zei

Hey Jaimie,

Wat jammer dat je nog steeds niets weet en dus geen stap verder staat! Ik hoop dat het ondertussen met Alexander al beter gaat? Komt hij maandag terug naar school?
Veel sterkte meid