donderdag 31 maart 2011

Het is een ...

Hallo allemaal,

Yes, mijn tekening is toch duidelijk , want het is inderdaad een zeehondje :-)

Ik zocht speciaal voor iemand speciaal dit diertje, dus ik had een kleurplaat opgeslagen en het zeehondje verkleind,
maar aangezien ik het zes keer ga maken, wilde ik niet al de details overtrekken,
dus daarom enkel de omtrek, een klein stukje op de onderstaande stof hiervan, had ik jullie in een paar posten terug al laten zien.




Voor wie het juist is, wat ik ervan ga maken enz, krijgen jullie nog te horen hoor,
maar kan het nog even niet vertellen, want ik weet niet of dat ..... mijn blog leest :-)

ps; volgende week ga ik even minder tijd hebben, want ons dochter word 4-5 dagen opgenomen in het ziekenhuis, ze gaan dan testen doen en via een sonde een darmspoeling doen,..
Het zal hier dan een heel geregel en geplan zijn met nog één kind thuis, een man in nachtploeg,..maar wat moet, moet en ze moeten nu eindelijk toch eens gaan vinden wat er nu mis is met ons dochter hoor!!

Groetjes,


21 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuk goed geraden! Haha!
Groetjes Jolanda.

Sarah zei

het zal heel mooi worden zo te zien

Is vast niet gemakkelijk te maken z'on zeehondje ?

Veel sterkte alvast in het ziekenhuis.

Mvg Sarah

Margo zei

Wat een leuk zeehondje !
Veel succes volgende week, zal wel erg zwaar zijn !
Liefs
Margo

cheneson zei

hopelijk vinden ze snel wat je dochter mankeert, niets zo erg als een ziek kind

groetjes

stempelfreaks zei

wat een schattig zeehondje. Heel veel sterkte volgende week, erg vervelend voor jullie dochter. Fijn dat jij bij haar kan zijn. Wel een geregel als ik dat allemaal zo lees.
Groetjes Astrid & Larissa

Thea zei

Hoi Jaimie,

Bij deze veel sterkte voor je dochter, knuffel haar maar flink want dit zal niet fijn voor haar zijn.
Het zeehondje ziet er lief uit.

Groetjes Thea

Roos zei

Hoi jaimie,
Ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd wat het precies gaat worden.
Bedankt voor je aardige reactie op mijn blog, ook van jullie mama trouwens.
Ik wil je de komende week veel sterkte wensen, en dat alles maar goed mag komen met je dochtertje.
Groetjes Roos

creanja zei

ik hou van zeehonden! leuk!

he sterkte met je dochter! gr anja

Hetty zei

Het ziet er leuk uit en heel
veel sterkte met je dochter

gr hetty

Annemarie en Merit zei

wat een schat van een zeehondje. ben benieuwd wat je er mee gaat maken. Heel veel sterkte volgende week in het ziekenhuis met je dochter!!

scraplouise zei

Wat een lieverdje dat zeehondje, wens jullie veel sterkte komende week en hopelijk komt er wat uit.

gr.Louise

Gerda Hartman zei

Wat een lief zeehondje. Ach, dat kind. Alvast heel veel sterkte en beterschap toegewenst voor de kleine meid. En hopelijk niet zo veel stress voor mama, papa en oma!

Cards by Jol zei

ik ben benieuwd wat je met het zeehondje gaat maken.
Sterkte de komende week en nu maar hopen dat ze eindelijk eens vinden wat er aan de hand is, zodat het behandeld kan worden.

groetjes jolande

Tinie zei

Het ziet er nu al schattig uit!!

Volgende week heel veel sterkte toegewenst en groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Je hebt gelijk het laatste deel had ik niet gelezen! Wil je heel veel sterkte wensen met je dochter en allle drukte en stress die komen gaat! laten we hopen dat het niets ernstigs is en snel oplosbaar!
Groetjes Jolanda.

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Veel sterkte de komende week gedurende de opname en onderzoeken van jullie dochter!

Hopelijk is jullie zoon dan al weer wat opgeknapt.

groetjes van Margreet

Irene zei

Ach dat prulleke, maar eindelijk gaat er nu toch echt iets gebeuren en ik hoop toch zo dat jullie dan eindelijk te horen zullen krijgen wat er aan de hand is. Sterkte ermee..is de poppendeken af en gaan "moeder en kind" met nieuw dekentje naar het ziekenhuis???

Irene

M@rjan zei

Alvast sterkte voor je kleintje en hopelijk komt er niet uit!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

He, bah, zat ik er toch naast met mijn leeuw!
Maar het zal evengoed wel mooi worden.
groetjes,

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat een lief zeehondje :) Zo schattig!! En veel succes deze week, wel niet plezant al die onderzoekjes he! Maar ja, wat doen we daar aan! Verwen ze maar goed!! ;)
Groetjes Anneke

Anneke zei

Zo lief al die zeehondjes :) Schattig he! Groetjes Anneke