zaterdag 12 maart 2011

Koffie-ijs met stukjes chocolade

Hallo allemaal,

Wil ik jullie al eens een lente/zomer gevoel geven :-)

Hhhmmm, amai dat ijsmachine is écht géén miskoop geweest hoor !!
Zo een zaaaalig lekkere ijs, niet te doen hé!!!
Dit is de tweede poging vanuit het receptboekje en het is écht gewoon superlekker!!


In het midden van de bereidingstijd moest ik de chocolade toevoegen,


Voor ons mag het de volgende keer zonder de chocolade, de ijs zelf is gewoon te lekker zo :-)

Smakelijk,

17 opmerkingen:

cheneson zei

koffie ijs dat is niet mijn goesting ;)

dan zijn we met 2 gek op katten

Marianne zei

Ik lust ook geen koffie, dus koffie ijs is ook niks voor mij, maar goed dat smeken verschillen hé.

Katleen zei

amai,dat moet superlekker zijn,ik ben daar zo zot van,maar ik heb geen ijsmachine.....en het ziet er echt zo lekker uit!!!groetjes katleen

Karin zei

Hey Jaimie,
Als je via Oostende komt, breng dan maar dat ijsje mee, met of zonder chocolade. Ik lust het wel hoor.
Groetjes,
Karin

Pauline zei

Mmmmmmmmm, mag ik misschien het recept van je??
Dan kan ik mijn machientje ook weer eens gaan gebruiken.

groetjes Pauline

Cards by Jol zei

mmmmmmmmm, mij mag je s'nachts wakker maken voor ijs.

groetjes jolande

Sonja zei

Mmm ... koffie ijs en dan nog met chocolade stukjes, het water komt me uit de mond. Wanneer gaat die ijswinkel open en waar is hij gelegen ?

Nog een fijne dag,
Sonja

marika zei

mmm,da's 1 van mijn favoriete smaakjes
Geniet ervan

groejes,marika

patricia zei

hoi jamie
waar kan ik dat lekker ijs verkrijgen
ik ben er dadelijk hoor(grapje)
ziet er heel lekker uit
groetjes patriica

Hetty zei

Wat ziet dat er weer likker uit
en wat fijn dat het geen miskoop was

gr hetty

Irene zei

Wanneer gaat jullie terras open???

Irene

yvon zei

Hmmmm, het water loopt zowat uit mijn mond Jamie. Ziet er heerlijk uit. Ik wil zelf ook nog eens een ijsmachine aanschaffen.
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Saskia zei

Smakelijk!!! :)

Margo zei

Hoi Jaimie,
jij hebt weer lekkere dingen gemaakt zeg !
Ik heb zelf ook een ijsmachine en het is inderdaad echt zalig om lekker versgedraaid ijs te eten, ik heb wel ondervonden dat je het niet echt kan bewaren maar bij ons is het normaal wel snel op ook hoor :)
Liefs
Margo

CATHERINE zei

Merci !
Have a good sunday, Jaimie
Kisses
Catherine

Michelle zei

Hmm klinkt heerlijk! Geniet er lekker van, kan niet wachten tot ik ook weer mijn eerste ijsje haal. Laat dat lekkere weer maar komen ;)

Cindy zei

Recept graag!!! ;-))