donderdag 17 maart 2011

Leer van ... gisteren, ...

Hallo allemaal,

Het vorige kaartje vind ik zelf zo mooi, omdat de tekst zo raakt hé,
en ik heb nog zo tekstjes (van internet) genoeg klaar liggen hoor, dus ik heb er nog ééntje gemaakt, en ik denk dat er nog gaan volgen om in de doos te steken.
Het kaartje zelf probeer ik simpel te houden, omdat ik de tekst wil laten uitkomen hé!
Het gehaakt bloemeke is weer van mijn mama, dank u mama'tje!



Benieuwd wat jullie ervan vinden en weer heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!

Groetjes,



24 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Jaimie .... het is prachtig.
Lieve Groeten van Ageeth xx

Linda zei

heel mooi, vooral die bloem is geweldig compliment voor moeders hoor
gr linda

Sarah zei

Hier zijn bijna geen woorden voor... Echt prachtig geschreven :)

Kort en krachtig ;)

Mvg Sarah

patricia zei

hoi jamie
wat is het een mooie tekst
groetjes patriica

Nicole zei

Dank je Jaimie,

Dit haalt idd de lente in huis ben nu met een 2de bezig die moet ook voor as zaterdag klaar zijn:D

Liefs Nicole

Tinie zei

Geweldig, wat een pakkende tekst!!

Groetjes Tinie

Kaatje zei

prachtige kaartjes! de bloemen zijn super!

groetjes,
Annika

Kristel zei

Heel mooi gedaan Jaimie!
Groeten Kristel

yvon zei

Dit is inderdaad een geweldige tekst Jamie. En wat zijn die blommen van je moeder toch waanzinnig mooi
Groetjes, Yvon

Thea zei

Weer zo mooi!!!! En de bloemetjes van Susie zijn ook prachtig. Groetjes aan je mamske.

Liefs
Thea

Jolanda Cuper zei

Die teksten van jou maakt de mensen wijzer hi hi!
Zal ze proberen te onthouden!
Groetjes Jolanda.

susie zei

G'hebt er weer een schoontje van gemaakt meiske !

Knuf xx

Hetty zei

Hij is weer heel mooi en je moeder
heeft weer een mooi bloemeke gehaakt

gr hetty

Margo zei

Wat een prachtige tekst en een heel leuk kaartje Jaimie !
Liefs
Margo

Gerda Hartman zei

Mooie tekst en kaartje. Het bloemetje is een plaatje zo schattig. Goede samenwerking tussen moeder en dochter (lol).

Cards by Jol zei

mooi kaartje, met wijze woorden en jouw mama maar voor je haken ha ha ha, vind ze vast niet erg, ziet er mooi uit.

groetjes jolande

Mascha zei

Het is een prachtige tekst en kaart.
Groetjes Mascha

Marianne zei

een mooi kaartje Jaimie

tiny zei

Een mooi kaartje Jaimie!
De tekst is zo uit het leven gegrepen.Mijn lijfspreuk is;
geniet van elk moment.
Het leven kan lang maar ook kort zijn.
fijn weekend!

liefs tiny

scraplouise zei

Mooi kaartje, prachtig bloem en wat een schitterende tekst.

gr.Louise

Riet zei

Weer een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

cheneson zei

heel mooie tekst, en zo waar

Sonja zei

Mooie kaart en de tekst is veelzeggend. En het bloempje dat je mama gemaakt heeft vind ik ook het einde !

groetjes,
Sonja

Michelle zei

Het blijft een prachtige tekst, vind het een erg leuk kaartje zo geworden.

Liefs Michelle