donderdag 3 maart 2011

Nog geen definitieve uitslag gekregen hoor!

Hallo allemaal,

Pppff, vanmorgen naar de dokteres geweest, en ons dochter heeft geen blaasontsteking

Nu zijn ze aan het denken dat ze misschien " prikkelbare darmsyndroom" heeft (tja dat zal ze dan van mama en papa hebben),
dus nu gaan we ze 20 dagen vezels moeten geven en na 20 dagen zien of het resultaat heeft opgeleverd,
indien ja, dan is het dus dat , indien neen, tja dan is het verder gaan met onderzoeken.

Dus weer afwachten en testen hé, eigenlijk had ik liever een pasklaar antwoord gehad, dan zijn we zeker hé, nu is het raden naar...

Wilde dit maar even delen met jullie.

Groetjes,

14 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, het is wat he dat wachten en testen maar ja wat moet moet nu eenmaal. Ik hoop dat er snel verbetering komt, veel beterschap en tot blogs!
Ageeth x

Thea zei

Hoi Jaimie,
Dat schiet nog niet echt op dus, misschien valt het allemaal nog mee. Sterkte en vooral beterschap.

Groetjes
Thea

Margo zei

He Jaimie, dat is inderdaad geen leuk gevoel he !
Wij duimen hier hoor en veel beterschap voor je kleine meid he !
Groetjes
Margo

Pauline zei

Ach meis....kinderen en klachten en zo...ik ben al 13 jaar bezig om erachter te komen wat mijn jongste nu mankeert, onderzoek na onderzoek, maar nu weet ik het eindelijk echt.
Dus ga wel door als je hart zegt dat er iets niet klopt!

Marjolijn zei

Schiet dus niet op he Jaimie....
Zelf ben ik ook "gezegend" (pffff) met pds dus ik weet er alles van.
Houd wel in de gaten dat ieder lichaam anders reageert dus als vezels niet helpen is pds nog niet uitgesloten.
Bij mij geven veel vezels juist extra problemen.
Sterkte voor jullie want een leven met pds is behoorlijk onvoorspelbaar.

Groetjes Marjolijn

marika zei

en gij u maar zorgen maken over u meiske hé.Vraag mij toch af waarom dat dat allemaal zo lang moet duren zenne,maar ja.
Probeer u ondertussen wat te otspannen en geef haar maar nen dikke zoen van mij

groetjes,marika

Cards by Jol zei

vervelend is dat , dat jullie nog steeds niet weten wat er nu aan de hand is, wens jullie weer veel sterkt.

groetjes jolande

miriam zei

Ik hoop voor jullie dat jullie er gauw achterkomen wat ze heeft ,dan kan er misschien iets aan gedaan worden.

sterkte

gr miriam

yvon zei

Jeetje Jaimie, erg hé die ontwetendheid. Volhouden meis. Ik wens jullie heel veel beterschap.
Groetjes, Yvon

Terray zei

Sterkte en beterschap met je meiske.
Frusterend als er niks uit uitslagen komen.

Groetjes
Tertia

Jolanda Cuper zei

Bah wat onzeker allemaal! Maar ja het is tot nu toe gelukkig ook nog niets ernstigs. Hopen dat het zo blijft! Sterkte ermee!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Oh wat vervelend toch allemaal en ik wens jullie veel sterkte

gr hetty

tiny zei

Ja soms staan doktoren ook voor raadsels, wij denken dat ze alles weten.Maar soms is het ook beter dat je zelf op zoek gaat. En misschien heeft ze wel hetzelfde als jullie, dan weet je wel wat je er aan kan veranderen.
Mar ik begrijp je onrust wel...het gaat hier om e kind en dan doet het veel meer met je, dan dat het bij jezelf zou zijn.Ik hoop dat snel de oorzaak word gevonden, zodat er iets aan gedaan kan worden.Sterkte meid!

liefs tiny

Anneke zei

Inderdaad Jaimie, je zou liever direct weten wat er mis is. Want zo zoeken is het niet he! Maar ja als de dokters hetzelf al niet meer weten, kan er over meespreken!!
Groetjes Anneke