zondag 13 maart 2011

Stof geknipt en een piepje nemen van een kaartje

Hallo allemaal,

Voila, het poppendekentje ligt nu geknipt klaar om in elkaar te naaien, ik ga dit met mijn hand doen, tussen de bedrijven door, als ontspanning.

het is één groot rose blokje van 10X10 cm
dan 32 (18 blauwe en 18 rose) blokjes van 5x5 cm
dan 12 blokjes (6 blauwe en 6 rose) van 10X5cm,
ik heb overal nog naad bij gemeten hoor, dus hopelijk komt het later mooi uit allemaal :-)


En nu ben ik bezig met een kaartje , even een piepje nemen...alléé vooruit dan :-)


Ik hoop mijn houtfiguurtje ook nog verder te kunnen doen vandaag ...wie weet..

Tot later,

groetjes,

17 opmerkingen:

Kitty zei

Zo je heb nog heel wat te doen maar wat ik nu zie dat zal best weer mooi worden dat dekentje is echt een werk met zoveel kleine lapjes.
Maar veel succes er mee en ik ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Kitty

Jolanda Cuper zei

Prachtige kleuren! Dat wordt weer mooi!
Groetjes Jolanda.

patricia zei

hoi jamie
een pracht stuk in wording
patricia

patricia zei

hoi jamie
een pracht stuk in wording
patricia

Tania zei

Wat ben je weer een bezige bij! Ben benieuwd naar het dekentje.

Pauline zei

Geniet maar lekker van je hobby vandaag!

Marianne zei

je kaartje ziet er al mooi uit, succes met het dekentje

cheneson zei

nog veel te knutselen dan, geniet ervan

Cards by Jol zei

mooie kleurtjes, wordt vast een prachtig poppendekentje en naar je kaartje heb je me heel nieuwgierig gemaakt.

Groetjes jolande

Irene zei

Je hebt weer heel wat projectjes uitstaan maar dit wordt vast een schattig dekentje!! Ik kijk uit naar je kaartje, maak het maar spannend hoor!
Jammer dat je terras wegens tegenvallend weer niet open is, hihi!!!

Irene

Tinie zei

Ik wacht in spanning af..........:)

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Wat een leuke kleurtjes, succes!

Groetjes, Marjan

Margo zei

Jij hebt een lekker drukke zondag gepland :)
Ben erg benieuwd naar het dekentje !
Liefs
Margo

Sonja zei

Ooh, wat mooie kleurtjes voor dat poppendekentje. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is !

groetjes,
Sonja

Aleida zei

zo, jij bent weer lekker bezig! Voelt vast goed, weer een aantal projectjes onder handen te hebben.
groetjes,

Marley zei

Zo blijf je weer lekker bezig! Liefs, Marley

Liesbeth zei

Wat een lieve kleurtjes voor het dekentje, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!
groetjes Liesbeth