woensdag 2 maart 2011

Veel opruimwerk

Hallo allemaal,

Onze zoon is terug een vrolijk kind, hopelijk blijft het zo , eens hij terug naar school moet.
Van ons dochter weet ik nog niet meer, dus nog afwachten hé, maar dat word je gewoon hé!

Het houtwerkje van mijn vorig postje word een kippenbakje :-)

Maar helaas kan ik er even niet aan verder werken .....waarom niet denk je nu....
kijk maar eens in mijn knutselruimte nu.....hier zie je het midden van mijn knutselruimte...



Hoe komt dit zo.....omdat wij, ik en mijn mama, de grote kelderruimte aan het leegruimen zijn, al het puin naar het containerpark, we zijn twee keer moeten rijden, en dan nog is alles niet weg hoor, ppf.

Maar gelachen hebben we wel hoor, hier moet je voor bepaald vuil betalen, en dan gaat je auto op de weegschaal, dan moet je spullen weggooien en moet je auto terug op de weegschaal....maar geef toe, vrouwen en een weegschaal, dat past niet hé!
Dus wij daar maar aan het grappen maken... want geef toe, zoveel kg kwijt in zo weinig tijd, dat is toch niet te geloven hé, hihi.

We hadden in mijn mama haar auto'ke, maar liefst 225 kg baksteen geladen, en gooien met de steentjes hoor, in een lege container maakt nog eens goed veel lawaai ook,hihi, en die van het containerpark moest lachen, ik zei " dat is bouwstress dat we eraf gooien nu" hij antwoorde ' awel, ik heb dat dus niet in mij, zovan ggrrr," ik zei " oh neen, verbouw maar eens een kot, ge zult wel met de steentjes gooien, hihi".
Dan moet ik aan het voorval van hier denken, jullie weten toch dat ik ons badkamer net geschilderd had , alles terug op zijn plaats gezet, als manlief kwam zeggen, "sorry schatje, maar die buis zit helaas 10 cm verkeerd, dus ik moet de plafond terug openbreken en terug boren en breken,..", (maar hij heeft het wel lief, netjes terug opgevuld, opgeschuurd en geschilderd hoor)
Awel dan is 225 kg steen niet veel hoor, die gooi je door de container als het moet :-)

Hihi, in het containerpark moet je je indentiteitskaart in de machine steken, awel wij steken onze bankkaart daarin, en bij de winkel steken we dan onze indentiteitskaart in de bankcontact, hoe beodel je...er precies niet helemaal bij zijn,hihi.

Ons kattin Angelina'ke helpt ook niet echt mee hé, als ze een bakje vond, tja dan was het daarna gewoon van haar hoor.



Oh 's avonds had ik de wok nog eens bovengehaald, dat gaat snel hé, als je zo bezig bent met andere dingen nog,
het receptje zet ik op mijn keukenprobeersels straks

Dus wij gaan vandaag gewoon verder opruimen.

Groetjes,

22 opmerkingen:

Linda zei

dat klinkt heel gezellig haha
gr linda

Sandraatsjuh zei

Nou ik lees het wel dat was wel een feest........
Poeh nee joh daar kunje niet bij knutselen..........

Blij dat het de goede kant met je zoontje op gaat!!!!!

M@rjan zei

Fijn dat het weer beter gaat met je zoontje! Pfff... wat een verhaal zeg, jullie hebben heerlijk gesjouwd. Lieve mama heb jij, want die heeft toch maar fijn geholpen! Sterkte met de rommel!

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Fijn dat je zoon weer is opgeknapt. En wat een leuk "puin verhaal". Zo houden jullie de moed erin. Poes is natuurlijk weer super schattig.

Hetty zei

Wat fijn dat je zoon weer is opgeknapt maar wat een verhaal en
wat zullen en lol hebben gehad

gr hetty

Cards by Jol zei

wat fijn dat je zoontje weer vrolijk kan zijn, dat hoort ook hé bij een kind, nu hopen dat dat zo blijft als hij weer naar school gaat.
van je verhaal heb ik weer zitten genieten.

groetjes jolande

Anneke zei

Fijn te horen dat het al beter gaat me je kindjes :) En wat een verbouwingen zeg! En zo'n stoten als met de bankkaart doe ik ook wel eens! haha... Veel succes nog
Groetjes Anneke

susie zei

Hihi we hebben lol gehad hé marie !
Lekker veel lawaai gemaakt op het containerpark, de werkmannen bleven zelfs staan kijken :)
dikke knuf X

jolanda zei

hahaha Jaimie, wat een verhaal zeg!! Lekker gooien met die stenen is vast wel goed tegen de bouwstress.
Fijn te horen ook dat het met je zoontje zo goed gaat!!
groetjes, jolanda

marika zei

pffftt,gulder liever dan ik zenne!Nog goe da ge der wa plezier in hebt

groetjes,marika

Jolanda Cuper zei

Gelukkig dat het met je zoon beter gaat nu nog met je dochter! Geweldig dat je zo blijft lachen eerlijk gezegd is dat ook de enige oplossing als je zo in de troep zit!Veel succes!
Groetjes Jolanda.

Sarah zei

zo te lezen hebben jullie je goed geamuseert

Veel plezier verder met opruimen ;)

Mvg Sarah

Aleida zei

Blijven lachen, is de beste remedie.
Fijn dat het beter gaat met je zoon. Nu je dochter nog en alle rommel aan de kant en dan........
Sterkte.

CATHERINE zei

Thank you for your comments ! But my blog "au fil du temps" is out, the better is "Le domaine des bruyères". Sorry for the bad information. Your blog is very sympathique.
Bises
Catherine

Patricia Garcia zei

I hope your children feel better soon!

Hugs,
Patricia

Mascha zei

Ik heb ook eens stenen weggebracht naar de stort en ik vond het heerlijk om ze in de container te gooien. Ik weet precies wat je bedoeld.
Groetjes Mascha

Margreet zei

Goed te horen dat jullie zoontje weer opgeknapt is. Hopelijk komen ze er snel achter wat jullie dochtertje mankeert en is zij dan ook gauw weer de oude! Wat een zorg allemaal.

Heerlijk om je zo eens af te kunnen reageren en lachen blijft nog altijd de beste medicijn hoor :-))

groetjes van Margreet

Saskia zei

Dat is wel heel veel om weg te brengen. Dat noem ik nog eens opruimen. Je al je hobby spullen weg doen hoor.
groetjes Saskia

tiny zei

Hallo Jaimie,

Fijn om te horen dat het met je zoon beter gaat.Dus er is nog geen uitslag van de onderzoeken?!
Je moet niet te veel opruimen hoor!
Ik heb als haren op mijn hoofd spijt van al mijn oude hobbyspulletjes en prullen weg te hebben gedaan.Ja verhuizen kan goed zijn,maar soms dus ook spijtig van al die leuke hebbedingetjes.

liefs tiny

Amarins zei

Fijn dat je zoon weer is opgeknapt. En inderdaad knutselen gaat zo niet lijkt me haha.
Groetjes,
Amarins

scraplouise zei

Volgens mij hebben jullie vandaag spierballen gekregen pfff 225 kilo dat is nogal wat.
Wat fijne te horen dat het met jullie zoontje weer beter gaat.

gr.Louise

Tania zei

Ohnee, 10 cm opschuiven, ik zou er ook niet met kunnen lachen. Gelukkig hebben jullie je goed kunnen afreageren.