zaterdag 26 maart 2011

We blijven in de stofjes en draadjes :-)

Hallo allemaal,

Mag ik jullie héél erg bedanken voor jullie véle en lieve reacties op mijn Tilda-peertje!!!

Ondertussen ga ik gewoon verder met de stofjes en draad :-)

Het eerste blauwe hartje hangt al vast met rose draad , nu nog het kleine rose hartje met blauwe draad vast maken, en dan is er al één hoekje af van het poppendekentje.


Dan ben ik nog met deze creatie bezig,de volgende foto hoort er ook bij, maar dat moet nog even geheim blijven, dus veel kan ik nog niet laten zien nu. En ook ik weet niet of het wel lukt natuurlijk, het is allemaal maar proberen en hopen op een goed resultaat hé! Maar het eerste had ik met het machine vast gezet, maar dat ging toch niet gelijk ik wilde hoor, dus het volgende ga ik proberen met mijn hand vast te zetten, maar zo een fijne steek rondom, geen idee of mij dat gaat lukken hoor en of ik het geduld ga blijven behouden ervoor :-)



En dan heb ik dit paas-kruissteekje weer eens boven gehaald, wie weet geraakt het dit jaar met pasen eens klaar, want zo groot is het nu écht niet hoor!!



En Marika'tje....dat van u zit er niet tussen hé??....Tja.... nog beetje wachten hé :-)

Er gebeuren dus nog creatieve dingen achter de schermen zoals jullie kunnen lezen, enkel is alles tussen al de verplichtingen door en elke sec die ik heb of vrij zie , al is het maar één steekje of iets anders , doe ik dat ook als ontspanning.

Groetjes,

10 opmerkingen:

nicolet zei

Wat ben je toch heerlijk bezig!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Zo je bent weer lekker met van alles bezig

gr hetty

Sarah zei

Leuk dat je nieuwe dingen uitprobeerd enz, zo heb je altijd een nieuwe uitdaging ;)

Mvg Sarah

tiny zei

Wat ben je lekker bezig geweest zeg!
Ik vind het ook leuk om weer eens achter het naaimachine te zitten.
Weer eens wat anders dan kaartjes maken toch!?
Fijne zondag nog!

groetjes tiny

marika zei

amaimet hoeveel dingen tegelijk ben jij wel bezig zeg.En dat dat van mij der niet bij zit verwonderd mij niet zenne,want dat mag ik natuurlijk niet zien he

groetjes,marika

Wendy Kamp zei

Zo hey, wat ben je lekker druk op creatief gebied! Ben weer erg benieuwd wat voor een moois er uiteindelijk weer uit voort komt!!
Fijne zondag!!

Lieve groetjes,
Wendy

Anneke zei

Dat ziet er weer allemaal heel leuk uit :) Je maakt me weer benieuwd!! Groetjes Anneke

nora zei

Hoi Jaimie ,eindelijk weer eens een berichtje van mij.wat een superleuke dingen heb je weer gemaakt!!Die peer erg leuk.heb ook een paar Tildaboeken gekocht en ben met de tildapop begonnen.en ben ook weer aan het bloggen.Groetjes van Nora

Patricia Garcia zei

Can't wait to see what you create, have a fun weekend!!

Hugs,
Patricia

Riet zei

Het dekentje schiet op Jaimie,ben heel benieuwd als het af is.

Liefs Riet.