donderdag 31 maart 2011

Wie ziet er wat in ??

Hallo allemaal,

Ik ben met deze creatie bezig, maar ik ben eigenlijk benieuwd of het wel duidelijk is, welke afbeelding ik erop heb staan zo, want ik zou het graag zo in zijn omtrek laten. deze creatie ga ik niet in viervoud, maar in zesvoud maken, dus ik heb nog even werk , want dit is maar één deeltje ervan :-)


Ik ben benieuwd of mijn creatie duidelijk is zo.Hopelijk wel, anders heb ik nog meer werk.

En tijd is duur nu, want ik zit met twee zieke kindjes nu:-(

Groetjes,

26 opmerkingen:

nora zei

Ziet er super uit Jaimie!!Ik zie een zeehondje toch?Of sla ik de plank mis haha.Groetjes Nora

Milnie zei

ik zie ook duidelijk een zeehondje!

patricia zei

ik denk ook dat het een zeehondje word
groetjes patricia

Pauline zei

EEN ZEEHONDJE NATUURLIJK!

cheneson zei

ik dacht ook direct op een zeehond, beterschap met de kindjes hier zijn ze ook ziek en de papa ook

Saskia zei

Ja, ja... ik zie ook 'n zeehondje hoor!! :)

Sarah zei

Een zeehondje ?

Mercie voor je reactie op mijn blog.

Ik hoop het ook, Jaimie

Mvg Sarah

marika zei

volgens mij is het een zeehondje,maar bij u weet ge nooit nie he,haha

groetjes,marika

Mascha zei

Volgens mij zie ik heel duidelijk een zeehondje!

Beterschap met je kinderen.
Groetjes Mascha

Marianne zei

heel duidelijk dat het een zeehondje is Jaimie

Kristel zei

Inderdaad het ziet eruit als een zeehondje! Heel mooi hoor Jaimie!
Groeten Kristel

Margo zei

Ik zie er ook een zeehondje in hoor !
Ben benieuwd !
Veel beterschap voor je kids !
Liefs
Margo

Jolanda Cuper zei

Hallo Jaimie het lijkt op een zeehondje maar het zou ook een slak kunnen zijn. Ra ra wat is het???
Groetjes Jolanda.

Michelle zei

Duidelijk een zeehondje hoor, ben benieuwd wat je gaat maken :)

Tamara zei

Ik zie een zeehondje!
Veel plezier met deze creatie!
xx tamara

Wendy Kamp zei

He Jaimie!

Toen ik je foto al in het klein in mijn bloglijst zag verschijnen zag ik er al direct een zeehondje in. En toen ik je blog opende helemaal, kan dus bijna niet missen denk ik..
Beterschap voor je kindjes!

Liefs,
Wendhy

Marjolijn zei

yep hier ook een zeehondje!
Sterkte met de zieken!

Groetjes Marjolijn

Karin zei

Hello Jaimie,
Veel sterkte met je zieke kindjes.
Mijn eerste gedacht was een zeehondje, dus als ik al die reacties hier lees dan was ik niet abuis. Dus een ZEEHONDJE.
Groetjes,
Karin

Linda zei

Ook mijn eerste reactie was een zeehondje. beterschap aan je kindjes
gr linda

scraplouise zei

Duidelijk een zeehond, beterschap voor je kindjes.

gr.Louise

Hetty zei

Ik vind het echt een zeehondje

gr hetty

Irene zei

We zien dus allemaal hetzelfde want ook ik zeg ZEEHONDJE...dus..hoe lang laat je ons in spanning????????

Irene

Sonja zei

Ze hebben allemaal gelijk, maar ik ben toch lekker dwars en zeg "een walrus" ;)

groetjes,
Sonja

Cards by Jol zei

ik zie er ook een zeehond in, beterschap voor de kindjes.

groetjes jolande

Aleida zei

Dat snap ik nou niet! Toen ik hem in mijn lijst met blogs zag staan dacht ik: het is een leeuw. En ik denk nog dat het een leeuw is. Achter zijn het geen vinnen maar een poot en een staart.
Nou, ik ben benieuwd.
groetjes,

Tania zei

Ik zie er ook een zeehondje in!