zondag 6 maart 2011

Yes, yes eindelijk nog eens een creatie !!!!

Hallo allemaal,

Ik heb nog eens iets gemaakt met foto's, van mijn kindjes , van een paar jaar geleden, ik heb er een soort plooikaart ?? van gemaakt. om thuis als decoratie te zetten op de dressoir ofzo...

Als het toe is, ziet het er zo uit,



als je het open zet,



en dan de andere kant ziet er zo uit,



Tijdens het knutselen, kreeg ik gezelschap van onze kater, is hij niet schattig zo in het poppenbedje hihi,



En nu schatjes, trek ik de tuin in, ik wil daar nog iets doen, ik laat straks zien wat, als het mij lukt toch :-)

Tot later en dan kom ik ook op jullie blogjes kijken hoor!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Tamara zei

wat een onwijs leuke creatie heb je gemaakt Jaimie!
En die kater...die toverde weer bij mij een lach op m'n gezicht...wat een moppie
fijne zondag!!
xx Tamara

Cards by Jol zei

wat een gave creatie heb je zo gemaakt, leuk met de foto's.

groetjes jolande

M@rjan zei

Ziet er erg leuk uit, bijna een mini boekje! Leuk om elke dag naar te kijken!

De foto van je kat is erg lief!

Groetjes, Marjan

Linda zei

wat leuk gedaan joh
gr linda

Tinie zei

Wat een schitterende creatie, heel waardevol!!!

Groetjes Tinie

patricia zei

hoi jamie
wat is dat leuke geworden
ja dat zijn leuke monenten die je zo in je gedachten kan terug beleven
groetjes patriica

Kaatje zei

superleuke creatie!

groetjes,
Annika

Irene zei

Wat een leuke manier is dit om zo je eigen lijstje met leuke kiekjes van je kinderen te hebben...wat een verhaal ook weer over dat leuke "restje" van de verbouwing, je gaat toch wel even flink mopperen of deze nalatigheid?!

Groetjes,

Irene

Jolanda Cuper zei

Prachtig! Wat een schattige foto's van je kinderen! Groetjes Jolanda.

cheneson zei

heel mooi kaartje, ik vermoed dat je kindjes dat ook wel vinden
wat heb je toch leuke poezen :)

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Jaimie,leuk die foto van je kinderen.

Liefs Riet.

marika zei

echt supermooi gemaakt!
ik wil ook al lag zoiets maken,maar dan met recente foto's van de jongens.Maar denkt ge dat ik die 4 voor de lens krijg?Pffftt,vergeet het maar jong.Maar eens komt de dag,haha

groetjes,marika

Margo zei

Wat een lieverdjes die kindjes van jou !
Echte fotomodellen !
Leuk gemaakt zeg !
Groetjes
Margo

Aleida zei

Mooi, die harmonicakaart met foto's! Dat staat zeker leuk!
groetjes,