maandag 4 april 2011

Aangekomen in het ziekenhuis

Hallo allemaal,

Ze hebben inderdaad (gratis!) draadloos internetverbinding in het ziekenhuis, joepie voor de mama :-)

Ons dochter heeft haar sonde gekregen, maar amai gelijk ik dacht ging ze het niet zomaar laten steken hoor, met drie hebben we ze vastgehouden en ze weende, ze was bang hoor, ondanks de goede en kalme uitleg van de verpleging hier hoor.ze wilde de sonde uit haar neus trekken en riep het al wenend ook, "haal dat uit mijn neusje".

Maar het is gelukt hoor en ze kreeg een diploma, een medaille en een cadeau'tje (kiest ze een botsbal,hihi) en van bomma heeft ze een gebreide vogel gekregen, en van mama haar kaartje en een dikke knuffel.



Ze hebben haar sonde nu in gang gezet, maar ze is nu rustig. Ze mocht terjuist al wat vetarm eten, maar denk dat het wat stroef gaat met dat buisje en ze heeft maar een paar schepjes willen doen, hier zeggen ze eens ze goed drinkt en eet, dat dat gevoel in haar keel wel beter gaat worden.


Amai zit dat hier zo te typen, precies of het is weet ik wat hé....
er zijn kindjes die constant met een sonde moeten lopen hé, maar ja zelf ben je dat niet gewoon en is dit als ouder nooit leuk voor je kind hé.

Groetjes,

37 opmerkingen:

Irene zei

De eerste horde is genomen, leuk nu ook een foto van haar te zien en met al die leuke presentjes en een heus diploma heeft ze toch een beetje troost en afleiding hoop ik.
Zet hem op en Mamma...NIET te veel achter de pc hoor!!!

Groetjes, Irene

Saskia zei

Dag Jaimie,

Ja zeg, dat diploma heeft ze zeker verdiend!! Pffff, ik voel de pijn al als ik 't nog maar lees...

Ik wens jullie héél veel moed en sterkte!!

DIKKE knuffel!!!!

Saskia :)

Hetty zei

Noun ik vind het echt wel zielig voor haar maar gelukkig is het toch gelukt, heel veel sterkte

gr hetty

Amarins zei

Dit wil je inderdaad niet, maar soms kan het niet anders.
Heel veel sterkte gewenst.
Groetjes,
Amarins

Linda zei

Ach gossie toch dat arme kind, geef haar een dikke knuffel en verwen haar maar lekker joh
gr linda

Marianne zei

Je moederhart breekt hé, als je kleine spruit naar het ziekenhuis moet.Veel terkte met alles.

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Wat een dappere dodo is Illyana, het is ook allemaal niets niks en dan ook nog als je je al niet lekker voelt. Helemaal verdiend hoor dat diploma! :-)

Heel veel sterkte de komende dagen en verwen haar maar lekker met dikke knuffels.

groetjes van Margreet

stempelfreaks zei

Ik vind het echt zielig voor haar, maar knap dat het toch gelukt is en ze alweer wat heeft gegeten. Voor jou is het ook niet alles om dat te moeten aan zien. Sterkte!
Groetjes Astrid & Larissa

Bietje zei

Dappere Dochter mét Diploma. Met zoveel D's moet het toch allemaal goedkomen.
Meestal is het erger voor de mama's.

Riet zei

Veel sterkte met je dochter Jaimie.
Zeg maar dat ze een hele flinke meid is.
Het is zonde dat kind,hoop dat ze wat vinden.

Liefs knuffel beiden.

Liefs Riet.xx

Pauline zei

Wat een spannende dag voor jullie allemaal!
Ik hoop dat het goed gaat en dat er eindelijk duidelijk gaat worden wat er aan scheelt.
Kus voor de dappere meid!
en ook eentje voor de moedige mamma....valt niet mee allemaal he met je kleine meid...xxxx pauline

Annemarie en Merit zei

nou je hebt een hele flinke dochter, zeg dat haar maar en een dappere moeder,want daar valt alles ook niet voor mee. Beide veel succes en het allerbeste van de week.

M@rjan zei

Ach gossie, dat kind... knap hoor, dat het toch gelukt is. Gelukkig is haar mama bij haar en wat fijn dat die internet heeft. Het zijn soms lange uren daar en zo kun je je toch ook wat meer. Sterkte en succes!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Gelukkig dat het goed gegaan is! Fijn dat je erbij mag blijven en internet hebt! Groetjes Jolanda.

Kaatje zei

wat goed dat het gelukt is! sterkte ermee!

groetjes,
Annika

cheneson zei

hey jaimie, flink van haar hoor, hoelang moet de sonde erin blijven ?
wel leuk dat ze een diploma heeft gekregen, en natuurlijk ook leuke andere cadeautjes

groetjes

cheneson zei

hey jaimie, flink van haar hoor, hoelang moet de sonde erin blijven ?
wel leuk dat ze een diploma heeft gekregen, en natuurlijk ook leuke andere cadeautjes

groetjes

Tania zei

Ocharme! Oooohhh, dat zou ook niks voor mij zijn. Mijn hart zou honderd keer breken alvorens die sonde er in zit. Maarja, als het moet, moet het hé. Op zo'n momenten heb ik een heel klein hartje, maar laat het zeker niet zien. Heel veel moed voor jou en je dochter!

Cards by Jol zei

wat een ellende hé als je dit allemaal met je kind ziet gebeuren.
ze zal vast trots zijn op haar diploma.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

de stap is gezet, goed hoor ! leuk dat je ook een beetje afleiding kan hebben zo met het internet...
sterkte
groetjes, martina
x

Aleida zei

Nare onderzoeken zijn altijd vervelend, ook voor de moeder. Sterkte, allemaal!
groetjes,

Sonja zei

Als moeder breekt je hart dat je kind zo weent omdat ze de sonde niet wil laten inplaatsen. Maar eind goed, al goed. Nu nog wachten op de resultaten en dat die positief mogen blijken ?
Veel sterkte.

groetjes,
Sonja

cristel zei

pff zulke dingen zijn super moeilijk he vooral voor een mama
maar ze heeft zich super kranig gehouden en geef haar van mij een extra dikke knuffel
grtjs

Saskia zei

Wat een moedig meisje heb jij, sorry dat ik je niet eerder sterkte heb gewenst maar door mijn eigen koudje heb ik niet veel geblogd.
Maar ik vind haar heel flink hoor en jou trouwens ook het is niet niets wanneer je kind dit moet ondergaan.
Groetjes Saskia

Margo zei

He Jaimie,
wat een dappere meid heb je daar zeg !
En je moederhart ligt nu in duizend stukjes verspreid over het ziekenhuis zeker ?
Ik kan op het moment meestal het hoofd koel houden maar daarna crash ik wel :)
Veel sterkte en dikke knuffel
Margo

Gerda Hartman zei

Het is voor haar bestwil, maar ik vind het zo zielig. Sterkte hoor.

yvon zei

Ach dat meisje, maar wat heeft ze het goed gedaan. Moet er zelf niet aan denken. Dat diploma heeft ze dik verdiend. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor je dochter.
Groetjes, Yvon

hennie zei

Och Jaimie wat hebben jullie onze bemoedigingen hard nodig!
Heel veel sterkte ook van mij toegewenst, liefs hennie.

regina zei

hoi

och wat zielig voor haar!

beterschap en sterkte!

gr regina

Marijke zei

Als moeder zijnde wil je eigenlijk dat ze nooit je kind iets heoven aan te doen, maaar soms moet het wel. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe en dat dit spoedig verleden tijd is en je er op kunt terug kijken als alleen maar een nare ervaring.
Groetjes Marijke.

Kitty zei

Ze heeft haar diploma zeker verdiend het is niet niks zo'n sonde te zetten
Ik wens haar sterkte en beterschap ook voor haar broertje en papa en mama.

Groetjes Kitty

tiny zei

Als ik je verhaal zo lees, voel ik je pijn om je meisje.Je weet dat het moet en het goed is voor haar en tergelijkertijd wil je haar beschermen tegen de pijn die haar wordt aangedaan.
Fijn dat ze die presentjes heeft gekregen, dat verzacht het een beetje.Sterkte voor jullie!
knuffel tiny

marika zei

allez,dat heeft ze al achter de rug.En ik vind dat ze groot gelijk had om zo tegen te spartelen zenne,het zou mijn ding ook niet zijn.Maar ja,wat moet moet he.En zij snapt natuurlijk nog niet dat dat allemaal nodig is om haar beter te maken.
Maar tis een hele flinke meid,net zoals haar mama!

knuffel,ikke

miriam zei

Dat diploma heeft ze dik en dubbel verdiend . Lijkt me geen pretje.
sterkte voor jullie

liefs miriam

Margreet zei

Nou, dat diploma heeft ze dubbel en dwars verdiend!! Heel veel sterkte met alles! Groetjes, Margreet

Debbie zei

wat een berichten allemaal, sorry alweer een tijdje niet hier geweest...maar ik wens jullie toch alle sterkte en goeds voor deze tijd! En die mooie presentjes en diploma heeft ze goed verdiend, wat een dappere meid!
xxDebbie

jopie zei

wat naar allemaal ik wens je veel sterkte en dat je lieve schat gauw weer naar huis mag groetjes jopie