zaterdag 30 april 2011

Bladjeswijzer :-)

Hallo allemaal,

hihi, bladjeswijzer, dat klinkt, voor kinderen, toch schattiger dan boeklegger hé, niet ?

Deze heb ik dus ook gemaakt voor mijn kindjes, maar ppff, ik was tussen alle verplichtingen door, al drie dagen aan bezig, alléé hoe groot is zo een ding hé, ttss.

Ik vind de foto niet zo mooi geworden, het was al donker aan het worden.

De digi is van Beccy's place

de linkse bladjeswijzer is voor onze zoon, de rechtse voor ons dochter, aan de achterkant staan gewoon hun namen opgeschreven, zodat ze geen ruzie kunnen maken, alhoewel, den broer wilde liever het bollekespapier, grrr, jong hé :-)


Ondertussen ben ik al aan het opschrijven wat en hoe voor mijn boek, maar simpel is het niet, er komt wel wat bij kijken, maar ik hou van uitdagingen :-)

groetjes,

19 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuk hoor die boekenleggers! Ze zien er allebei mooi uit!
Groetjes Jolanda.

Linda zei

Wat een schatjes
gr linda

Hetty zei

Wat een lieverdjes

gr hetty

regina zei

hoi


ooch die zijn leuk!!


gr regina

susie zei

O die zijn schattig !! x

Cards by Jol zei

ze zijn mooi, de digi is zo schattig.

groetjes jolande

Sandraatsjuh zei

Ohhhhhh wat zijn ze leuk!!

en jij kan een boek schrijven daar geloof ik in!

Michelle zei

aahw ze zijn erg leuk geworden.
Lijkt me lastig om een boek te schrijven, kan nog niet eens een begin maken aan mijn verslag ;)
Als je er maar plezier in hebt..

Annemarie en Merit zei

wat een leuke boekenleggers met schattig afdrukje, die zijn altijd handig soms ben je in een paar dingen bezig en dan liggen er allemaal stukjes papier tussen kun je beter een leuke boekenlegger hebben!!!

miriam zei

Ze zijn leuk geworden jaimie

fijne zondag
gr miriam

M@rjan zei

Wat leuk, allebei een handgemaakte boekenlegger! Succes metbje scrhijfplannen, lijkt me niet makkelijk.

Groetjes, Marjan

marika zei

ooo,ik vind ze erg leuk geworden!Dat stempeltje,so ciute

groetjes,marika

Thea zei

Hoi Jaimie,

Hele leuke bladwijzertjes heb je gemaakt.

Groetjes Thea

Sonja zei

Wat zijn ze leuk en de afbeelding past er helemaal bij.

groetjes,
Sonja

Pauline zei

jij gaat ook altijd maar door he, met al je creatieve dingetjes!

Kaatje zei

wat een leukerds!

groetjes,
Annika

Irene zei

Heel leuk Jaimie, dat stimuleert de kindjes ook weer om te gaan lezen als ze zoiets tussen de bladzijdes hebben!
Succes met je plannen om te gaan schrijven..ben je niet al druk genoeg, hihihi??? Neen, hoor gewoon doen, schrijf alles maar op jouw gezellige manier van je af!

Groetjes, Irene

Christine zei

Leuke hebbedingetjes voor je kindjes en nog zo leuk om het lezen te bevorderen!
liefs
Christine

Riet zei

Dit is echt geweldig,super gemaakt.

Liefs Riet.