dinsdag 26 april 2011

De binnenkant van het foto-album'ke

Hallo allemaal,

Ik heb gisterenavond nog snel de tussenschotjes gemaakt, maar moet eerlijk toegeven, dat nog de zin of inspiratie aanwezig waren hoor :-)
En ik heb vanmorgen nog snel de tekst gezet, dus niet te hard op het geschrift letten, het was nog vroeg hoor ! LOL

Oh ja en blijkbaar ben ik dan ook nog één pagina vergeten op de camera te zetten, en vanachter moet ik nog de foto van de stoelgang- en eetkalender maken, maar dat later eens afwerken, nu is het zo al mee naar het school en de juf vond het een geweldig boekje en ze gingen het direct voorlezen en laten zien.








en de tussenschotjes heb ik gewoon met raffia bij elkaar gehouden,



Groetjes,

16 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
het ziet er gewoon supper uit
groetjes patricia

Cards by Jol zei

ziet er helemaal SUPER uit.

groetjes jolande

miriam zei

ziet er super uit jaimie

gr miriam

marika zei

dat ziet er leuk uit zeg.Inderdaad erg handig voor de juf,en ook een mooie herinnering voor later.Nou ja,mooi is het niet echt natuurlijk,maar je begrijpt me wel he

groetjes,marika

regina zei

hoi

wat ziet je albumpje er leuk uit!
heel mooi gemaakt!

gr regina

Anneke zei

Heel mooi gedaan jaimie,
zo kunnen haar klasgenootjes alles begrijpen :) En het is toch een leuk aandenken aan een minder leuke periode hé! Groetjes Anneke

Kaatje zei

wat een mooi boekje!!

groetjes,
Annika

Pauline zei

Handig en goed bedacht!

Aleida zei

Hier is maar 1 woord voor:
supermama!

Tania zei

Wat een geweldig boekje. De juf zal je wel erg dankbaar zijn geweest.

Christine zei

Leuk gedaan en dat allemaal in een nare periode! Super!
Liefs
Christine

Patricia Garcia zei

Super Jaimie! Great album!!

Hugs,
Patricia

Sarah zei

zeer mooi gedaan, prachtig Jaimie

Gerda Hartman zei

Ik vind het echt super origineel.

Nicole zei

Dank je Jaimie komt wel goed hoor:D

Maar wat een mooi fotoboeekje is het geworden!

Liefs Nicole

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Jaimie,
Hoop dat het goed gaat met je dochtertje. Het is een heel leuk boekje geworden en als ze weer is hersteld of later nog eens fijn ? om terug te zien.
Groetjes Lida