donderdag 14 april 2011

Dit wilde ik nog laten zien..

Hallo allemaal,

Dank u voor jullie leuke reactie op mijn lime groenkaartje van gisteren !

Ik vond dit nog op mijn fototoestel en was het vergeten te laten zien, dus bij deze..

Hier zien jullie de voorkant van al vier zeehondkussentjes,
ik kan al zeggen, dat het voor drie kleine meisjes en één kleine jongen is, hopelijk vinden ze het een leuk kussentje.


en zo ziet de achterkant eruit,


nu nog opvullen, de naad dichtnaaien en dan zijn ze klaar.

En bij thuiskomst van het ziekenhuis lag dit leuke pakketje op mij te wachten,
ik had het besteld bij Mascha, (moet je écht eens gaan zien, zo een leuke quilten/patchwork,zowel in volledig pakket als enkel als patroon te kopen,..)
ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om het ook zo mooi te krijgen :-)



Groetjes,

19 opmerkingen:

patricia zei

hoi jamie
wat zijn de zeehondjes er erg leuk uit
groetjes patricia

Pauline zei

Knap hoor, die kussentjes!
En dan ook nog gaan quilten....ik doe het je neit na!

Hetty zei

De kussentjes beginnen er al mooi uit te zien en ben benieuwd als het pakketje klaar is

gr hetty

Irene zei

Leuke kussentjes en je pakketje gaat je vast en zeker (of zeker en vast zoals jullie zeggen toch??) ook prima lukken!

Groetjes, Irene

Marianne zei

de kussentjes zien er leuk uit Jaimie. En het pakketje zal je ook wel lukken, ik ben al benieuwd.

M@rjan zei

Dat wordt weer iets heel moois!!

Groetjes, Marjan

Anneke zei

prachtig werk en zo origineel

Riet zei

Wat een prachtige kussen heb je gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

Sarah zei

ze zien er echt schattige uit, je zeehondjes Jaimie

Mvg Sarah

Thea zei

Dat worden heerlijke knuffel-kussentjes Jaimie.
Succes met je quilt/patchwork.

Liefs
Thea

Michelle zei

De kussentjes zien er al erg schattig uit.. Veel plezier met je patchwork pakketje ;)

Liefs Michelle

miriam zei

ze zien er leuk uit jaimie

gr miriam

cheneson zei

mooie kussentjes, zullen ze wel leuk vinden.

Cards by Jol zei

mooie kussentje, die vinden de kids vast heel leuk.

groetjes jolande

Christa's blog zei

:D, Hallo Jaimie, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Bedankt voor het berichtje op mijn blog i.v.m. de zee, we genieten hier hoor.
Jouw zeehondjes zien er schattig uit, En het nieuwe pakketje zal je ook wel voor elkaar krijgen. Succes verder met je blog.
Liefs
Christa

Aleida zei

Mooie kussentjes en dat pakket komt vast wel goed.
groetjes,

stempelfreaks zei

De kussentjes zijn erg leuk geworden. Ben benieuwd naar je volgende project. Ziet er in ieder geval erg leuk uit. Succes.
Groetjes Astrid & Larissa

Jolanda Cuper zei

Prachtige kussentjes! Ben benieuwd naaar je vilt creaties!
Groetjes Jolanda.

Gerda Hartman zei

Leuk je zeehondenkussentjes en succes met het quiltpakketje