vrijdag 22 april 2011

Het visueel maken

Hallo allemaal,

Zal ik jullie even laten zien wat ik bedoelde met de picto's, geen idee of dit wel intressant is voor jullie hoor ? Maar ja dat is nu even mijn creatief doen :-(

deze daglijn hangt in hun kamer, ze is nog niet volledig, en ik moet er nog een koordje boven hangen met wijzertje aan waar ze juist zijn op de daglijn, ik moet nog picto's bijmaken en ook elke dag moet ik er vervangen, want niet elke dag is hetzelfde hé, nu is het bv schoolvakantie, in de schoolweek ziet de daglijn er dan natuurlijk anders uit hé.


op die daglijn zie je twee maal de picto van een badkamer staan, dat wil zeggen, dat ze naar de badkamer moeten en daar hangt dan het badkamergedeelte visueel gemaakt, zowel voor de ochtend en de avond, ook haar stoelgangkalender hangt daar.


in de keuken hangt dan hun eetkalender, maar die moet ik nog leuker maken en ook de lijst van de diëtiste, van wat ons dochter nog wel mag/kan eten.


Groetjes,

16 opmerkingen:

Marianne zei

Dat ziet er goed uit Jaimie, ik had er wel een idee van, en het zal zeker een hulp zijn voor de kids.

Pauline zei

Goh...waar heb ik dat meer gezien??
Maar het gaat helpen, echt!

martina's kaartjes zei

waaaauw ! dat is knap hoor ! in de klassen gebruiken we dit ook wel soms voor bepaalde kinderen =)
veel succes met alles en veel goede moed, zou ik zeggen. Doe zo verder !
liefs, martina
x

cristel zei

nou dat ziet er wel indrukwekkend uit hoor maar nu kan je er weer met goede moet tegen aan he
grtjs

Riet zei

Wat een goed idee Jaimie.

Liefs Riet.

Margo zei

Je bent er wel zoet mee he !
En vooral zien dat je nergens wat vergeet te hangen, want als het er niet tussen hangt ...
Liefs
Margo

marika zei

laat ons hopen dat het werkt.Vinnie zou er alleen nog meer dwars van gaan liggen

groetjes,marika

Bietje zei

Zo simpel, maar wel heel doeltreffend. Je kinderen krijgen er vast een heel zelfstandig gevoel van.

Cards by Jol zei

wat een goed idee, Jaimie

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Goed van je dat je dit allemaal gemaakt hebt! Ik denk zeker dat het een ondersteuning zal zijn.
Veel succes ermee!
Groetjes Jolanda.

Annemarie en Merit zei

Hoi Jamie,

Wat treffen die 2 muiters een super creatieve mams!!! Knap gedaan en de moed erin houden !!!

groetjes Annemarie en Merit

Aleida zei

duidelijk. consequent, en voor jou uiterst creatief.
Het gaat vast helpen!
groetjes,

Thea zei

Hoi Jamie,

Gaat helemaal goed komen met zo'n mama!

Liefs
Thea

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sarah zei

ziet er leuk uit