vrijdag 29 april 2011

Ik?... een boek schrijven ?

Hallo allemaal,

Eigenlijk heb ik gewoon een vraagje,

Wie van jullie denkt dat ik een boek zou kunnen schrijven???
(niet naar de spelfouten gezien dan ,hihi)

want die gedachte zit de laatste dagen héél erg in mijn hoofd, ook omdat mensen mij dat steeds zeggen , je moet je gedichten laten bundelen, of je moet een boek schrijven, jij zou andere ouders kunnen helpen (als ik dan schrijf rond de problematiek van mijn kinderen),..

Tja,jullie weten ondertussen dat ik veel van mij afschrijf , zoals mijn gedichten daar hebben jullie er al een paar van gelezen hé,

Ik heb ook nog dagverslagen gevonden die ik blijkbaar eens een maand lang heb geschreven over onze zoon toen die net 3j was en die ben ik nu op de computer aan het zetten.

Jullie lezen mijn blogje, dus ik vraag graag nu aan jullie, of ik wel goed genoeg schrijf om een boek te kunnen schrijven.

--------------------------------------------------------------------------

Oh ja en dit heb ik ooit eens voor mijn mama gemaakt, geen idee of ik het al eens heb laten zien eigenlijk ?
De kader is karton die ik heb geverfd, zo ook het half bloempotje en dan met servettechniek de tuinafbeeldingen erop gedaan.



Groetjes,

14 opmerkingen:

tiny zei

Hallo Jaimie,

Gek hoor ik heb ook jaren met die gedachten rondgelopen.Ik was ook al begonnen met leuke verhalen.Aanleiding: oude advertenties uit een krant die ik vond in ons huis onder het zeil.Uit de jaren '60, heel leuk,maar het is niets geworden.Je moet er wel de tijd voor hebben, want het kost vol denkwerk en tikwerk.Maar je kan een begin maken en zien hoe het gaat.En als je dan eens en stukje laat lezen hier op het blog, kunnen wij onze mening geven.Je hebt een leuke babbel en die Belgse woordjes zijn schattig, die moet je er in gebruiken is leuk!
Nou succes meid!
En een fijn weekend ook nog!

groetjes tiny

Pauline zei

Als jij een boek wil schrijven dan moet je dat gewoon doen!
Het lijkt me alleen wel moeilijk om het tot een passend geheel te maken.
Dus moet je goed na gaan denken over de inhoud en hoe je dat gaat verdelen in hoofdstukken, ik zou dus zeggen:maak eerst een plan van aanpak.
Succes!

Gerda Hartman zei

Ben heel benieuwd of je een nieuwe roeping hebt! Prachtig cadeau van je moeder. Fijn weekend.

nicolet zei

Als jij dat wil en het leuk lijkt, dan doe je dat toch... Ik wens je veel succes en ben benieuwd
Groetjes Nicolet

moeke zei

voke zegt:ons jaimie zou dat wel kunnen.dus ik zou zeggen proberen!!!! moeke

Annemarie en Merit zei

meid als je er zin in hebt...gewoon doen.Niet geschoten is altijd mis.

groetjes Annemarie en Merit

Cards by Jol zei

ik denk dat je het wel kan, je schrijft duidelijk, met humor, ondanks wat je nu op het moment mee maakt, schemert de humor door, ik zou zeggen DOEN.

groetjes jolande

Hetty zei

Nou volgens mij kan je dat wel want je gedichten zijn altijd erg mooi en wat een mooie creatie heb je gemaakt

gr hetty

marika zei

als ge da wilt doen,dan doe ge da maar.Tenslotte,als ge het nie probeert gaat ge nooit weten of ge het al dan niet kunt he.Wat hebt ge te verliezen?
Ik zou zeggen:zet 'm op!Succes ermee

groetjes,marika

Thea zei

Gewoon doen, er is niets fijner dan dingen van je af te schrijven. Leuk kado voor je moeder!

Groetjes Thea

Linda zei

Gelijk doen joh, je schrijft hartstikke leuk altijd. Succes als je ermee gaat beginnen hè en hou ons vooral op de hoogte hihi
gr linda

miriam zei

Ik vindt wel altijd dat je hartstikke leuk schrijft. Waarom niet zou ik zeggen wie het niet probeert weet nooit of het wat is.

Misschien heb je wel een nieuwe roeping gevonden.

succes

gr miriam

Anneke zei

Schrijven maar zou ik zeggen!! Altijd leuk als die gepublicieerd wordt en zo niet? Dan heb je hem toch mooi voor jezelf :) En je schrijft goed en leuk vind ikzelf :)

Ik heb ook al lang gedacht, kom we schrijven een boek over mijn ziekte en levensloop en zo mensen helpen, maar ik en echt schrijven? Nog nooit niet goeg gelukt :) haha.. Maar jij kan goed schrijven dus...
begin al maar ;) hihi

Groetjes Anneke

Sarah zei

Jij kiest zelf, maar je kan inderdaad heel mooi en goed schrijven ;)

Mvg Sarah